Hvad skal misser hedde?

Vi er stadig i tænke boks ang navn, men ud over det så går det stille og roligt med de to piger.

7 Synes om

Det kan jeg så fortælle de har :pray:t3: De putter sammen, og den første finder klart meget tryghed hos sin veninde. Hun er blevet meget mere snakken over for mig (manden kan hun stadig ikke helt lide) de kommer begge glad mig i møde når jeg kommer ud til dem. Den fare ej heller sammen ved den mindste lyd. :heart:

Og der har på intet tidspunkt været noget mellem dem, så tror bestemt de har været glade for at se hinanden.

11 Synes om

Veninden hedder Una /Nordisk: Glad/fornøjet.

Så mangler vi kun den første :joy: mit bud var Villemo da hun jo er vild og jeg er igang med bind 22 af Isfolket :see_no_evil:

7 Synes om

Alvilde? Det lyder meget godt, når man siger dem sammen: Una og Alvilde. God rytme :wink:

2 Synes om

Eller Laura. Så hedder de det samme som mine niecer :joy:

1 Synes om

Dina. Efter Herbjørg Wassmos Dina. Der var i hvert fald også noget vildskab i hende.

3 Synes om

Una og Anisette. Jeg har lige været til koncert med hende i fredags. Hun er vild trods sine 71 år. :sweat_smile:

2 Synes om

Super gode bud :clap:t3:

:joy: Vi blev aldrig enig om navn til den første så vi har begge gået og kaldt hende for Mismis - så hun er selv døbt Misser :see_no_evil:

Una og Misser
De to piger har det fantastisk sammen og Misser er virkelig tøet vildt meget op siden Una flyttede ind. Hun hviler mere i sig selv så det er dejligt og trods hun stadig er usikker og løber i flyverskjul når der er noget uvant så er hun faktisk begyndt at spinde og kommer os alle glad i møde med høj haleføring når vi er i fyrrummet for at snakke med dem. :heart:

19 Synes om

Ja, man når langt med lidt tålmodighed :slight_smile:

5 Synes om