Hvad sker der dog lige...med mig...?

jaaaaaaaaa … hyl.

kan se at vi kollektivt lider af en helt særlig sygdom…

“I NEED ONE MORE CAT” - disease -lazykitty

det er jo en ganske forfærdelig sygdom…

forfærdelig dejlig [bigloony]

Jamen dog hvor har i haft travlt. Har lige læst alt nu…kunne ikke inden jeg måtte gå ned til
Troldemor. Og dér var jeg kun nået til hendes 1. indlæg… Det tog noget tid for mig
at kunne få skrevet mit 2. indlæg, da jeg jo havde prob. med at læse. G
Så igen en tak til jer alle. Jeg er bare så glad, så glad…

Troldemor:
Standhaftig var jeg…Sagde da nej 1. gang du spurgte hos MB. Men da du kender mig, så ved du
jeg ikke kan sige nej 2. gang jeg bliver spurgt af dig… G Og der blev han så SOLGT. Jahhh.
Jeg føler den samme glæde når du er glad. Gud hvor er du dog dejlig… Og tak for den store
glæde jeg har nu. Kors jeg er blevet blød…Men sådan er det bare. G
Enig med ingen fertile hanner…Dér er jeg heller ikke så “nem”…
Blød som smør er jeg…HELT VILDT…Tak igen skatter for en skøn troldeunge til…
Kira V:
Tager hende Troldemor mig ved måsen, eller tager jeg hende ved måsen??? Fik hende overbevidst
sidst med Flannagan hvor hun BESTEMT ikke troede jeg ville have kat… Men denne gang tog hun
godt nok mig ved måsen… For vi skulle til Hobro med bilen, og spugte så om ikke vi
skulle fortsætte op til MB. Jeg ville sindsyg gerne,men vidste at jeg var blød, og hun LOVEDE
at hun nok skulle holde mig tilbage…og så lokkede hun hele 2 gange…Så er man selv ude om
det… Og så havde hun været så “fræk” at have depositum klar inden for et split sekund efter
et ja fra MB… Begge vores måse tror jeg…eller…? G
Denise:
Jahhh, SS og tak.
MB:
Tak fordi du viser os din tillid gang efter gang. Du ved ikke hvor meget glæde du har givet
os begge ved den tillid. Tak igen.
Jeg kunne ikke kigge op da han lå på mit bryst og Troldemor spurgte om jeg ville have ham…
Skulle synke Niagara Vandfald inden jeg fik fremstammet et nej… Og så de FLERE TIMER
(løgn…læs sekunder… G) der gik inden hun sagde de magiske ord: “Hvad? Er du sikker?” LOL
Pernille H:
Så nu er den gal igen…med mine øjne altså. Så sprang de læk igen… Er det ikke tarveligt
at få en voksen mand til at tude…MED lyd og kropsspadsmer…? For det var lige hvad der
skete da jeg læste dit indlæg. Så derfor er det DIN skyld at der gik så længe inden dette
Indlæg blev færdigt. GGGGG
Vi er enige om ikke at fatte mistanke i går. Jeg fattede det ikke så sent som i dag, da
Troldemor LANGT OM LÆNGE spurgte om jeg var sikker på mit nej…
MB:
Kanon billeder. Havde lige styret væk fra Niagara tilskyndet Pernille H’s indlæg, så kom
bomben i de billeder… Nåede det 1. billed med lidt held… Det 2. billed, ja så hoppede jeg
igen med ukontrolable rystelser i kroppen og igen fundet af Niagara vandfaldene… Da jeg så
kunne fokusere på det 3. billed…ja så er jeg stolt af at have kunnet sige NEJ een gang…

LOL. Du kan tro jeg ved hvad du mener. Men tænk sig at falde on-line for en killing, og vide
at man ikke kan “leve foruden”… Men hele 3 gange (Flannagan, Gasira, og nu Ib Rene Cairo)
Burde ikke kune være umuligt, men også ulovligt… G

-græd rh, Elly : Du får os da til at sidde med kleenex hele aftenen. Hvor er det dejligt, at du vil dele din glæde med os - og vær bare helt rolig - Vi glæder os allesammen sammen med dig - selvom de fleste nok sagtens kunne forestille sig en lille Ib i deres stuer… [bigloony]

Du får lige et -HUG

Hej Elly (og Troldemor)

Hold da helt op det her emne gir mig en hel klump i halsen -pote

mange gange tillykke med den smukke smukke dreng -kramer

LOL. Du kan tro jeg ved hvad du mener. Men tænk sig at falde on-line for en killing, og vide
at man ikke kan “leve foruden”… Men hele 3 gange (Flannagan, Gasira, og nu Ib Rene Cairo)
Burde ikke kune være umuligt, men også ulovligt… G[/quote]

Det er svært at forklare hvad det er, der gør det. Men der er bare nogle ganske få (hmmmm måske 3 i øjeblikket -forelsket ) Disse katte kan jeg simpelthen får åndenød over - og gele i knæene over…

Og så er det, at jeg minder mig selv om, at jo mere jeg ejer jo mere ejer faktisk mig. Og med det krav jeg har til kattenes velfærd - og min egen frihed. Ja, suk… så må det altså blive ved de 5, vi har. Så må overskudstiden blive brugt til at nusse min Bjørn [bigloony] Og det er ik’ så ring’ endda -høhø -høhø

Pernille H:
Jamen jeg er gået over til Viskesykker for længe siden… Kan slet ikke samle mig… Har taget
den bærbare i brug nu og er rykket nedenunder. Føler mit lidt fjollet over ikke at kunne snakke
med Troldemor, samtidig med jeg tuder, og forsøger at læse og svare… Ikke at det hjælper særlig meget på viskestykke situationen… G -HUG retur.
Misurama:
Jeg har ondt i halsen nu af al den Niagara synken… LOL Og tak.
May-Britt S:
Nu er jeg tilbage til at sige…Max. 10 som aftalt. Nu er jeg beroliget og kan tænke klart.
(Hm hmmm. G).
Og hvor har du ret med jo mere man ejer, jo mere ejer en. Men da vores 5 katte alle er 3 år gamle eller der under, så gør en lille ny ikke fra eller til i tidshorisonten fremad… G (Du må
da indrømme det var et godt forsøg"…? SS).
Dejligt at nusse kattene, og dejligt at du også har Bjørn at nusse når du “løber tør” for
katte-nussere. G Et skønt “alternativ” syntes jeg…dog mener jeg Troldemor i stedet for
Bjørn. Og der er BESTEMT ikke for at håne Bjørn på nogen måde…meeeeeeeeennnnnnnn… LOL

Skal vi så ikke bare aftale, at jeg nusser med en Bjørn og du med en Troldepige -høhø -høhø

-græd -græd -græd -græd -græd

Jammen for hunnan i 2… ord kan jo slet ikke beskrive alt det jeg gerne ville sige!!

HJERTELIGT TILLYKKE med endnu en skøn MB misser… jeg eeeelsker navnet!!!

Altså… vræææææl… må have revance… jeg tror i opfangede min lykke for jer i telefonen G
Jeg er SÅ lykkelig på jeres vegne.

Tusindvis af kram
-HUG -HUG -HUG

May-Britt S:
AFTALE SS God plan…
Dk Kefir Annette:
Tak. Og jeg håber du opfangede vores lykke for dig, da du og Troldemor snakked i telefonen…

TILLYKKE

Hvor er det bare dejligt at se og læse den gode nyhed [smilie=hate-smile.gif]

Sidder her og tuder -ked er simpelthen så glad på jeres/dine vegne… Og ja Jeanette er en speciel person, og ved at det glæder hende utroligt meget at se dig glad [smilie=hate-smile.gif]

Alt det med din sygdom har rørt os alle dybt, og det glæder mig utroligt meget at se hvor lykkelig du ser ud sammen med din elskede troldemor og din nye skønne skovtrold -forelsket

Endnu engang hjertlig tillykke, du har om nogen fortjent det -kattedans

Kærlig Hilsen Winnie som også er ramt af Na´zyia syndromet

Hvor jeg dog glæder mig på jeres vegne, kan sagtens forstå at Troldemor kun ønsker at gøre dig lykkelig, jeg er ikke et sekunt i tvivl om at det samme gælder for dig.

Nu havde jeg jo selv fornøjelsen af at besøge jer og misserne, jeg er sikker på lille Ibbermand vil passe ind i jeres skønne flok.

Stort tillykke med ham…for hunde da 11 uger+ er lang tid

Winnie:
Tusind tak Kan love dig at det billed ikke er et opstillet billed… Var bare så glad, så glad. Fik fornemmelsen tilbage igen, og måtte lige gå over og kysse hende på panden og takke hende nok engang…
Haneben:
Vi finder kæmpe fornøjelse i at gøre hinanden glade. Selv bitte små ting kan gøre forskellen på en. For det smil, og de blikke man modtager er bare den største glæde man kan få. Vi finder meget styrke i de øjeblikke. Men så stor en glæde, som det var at få Ib Rene Cairo…kan slet ikke falde ned igen…
Og tak til jer alle for jeres suppport i forbindelse med min sygdom. I har været en KÆMPE støtte for specielt Troldemor. (Og det gavnede/gavner jo også mig). Og det har vi haft behov for, og brugt jeres styrke og bonner til vores daglige kamp mod sygdommen, til vores fordel.

hejsa elly

ja jeg snakkede jo med dig igår mens du var hos mb og jeg ku fint hører på dig at du var solgt og forelsket i den smukke ib.
han er bare en rigtig smuksak uden lige, det største tillykke med ham skal du nu ha. puha det bliver lange 10 uger hva -høhø

Det er derfor forum hedder kattegale. Vi lider alle af en kattesyge, som dyrlæger IKKE kan vaccinere imod:-) heldigvis:-)

Tillykke med smukkemislingen

sygdommern er faktisk ved at blive anerkendt og hedder kattegalitis

Ikke 10 uger Johnny … 12 uger, de er 2 uger idag -høhø

Johnny:
Lidt spøjs samtale. G Ja jeg var sgu solgt, og forvirret, og glad, og…alle følelser samtidig i en pærevælling… Og så hjalp det ikke på min forvirring at din tlf have ringet mig op ved en fejl, og jeg lige så lige havde fået Ib Rene Cairo… Men skønt at høre din stemme igen. Håber du kunne forstå mig…fik vist vrøvlet en masse ævl og kævl ud… Men det er jeg så også god til siges der… LOL Glæder mig til vi mødes igen til en god wekend sammen. Og sammen med en hel flok katteGALE…god mad og kage, og hvad vi nu ellers kan finde på… [bigloony]
MB:
Nej IKKE 12 uger… 11 uger, 6 dage, x timer og x minutter…
Lenschow:
Jeg har sygdommen, og vil heller ikke vaccineres mod den, selv hvis der var en vaccine… Det er jo en skøn sygdom at lide af. G Jeg går, men rører ikke jorden. Jeg snakker, men aner ikke hvad der kommer ud af munden… Svæver og smiler konstant. Kors 11 uger, 6 dage, x timer og x minutter er lang tid…
Johnny:
Kattegalitis…Jeg ringer ikke til min Doc. og hører ham. Sæt nu han ville “tvinge” en pille eller vaccination i mig, som Lenschow ikke var klar over eksisterede…Nej det tør jeg ikke… Tager jeres ord for gode varer og nyder min Kattegalitis med fornøjelse…

Her er der så lidt mere at savle over -høhø

Nu begynder de at blive rigtig sjove -lovelove -lovelove -lovelove