Hvad sker der for kattegale?

jeg sidder her og er ved at gå ud af mit gode skind. der skal normalt meget til at gøre mig sur . men alt det der foregår og alle de mennesker der munhugges og diskutere og ligefrem beskylder hinanden, det gør mig sgu sur. der er så mange der kørte rigtig langt for at hjælpe de katte, og ikke mindst hjælpe Lone, og jeg syntes ikke i giver dem nogen respekt. lad dem synke det og falde på plads derhjemme igen, og lad dem dele det med dem derhjemme og lige få bearbejdet det oppe i deres egne hoveder, før i gør krav på at få noget at vide. egentlig har i andre slet ike krav på at få en dyt at vide. vi er kun heldige at de fortæller os det, og forsikrer os om at kattende bliver hjulpet.

jeg syntes i andre skulle falde ned og give dem dervar hos lone lidt tid endnu til at synke oplevelsen. og år de er parate skal vi nok få noget mere konkret at vide. men hvad der heller ikke hjælper nogen er at der bliver skrevet så meget i trådende som er sagen fuldstændig ligegyldig. det gør det hele meget mere uoverskueligt.

og så sidder man her og dømmer lone uden egentlig at vide hvad der helt præcist er sket, hvordan kan man tillade sig det ?? Hvordan ville i ikke sel have det. jeg ved jeg ville have det skidt.

jeg har med vilje holdt mig lidt på afstand, for ikke at skrive bare for at skrive. jeg tror maks jeg har skrevet 2-5 indlæg. mest af alt fordi det jeg havde og sige ikke ville gavne sagen.

så folkens slå koldt vand i blodet og lad os begynde at opføre os ordentligt igen, alt det andet rod hjælper ingen. tværtimod. lad folk sunde sig og så lad tålmodigheden slå ind.

knus Anika - og god dag til jer alle herfra.

Enig -thumbs

Enig -thumbs

-ked -ked -ked Jeg takker dig Anika for denne forståelse, du har lige reddet min dag idag og den var eller temmelig sort -love

[quote=“Anika”]jeg sidder her og er ved at gå ud af mit gode skind. der skal normalt meget til at gøre mig sur . men alt det der foregår og alle de mennesker der munhugges og diskutere og ligefrem beskylder hinanden, det gør mig sgu sur. der er så mange der kørte rigtig langt for at hjælpe de katte, og ikke mindst hjælpe Lone, og jeg syntes ikke i giver dem nogen respekt. lad dem synke det og falde på plads derhjemme igen, og lad dem dele det med dem derhjemme og lige få bearbejdet det oppe i deres egne hoveder, før i gør krav på at få noget at vide. egentlig har i andre slet ike krav på at få en dyt at vide. vi er kun heldige at de fortæller os det, og forsikrer os om at kattende bliver hjulpet.

jeg syntes i andre skulle falde ned og give dem dervar hos lone lidt tid endnu til at synke oplevelsen. og år de er parate skal vi nok få noget mere konkret at vide. men hvad der heller ikke hjælper nogen er at der bliver skrevet så meget i trådende som er sagen fuldstændig ligegyldig. det gør det hele meget mere uoverskueligt.

Hvor er det bare kloge ord Anika -ROCK … Dem bakker jeg fuldstændig op om -thumbs

LAD DEM NU FÅ RO !

Hvis de der har været hos Lone har lyst til at fortælle noget, ja så kommer de sikkert og fortæller… når de er klar til det.
Har de ikke lyst at fortælle noget, jamen så er de da også i deres fulde ret til det.
Vi har da ikke KRAV på at få alt at vide, bare fordi vi tilfældigvis er brugere på dette forum :?

GOD WEEKEND -kitty

Enig -thumbs

Tusinde tak Annika
Ja nu tuder jeg igen igen -ked -ked
I dag er det eneste jeg vil bruge tiden på glade ting, sætte billeder ind af min kommende kat, hygge mig med mine børn osv.

Tusind tak for dit indlæg Anika…

Det varmer mere end du aner… Jeg sidder her og -ked -ked igen for jeg ved ikke hvilken gang…

Og til I der vil bevare roen - det skal I have stor tak for. Jeg ved det er svært, når man er nysgerrig, men (og nu taler jeg for mig selv) jeg kan ikke fortælle ret meget…

Enig -thumbs

ENIG -thumbs Anika. Rigtigt flot/god tråd.

Jeg har slet ikke deltaget i nogle af de før omtalte tråde - men vil gerne give de personer der virkelige har gjort noget for Lone og kattene en stor -kramer . Det er meget flot at i har tid, lysten og overskudet til at hjælpe, hatten af for jer.

Jeg synes der er SÅ mange dejlige, dedikerede mennesker herinde -thumbs
Og at sindene er i kog, at folk diskutere, skændes på kryds og tværs i denne sag skyldes udelukkende folks engagement i og vedrørende vores allesammens passion, nemlig katte. :slight_smile:

Jeg er da super glad for vi har et forum, hvor sådanne ting kan komme frem, og hvor folk får lov til at lufte deres frustrationer over ting, der måske ikke er lige som de ønsker. Og ikke mindst, hvor folk IKKE får mundkurv på. Det ER altså den eneste måde vi kan gøre noget ved ting, der ikke er som de ser ud eller udlægges. Og sådan håber jeg det også er fremover -jegkrydser

Så uanset mundhuggeri m.v. så er det godt der kom focus på de stakkels katte og at folk gør hvad de kan. Hver på deres måde. OG at man netop v.h.a. af besøg og billeder fra stedet fik dokumenteret realiteterne. Så tak for det til de implicerede. -thumbs
Og jeg kan udemærket forstå, at har man ikke set misrøgtede dyr før, så er det et KÆMPE chok og noget I desværre aldrig vil glemme -blåblå -kramer

Så jeg synes vi skal prøve at acceptere folks forskelligheder, folk der i bund og grund ønsker det samme, og forstå grunden til mundhuggeri og skænderi, som udelukkende bunder i frustrationer.
Hver fugl synger med sit næb, sådan er det. -kramer

Enig -thumbs

Flot skrevet

Jeg har skam set misrygtede katte (og hunde) før… Det var ikke dét der kom bag på mig…

er glad for i kunne bruge min tråd til noget og glad for at det varmede. jeg håber alle jer der var ved lone, har fået det bedre, og er kommet lidt ovenpå igen.

MEN bliv ved at huske på i ikke er tvunget til at sige noget som helst. beslutningen er helt jeres.

kæmpe -kramer -kramer -kramer til jer alle fra mig.

Enig -thumbs