Hvad sker der dog lige...med mig...?

Jamen, jamen, jamen. Hvad sker der dog lige…med mig…?
Jeg vidste allerede da jeg så det første billed af MB’s I-kuld at jeg skulle passe på.
Hjertet gik helt i stå og pulsen var over de 200. (Nej, det hænger vist ikke sammen,
men i ved hvad jeg mener…). Jeg fik øje på Ib Rene Cairo.
http://www.kattegale.dk/galleri/display … 126&pos=43
Som de fleste ved, sad jeg på Grønland og faldt for skønne Flannagan. Pladask. Ud fra
et billed af en våd og nyfødt killing. Ham skulle jeg eje…Og fik lov af Troldemor.
Og det samme skete med Ib Rene Cairo… Han var bare sååååå lækker. Men for at vende
tilbage til pointen… Troldemor kender mig jo, og da vi var oppe hos MB og jeg fik
den dejlige lille Ib Rene Cairo i favnen…ja så kunne Troldemor se følelsen i mit
hjerte, og det sære blik jeg fik…SOLGT…UDSOLGT…Jeg vil ha’…Og som verdens
dejligste kvinde fik jeg Ib Rene Cairo i Farsdags gave/fødselsdagsgave, og fik lov af
skønne MB til at købe ham. Troldemor kendte mig godt nok til hun på forhånd havde hævet
pengene til at betale forskudet…Må have en tattoo i panden hvor der står jeg ikke kan
stå for creme killinger, siden hun vidste det…Eller…
Hvad sker der dog lige…med mig…?

Jamen stort tillykke med det lille pus.
Jeg sender fluks Jens hjem til jer, så du kan lære ham at falde så hurtigt for kattekillinger.
Han kræver nemlig en bil, hver gang jeg vil have en kat mere…

Ja men søde Elly -love du er da bare blevet ramt af en orkan tyfon jordskælv kaldet MB’s lækre dejlige søde killinger, og så har du fået en snert af kattegale -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Kæmpe tillykke med jeres lille ny. -love -love

Elly for pokker da - hvis du vidste, hvormeget jeg har skullet indprente mig selv, at vi ikke skulle have flere katte. Hold da ellers lige op, hvor jeg blev totalt blød om hjertet og i knæene, da jeg så ham. Så JA, jeg kan godt forstå dig. ALTSÅ… jeg er skisme stolt af at jeg trods alt kunne stå imod og lade fornuften råde, så jeg ikke straks skrev til MB. Jeg har slet ikke ord, men du skal vide, at jeg også er totalt skudt i ham -forelsket -forelsket -forelsket

-bil -mb, -bil -mb, -bil -mb, -bil -mb, -bil -mb, -bil -mb, -høhø -høhø

Jeg glemte helt at spørge, om det evt. er håbet at Ib René Cairo kan bruges i avl hos jer - eller skal han være kastrat som Flannagan?

Tillykke med det lille nus.

STORT tillykke med den lille smuksak -weee

Og tænk, at du skal have LOV af ‘den strenge’ Troldemor -hahaha Sådan kunne jeg godt tænke mig det herhjemme, for her er det sørme omvendt… -øøøvvvs

Dejligt, at du har sådan en sød kone -thumbs

-bananer

hi hi elly - kan huske sidst det skete - men det her er da om muligt endnu sjovere og bedre !!! -forelsket -forelsket

Han skal være kælemisling nøjagtig som Flannagan og Azron [bigloony]

Selv om jeg er “nem” på andre områder, så holder jeg standhaftig ved, at jeg IKKE skal have fertil han -høhø[/quote]

Så længe du kan købe dig til en god hankat, kan jeg bestemt godt følge dig. Det ville jeg heller ikke egne mig til. For det første synes jeg det er synd for hankatten og så er der en masse bøvl forbundet med at have en fertil hankat.

Ihhh, det er da også en sød lille sag -love -love
Kan godt forstå du blev forelsket og tillykke [bigloony]

Kære Elly

STORT TILLYKKE med den bette Ib Rene Cairo -forelsket
Det var bare så dejligt at se din glæde… også selv om du til at starte med bestemt ikke skulle have ham -høhø Blev da helt nervøs for om der var noget galt med dig, da Jeanette skulle til at spørge dig 2 gange om du skulle have ham -hæhæ

Jeanette din dejlige kvinde -møzkram du skal sandelig også have et STORT TILLYKKE, for jeg er sikker på du også har en andel i den bette ski´ -tihi
-HUG

Ps. Jeg har nogle billeder af jer og bettemanden, må jeg sætte et par stykker ind her -muhaha

Nu bliver jeg så rørt at jeg har tårer i øjnene og kan næsten ikke se hvad jeg
skriver, og derfor har det taget mig så længe om at svare…
Ikke nok med jeg fik hjertebanken oppe hos MB, ELLER fugtige øjene da jeg fik ham af
Troldemor, ELLER de endnu mere fugtige øjne da MB sagde han var hermed solgt…til os…
ELLER tårene da jeg lavde det første indlæg her…men nu sidder jeg dælme igen og
flæber…
Vil skynde mig at sige tak til jer alle mens jeg stadig kan se hvad jeg skriver…

Poly-Cats:
Send du bare Jens hertil. Det kan være JEG kan lære noget af ham… For jeg tror du
vil fortryde hvis du fik en Tudefjæs-Jens hjem igen, medbringende tre- firefyrre små
skovtrolde, og ingen bil (solgte den for at købe troldeunger…).
Karen P:
Ja det er mere end orkan, tyfon, jordskælv…der er skralde-bang vejr inden i mig, og
tårene er som bølgerne i Nord Atlanten om vinteren…STORE, voldsomme, og hver 7. bølge
sender seriøse rystelser gennem min krop… Men katteGAL er jeg blevet. Kan ikke styre
det…SKØNT.
May-Britt S:
LOL. Ja vi var på samme tråd der hvor jeg faldt for Ib Rene Cairo, og kunne mærke at du
også havde det bløde punkt…for ham. Men du kunne beherske dig og lade fornuften
råde…se det er jeg glad for…nu. Men inden vi kørte forbi MB ville jeg ønske at du
ikke havde… Know what I mean??? G
PiaH:
Tak. Er bare så glad.
Tina M:
Ja, jeg har sat “kvote” på hvor mange katte vi skal have. Det er 10 stk. Og nu har jeg
valgt 3 og Troldemor 3… Måske det skal ned til EU for at få fornyet kvoten…? For det
kammer da over nu her inden i mig. Og nu får jeg jo ikke ro inden i. Der er jo 12 uger,
1 dag, x antal timer og minutter til jeg får ham hjem…
Ulideligt allerede. Men…som sejlende telegrafist gennem en million milliard år, hvor
jeg har været på suppen ½-delen af året, og har en håndfuld unger, hund, katte, etc, etc,
så er der KUN EEN som har bukserne på 100%, og det er Troldemor… Og det kræver en meget
speciel kvinde…Og sød er hun som du skriver. SS
Troldemor:
Tak for Ib Rene Cairo. Tak fordi du er min. Kommer ned til dig nu, så ha’ lige en hel
stak viskesykker til mine øjne…

Men igen tak til alle…

Uhhhhhhhhhhhhhhhh -what

Kan du ikke lige sende dem på msn først ??? -uh[/quote]

-LOL -LOL -LOL

-ked -ked -ked [bigloony] [bigloony] [bigloony] Okay, kan vist ikke blive ved med at trykke små gule mænd frem, men jeg ved snart ikke hvad jeg skal skrive… -høhø

Ih, den lille Ib er jo fantastisk - få timer gammel var han, da jeg så ham første gang og MB stod og holdte ham op og sagde : “Kan du se, at det er en lille Flannagan” - jeg sank lige spyttet en ekstra gang, for ville så gerne være sprunget til… -ked For den bette er jo helt fantastisk og henrivende og jeg har jo altid ønsket mig sådan en farve her…

Hvor er jeg glad for at læse, at I skal have lillemanden, men ja, kattegal, det er du, men det er der ikke noget i vejen med. Motivet for at give dig gaven er jo en triumf i sig selv - Vi har dig her endnu på trods af dårlige odds og det bliver vi heldigvis ved med. [bigloony]

Men for sulan - jeg snakkede med Jeanette i telefonen i to timer i går og vi drøftede endda den lille lækre sag og jeg anede ingen uråd. [bigloony]

Ved I hvad I to skønne mennesker: Jeg vil ønske jer et stort til lykke med lillemanden og hinanden, I er pragtfulde. [bigloony]

Så fik jeg sørme tilladelse til at sætte et par billeder ind -hop

-ked Åh, det er jo så rørende, at jeg sidder og vander høns…

Nårrr et lille nussepus -love

Tusinde tak Pernille -love

Jeg indrømmer blankt, at i går OG tidligere i dag var det ikke meningen, at vi skulle have endnu en lille MB’s pjalt i huset. Men da jeg så Elly’s ansigt da han så ham, så var jeg solgt til stanglakrids -forelsket

Og da jeg pengene nu engang var i tegnebogen, så var der INGEN betænkningstid… -thumbs

Og jeg lover dig, at du må komme lige så tosset du vil og klappe, nysse og nusse ham -kramer[/quote]

Ih, Jamen I slipper da ikke for mig, når jeg nu ikke selv skal have flere, så må jeg ud og hyggenusse, hvor man vil tage mig ind -ked

Men altså - sikke en overraskelse, jeg glæder mig sådan på jeres vegene og også på MBs, som ved, at lillemanden får det pragtfuldt hos jer. [bigloony]

Årh altså hvor bliver jeg rørt, når jeg ser de skønne billeder, snøft -ked

Elly, jeg ved hvad du mener. Og jeg pines virkelig, samtidig med at jeg glæder mig over, at jeg kan sige nejtak. Der er ligesom nogle få katte, man synes, at man bare ikke kan leve foruden ik?