Hvad skal vi spise i april?

Og mutter meldte så afbud så nu ved jeg ikke om jeg ændrer planer

1 Synes om

Jeg har igen i dag fået leveret maden. Så tre lækre håndmadder til frokost og millionbøf med kartofler og salat i aften.

3 Synes om

Rugbrødsmadder :slight_smile:

Det er i hvert fald godt som frokost rester også :slight_smile:

Jeg er lidt jaloux på din lækre mad, Solveig. Kunne vi få det, så gad jeg ikke lave mad :ups:

3 Synes om

Lars har bestilt frikadeller med tyk brun sovs :blush: og det får han så :heart:

Så enig! :ok:

1 Synes om

Jeg har også tænkt mig at fortsætte, så længe han gider levere. Jeg bor alene og til den pris, kan det bestemt godt betale sig. :ok:

3 Synes om

Jeg fik taget mig en lille smule sammen, så det blev til en hakkebøf, med et spejlæg, en stegt tomat og rugbrød der også lige havde været en tur på panden i en gang smør og selvfølgelig med nogle rødbeder til :slight_smile:

1 Synes om

Det blev tunmousse med hjertesalat, tomater og flutes til, samt min yndlings hjemmelavede dressing

Jeg får lavet lidt mad som jeg gerne ville afprøve.
Den her står vist på en gentagelse

Men idag blev det kødboller fra ikea…

1 Synes om

Tortillas

Den pullede gris står og hygger sig i ovnen indtil kl 20, hvor vi skal have det i en bolle med coleslaw :drooling_face:

Kotelet med pomfritter og kanelsnegle til dessert :savle:

Nye kartofler, soja snitzler, lidt bla. grøntsager og bearnaise sauce.

pandekager

Stegt flæsk med persillesovs og kartofler og så finder jeg nok også noget grønt i fryseren.

Skal have livretter (gratis mad) hos de gamle. Min far fylder 60 år idag :tada::denmark:

6 Synes om

Er inviteret på aftensmad hos forældrene igen :slight_smile:
(Vi er begyndt at holde corona-middage ofte i denne tid :tihi: )

Så i aften står den på en salat med spidskål, blomkål, snack-peber, tomater, agurk, feta og så en god dressing til.
Dertil frisk pasta og en omgang rådyr langtidstilberedt i ovnen i en suppeterrin/gryde med nogle urter, rødvin og tomater i fire timer ved 150 grader :slight_smile:

1 Synes om

Jeg forsøger mig med at lave en andebryststeg med kartofler, gulerødder og rødløg i stegeso, som ryger i ovnen om et par timer. Jeg har længe haft lyst til at prøve at lave mad i en stegeso, så nu er der indkøbt en :slight_smile:

1 Synes om