Hvad skal vi spise i Februar ?

Vi har fået fiskefilet af frisk fisk i dag :drooling_face:

En kotelet og brune kartofler :slight_smile:

En lækker mørbrad gryde med hjemmegjort kartoffel mos og en vildt lækker blomkåls salat

Just-eat og pizza. Samt generøse mængder alkohol. Det hjælper dog på tandpinen :hoho:

3 Likes

Selvmedicinering! :joy::joy:

I går var det bøffer af et stykke mørbrad, med masser af bløde løg, smørdampede kartofler og lidt grønt …i dag er det så en porchetta …måske med flødekartofler …eller noget

Rester fra i går … jeg lavede heldigvis rigeligt :smiley:
sous vide yderlår fra dåkalv, råstegte kartofler, søde kartofler og knold selleri, vildt sauce lavet på rdåyrfond, Madeira, kantareller og Karl Johan og en lille rest lækker salat til :savle:

Desværre er der ikke mere appelsin fromage til dessert i aften :ups:
Det smagte for godt i går til at levne :tihi:

Kanel gifler :joy: ligger med menstruationssmerter så orker ik ud at handle

Min datter er på visit, så vi blev enige om at smovse og fik indisk take away. Nøj som det smagte :savle:

1 Like

Der var lige en kavletournedo på tilbud, så det blev sådan en sammen med en salat med blomkål, rucula, forårsløg, pære, feta og ristede mandler, dressing var ½ citron og lidt olivenolie, krydret med salt og peber. Mums :slight_smile:

Stegt flæsk med persillesovs :slight_smile:

Venligst
Dorthe

Den står på sushi idag

Hamburgerryg, med kogte kartofler og gulerødder til, sovs og bønner og ærter :slight_smile:

Til dessert nybagte kanelsnegle :savle:

igår kylling i karry med ristet kokos og banan.
Idag, farsbrød med feta og persille, tomat sauce og … pasta tror jeg

Jeg ved ikke hvad jeg skal have i dag, men jeg skal til fermeteringskursus hos Aarstiderne med efterfølgende fællesspisning. Forventer det bliver lige så spændende og godt som deres madkasser jeg af og til køber.

1 Like

en delle på nybagt

Functional food igen: Indbagt laks og stuvet spinat. Jeg har det fint med spinaten, men godt nok stramt med laksen… Imorgen skal vi simpelthen have noget ordentligt så :slight_smile:

HVORFOR laver du mad som du ikke kan lide? Ja fisk er sundt men er det virkelig så godt at du skal kløjes i det? :wink:

1 Like

Medister med gulerødder, kartofler, sovs og hjemmesyltede rødbeder. Og der er rigeligt til i morgen, hvor jeg skal have vagten. Så er det rart med mad der bare skal varmes i mikro’en :grin:

Tortilla med oksekød, så i morgen står den på salat med oksekød til både frokost og aftensmad :slight_smile: