Hvad skal i lave idag?

Hej alle og rigtig god jul og godt nytår -

Ihh savner jer alle heeeelt vildt! Jeg har stadig ikke fået min bærbar tilbage… :S Glæder mig til at jeg får den igen… Det nu ikke helt det samme uden KG -høhø

Hvad skal i lave idag? Jule frokoster med familien?

Jeg har bare en afslapningsdag, igår bagte vi honninghjerter og pyntede både med mørk og hvid chokolade og nogle med lidt pynt på også. Yuum de smager bare godt! Jeg regner med at vi bare hygger idag og måske kommer min mor og lillesøster forbi senere til kager :wehuu:

Juleaften var vi henne hos mine forældre, vi fik nogle gode gaver og pigerne blev da vist overforkælet med alle de fine gaver de fik.

Rigtig god dag til jer alle -love

Jeg havde en dejlig jul og en dejlig dag i går, men fra i dag og året ud står den på arbejde, men heldigvis er det ganske hyggeligt, så det går nok og i sær når man lige kan kigge lidt Kattegale. :slight_smile:

KH

Sofie

Jeg skal lave så lidt som muligt … igen :tihi:

Sidder og stener foran computeren, drikker kaffe og spiser islandske klejner :stuck_out_tongue:

I dag skal jeg være her alene hjemme hele dagen. Det bliver så skønt bare at slappe af! - tror jeg vil læse lidt i en bog!

Skal over til søster og spise rester fra i går, drikke rødvin og spille Bezzerwizzer :slight_smile:

jeg sidder og ser “Huset på Christianshavn”, min mand fik hele serien i julegave, og så nusser jeg rundt og kigger på hvad jeg fik i julegave, får det sat på plads og afprøvet lidt, samtidig med at jeg drømmer om sådan en islandsk klejne :wehu:

Karsten og børnene er til jule tam tam hos hans mor og søster, og jeg tuller stille og roligt med at gøre rent på børnenes værelser :ok:

Vi havde en helt vildt dejlig jul. stille og roligt. Vi var 5, så vi havde tid til at se hver enkelt gave blive pakket ud :thumbup: Det er bare så skønt, når vi gør det…

Vi havde også en dejlig jul og var til julefrokost hos min bror igår. Idag har vi slappet af og jeg har pakket alt julepynten væk igen, så der kun er juledekorationerne tilbage.

Til aften skal vi spise rester fra juleaften. Det skal nok blive godt. :slight_smile:

Jamen, du skal være velkommen -høhø

Vi stor-nyder at have juleferie helt til den 5. januar - og dette uden at have noget fastlagt i kalenderen, så der er plads til spontane indfald (der sker jo alligevel en masse dejlige ting)

De sidste par dage før juleaften har min datter været hjemme fra Københaven - og min søn har været hernede fra Thisted for at bytte julegaver.

Juleaften blev holdt sammen med mine forældre og min søster og hendes mand og 3 børn (mine egne voksne børn var hos deres far i år) - helt underligt “kun” at være 9 i år.

I går var vi igen en tur omkring min søster og ude at gå tur i det dejlige vejr et par gange.

I dag har jeg været hos min dejlige veninde hele eftermiddagen og vi har rigtig hygget os.

Jeg har brugt en del tid ved computeren - jeg slapper noget så dejligt af ved at sidde her på KatteGale eller at surfe rundt på nettet (ser ikke ret meget TV).

Idag har vi ryddet op, da min moster, onkel og fætter lige kom et smut forbi… resten af dagen skal der ikke ske noget, da vi var til julefrokost igår og skal til 75års fødselsdag imorgen - inden det, skal vi dog lige i Bruuns Galleri i Århus - STRESS

Puha,så er vi landet på Sjælland igen efter en dejlig dejlig jul i Jylland:)
Men det er efter 5 1/2 time på landevej og motorvej :s:S
Det tager normalt omkring 2 timer at køre men pga en grim ulykke på LilleBælts broen,så holdte vi stille 1 1/2 time …det fløjtede rundt med ambulancer,politi,brandbiler og andet redningskøretøjer.Hold fast det gjorde ondt inden i.De stakkels mennesker,men det gik heldigvis ikke så galt.Endelig rullede vi igen.

