Hvad skal man tro?

[ATTACH=CONFIG]102986[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102987[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102988[/ATTACH]

At det er noget meget underlig pels? :høhø:

Hvordan plejer dine at give tegn? Her kan jeg mærke det lige så snart der er bid, for dievorterne kan pludselig mærkes når man stryger en let hånd hen over maven, og det kan de ikke normalt. Hvorimod det hele store farveskifte er der ikke. :slight_smile:

Billederne kunne også hedde: mens vi venter… :wink:

N
j
a
a
?
?
??

Njaa??? Du må vist vente et par dage, for, at se om der bliver tydeligere tegn [:?](javascript:void(0))

Cats og Cnni

Jeg driller :stuck_out_tongue: Vi venter og :kryds: :kryds: :kryds: for lyserøde dutter hos Lucy - i mellem tiden viste Sigurd disse flotte “lyserøde” dutter :wink: De udvikler sig nok ikke videre - killinger kommer der nok heller ikke :wink:

Så er det godt der ikke var nogen der sagde “den er god nok” :tihi: Og så bliver du da vist nødt til at vise et billede af hele Sigurd?! :muhaha:

Sigurd er “hovedpuden” :wink:

Tråden fortsætter - denne gang med en hunkat:p
Hun har boet sammen med hankatten i en længere periode, i håb om han på et tidspunkt ville komme videre end “friend zone” med hende:slem: De kender hinanden vældig godt, så de nyder hinandens selskab, uanset om hun er i løbetid eller ej:herte: - derfor aner vi ikke, hvornår hun er parret, eller om dette kunne være en falsk drægtighed:S Det vil vise sig - enten går hun i løbetid eller i fødsel, når tid er:surrender1:

Hun var ikke meget for at blive holdt i stående stilling, derfor er mavebillederne rystede :sorry:

Gæt på hvor langt hun er henne - hvis hun er henne:muhaha: - er meget velkomne, for jeres gæt er sikkert ligeså gode som vores:pote:

Jeg gætter på 4 uger henne, måske lidt mere alt efter hvor mange der er deri:)

Ca 4 uger er mit forsigtige bud. Plus minus en halv til en hel uges tid til den gode side dvs fem

Og den med hankatten var go :slight_smile: Hvis der kommer killinger, så bliver I millionærer! :tihi:

Jeg gætter ikke på noget… men hun er da blevet en rigtig lille fedling :hjerte:

Og nu ser det sg* også ud til, at Lucy er med killinger :wink: Vi får travlt i sensommeren/efteråret:surrender1: