Hvad skal vi spise i marts?

Det stikker helt af for min måltidskasse i dag.
Torskefisk er helt ok, men tilbehør er glaskål og ansjoser… WTF

Må lige finde ud af hvordan jeg så skal bruge den fiskebasse :wink:

nåh…du har vel kat…

tror du jeg kan liste glaskålen i dem og så spise den smør stegte fiskebasse selv :wink:

2 Synes om

Burger, hvor bollerne blev ristet på panden :savle:

I går var lidt en “simpel” maddag med dyrekølle i ovnen og en gang flødekartofler. Jeg orkede ikke mere og skulle bare blive mæt …
I aften bliver det det samme - rester fra i går, men udvidet med ovnbagt butternut squash og hokaido græskar, så jeg får en vis portion grøntsager :slight_smile:

Der skulle gerne blive rester til madpakken i morgen :slight_smile:

Rune brugte 40 min på at komme igennem køen ved Bilka to go, så det blev lidt sendt at lave aftensmad til betten…

Sådan ser man ud, når man har fået sin første McD :tihi:

7 Synes om

Hvor ser han lækker ud! Ham kunne jeg godt spise til aftensmad :hjerte:

3 Synes om

:scream: Troede Hans og Grethe var et eventyr… :crazy_face:

Pitabrød med fyld (tun, æg, salat ect) dejligt nemt og så er der til frokost i morgen også.

Pita brød med kålsalat og lidt hakket oksekød, fandt en pakke i fryseren

Igår fik vi broccoli gratin (billige æg i netto og broccoli i rema) med en rest kartoffel i. Glimrende.

I aften kommer jeg på dybt vand. Har altid syntes jackfruit var spændende, men har enten fundet det i sukkerlage eller alt for dyrt. Men nu fandt jeg det i en rodekasse meget billigt. Så den står på curry i aften.

I morgen karbonader (hk svin/kalv på bud i rema) med ovn rodfrugter.

2 Synes om

Flæskesteg mit alles :drooling_face:

1 Synes om

Jeg hader dig :fu::tihi:

rester fra i går…flæskesteg mit alles - not kiddin’

1 Synes om

I går stod den på lasagne, som Claus er større fan af end jeg, så han fik resterne med hjem :slight_smile:

I dag, har jeg valgt den nemme løsning og fulgt subways opfordring, om at bestille take away, så det bliver en subway melt, med kalkun, skinke, bacon og grønt :slight_smile:

en god plankebøf, med bløde løg og rodfrugte fritter. ( vi arbejder stadig på at få tømt fryseren, inde der købes nye forsyninger)

1 Synes om

Butter chicken

1 Synes om

Wok med grøntsager og kylling på nudler. God opskrift kan vi konstatere, Casper der ellers ikke altid er helt fan af det mere asiatisk inspirerede køkken tog 3 gange :hoho:

1 Synes om

Valdemarsro? :wink::wink:

1 Synes om

Jep, hehe. Ikke alle hendes opskrifter vi gentager, men en del af dem er blevet den nye favoritret hos mig herhjemme :hoho:

1 Synes om