Nåede så stille og roligt frem til StoreBælt broen INDEN den blev lukket :thumbup::thumbup:

Så nu er vi hjemme i god behold og flader alle ud…Skønt.

Jara( vores vovse ) var med på juleferie og hun er blevet budt hjertelig velkommen hjem med ørevask og ælten og drilleri :tihi::tihi: af misserne.

De er blevet passet og plejet af vores søde nabo,så de er blevet -ass forkælet.Dejligt.

Forsat go aften til jer alle:)

Vi slapper bare af.

Mine forældre har leveret vores grill tilbage i formiddag og vi drak noget kaffe og snakkede om juleaften.

I eftermiddag har jeg været på venindebesøg - noget med fødderne oppe og masser tøsesnak :smiley:

Nu her i aften slapper vi bare heeeeeeeeeeeeeeelt af :ok:

Jeg er lige kommet hjem fra julefrokost i Grenå med hele min fars familie - vi var 11 i alt og der var godt nok pakket om bordet…min bror og jeg kom i hvert fald op at slås om armplads når vi skulle spise noget :tihi:

Resten af aftenen skal der ikke ske noget som helst. Jeg blev ellers inviteret til en dvd-aften hos lillebror, men sagde pænt nej tak og bad om udsættelse. Trænger til bare at være mig selv en hel aften og hygge med misserne.

Tror aftensmaden kommer til at være noget så u-julet som pasta med tomatsauce og stegte kyllingetern - nu har jeg fået nok fed mad for nu.

Og så tror jeg der skal findes noget til dvd-afspilleren…hvis jeg altså kan finde fjernbetjeningen - det er ved at være et stykke tid siden jeg har brugt den sidst og jeg har en flok tyvagtige misser herhjemme -høhø

Vi har haft nogle dejlige Juledage med familien. Idag var vi afsted mig og Paulo, pigerne og mormor og morfar i biografen og se Niko, en tegnefilm der handler om et rensdyr.
Det var super hyggeligt. Bagefter tog vi hhjem, hvor mormor havde lavet dejlige boller som vi fik med kakao og føldeskum til nam nam :smiley:

Senere gik vi alle en tur i det kolde kolde vejr.

En rigtig dejlig dag :wehuu:

Jeg har taget julpynt ned og gjort rent.
Ungerne er hos deres far og jeg nyder t være alene hjemme og kun være misserne og mig :slight_smile:

vi havde julefridagen igår - i dag har vi været til julefrokost hos mine forældre

det var bare SÅ lækkert…

nu er vi hjemme hos misserne igen og forventer at bruge resten af aftenen på at se Battlestar Galactica sammen med misserne og bare hygge

Tja… var for første gang i over en måned med Dise til træning… det kunne jeg så alligevel ikke, fandt jeg ud af, så jeg tilbragte ca 1 time i en iskold bil, mens min AGtræner ræsede rundt med min vovse :frowning:
Hjemme igen fik jeg varmen med et laaangt varmt brusebad… og så lavede jeg æbleskiver til mig og Jan inden han skulle ud at køre :slight_smile:
Alt den aktivitet gjorde mig træt… og jeg fik igen smerter, så resten af dagen er mere ellerr mindre blevet brugt på sofaen sammen med diverse katte og hunde - og et par gode film :ok:
Nu skal jeg over og lægge tøj på plads… Jan har meget strategisk placeret mit rene tøj på min sengehalvdel :smiley:

Vi har haft min familie til en rigtig god dansk julefrokost med alt hvad dertil hører af mad og drikke -høhø-høhø så nu slappes der i stort stil :smiley:

Det lyder som om i har haft nogle gode dage, idag ved jeg ikke rigtigt hvad vi skal lave udover det sædvanlige huslige og bage noget brød af forskellige slags :slight_smile: