Hvad skal vi spise i marts?

Jeg har bestilt take away fra Jelling kro i dag, så jeg skal have stjerneskud, og Morten skal have burger :slight_smile:
Det er nu, vi må støtte, hvor vi kan!

Venligst
Dorthe

5 Synes om

Go’ idé…bare synd de har lukket for bestillinger for i dag…

Det bliver kylling i fad med ris til.

her står den på suppe

Kyllingefilet i karry med ris

Vi har også planer om at skulle bestille noget mere end vi plejer. Lige nu skal vi dog have spist det, vi allerede har købt :sweat_smile:

Ville elske at bestille udefra, men vi skal jo selv hente, så det er koldt inden vi når hjem med det. med mindre det er pizza eller burger, det er det eneste vi kan få lokalt

Jeg har fået en dejlig tykstegsbøf m. kartofler og bearnaise :slight_smile:

2 Synes om

De har åbent for bestillinger mellem 12 og 16 :slight_smile:
Byens café og Skovdallund har også noget. Bredehus i Bredsten og Diagonalkroen i Give ligeså. Jeg har en plan om at støtte dem alle lidt på skift :wink:

Venligst
Dorthe

2 Synes om

Lammeculotte, fritter og rødvinssovs til Claus. Pitabrød med noget grønt-halløj og tunfisk til mig selv. Alle var glade :slight_smile: Det samme i morgen, så skal jeg heller ikke handle imorgen :slight_smile:

1 Synes om

Middag hos de gamle

Randbøldal har oss…og en ok menu

1 Synes om

Har lavet en kæmpe portion kyllinge frikadeller.

Der var hakket kød på tilbud i Føtex, og det må man jo udnytte.

1 Synes om

En mere Casper-præget ret i aften, millionbøf med kartoffelmos og rødbeder :slight_smile:

1 Synes om

Hakkebøf med brasede kartofler og bearnaisesovs

Islandske ‘‘Djúpur’’ :savle:

1 Synes om

Det har været lang torsdag på (hjemme)arbejde, så det bliver en frysepizza spædet op med lidt ekstra guf :slem:
I morgen overvejer jeg seriøst at finde grillen frem fra garagen :savle:

1 Synes om

I dag lasagne :slight_smile: og i morgen, hvor Lars har fødselsdag, har vi bestilt takeaway fra en lokal kro. wienerschnitzel mit alles :drooling_face:

2 Synes om

koteletter …har lige taget rugbrød ud af ovnen, så i morgen står den på …ministerpølse og lun leverpostej på brød …er løbet tør for hjemmegjorte asier …

1 Synes om

En entreco, med pomfritter og grønsager :slight_smile:

1 Synes om