Hvad sker der i Roskilde?

Vi regner med at skulle en tur til Roskilde… Men er der nogen, der har ideer til, hvad vi skal lave derovre?

Tjaaaa den 2. november er der 2x 60 års fødselsdag på Comwell… men SU er desværre overskredet :laughing: ellers kunne vi følges :stuck_out_tongue_winking_eye:

Om sommeren er der en masser mennesker som tager funky tøj på og hopper til musik…

Ragnarock, rock museet, domkirken, vikingeskibene, købmandsgården … Og sikkert flere ting jeg lige har glemt

2 Synes om

UNESCO verdensarv, i,e. Roskilde Domkirke :slight_smile:

Domkirken har vi styr på er der :slight_smile:

Altså ved jo ikke lige…men når vi er i roskilde så skal vi en tur i Super Koi…fisk :stuck_out_tongue_winking_eye: Tro der er store og flotte fisk at kigge på i de smukkeste omgivelser :slight_smile:

Men selvom man ikke lige er til fisk…så er det altså lige noget man må se og der er SÅ smukt :slight_smile:
Udstilling altså sådan en natteudstilling med lysshow osv
Og mange flotte ting at kigge på…og købe med hjem :slight_smile:
Det er en tur værd vil jeg mene :slight_smile:
Det ligger på Kolkildevej…mener et af de første numre på vejen

Besøge @Dorte_Birkedal? :grin:

Vi er netop kommet hjem fra Ragnarok. DO IT! :slight_smile: Musik museum med historie og lige nu en specialudstilling med Gasolin. Det er virkelig værd at besøge :ok:
Kirken var lukket på tidspunktet vi var der, pga dåb men den er fin den smule vi kunne se :slight_smile:

4 Synes om

Har også udelukkende hørt positive tilbagemeldinger, men har ikke selv nået at besøge det endnu - til trods for, at min arbejdsplads er naboer til stedet… :roll_eyes: :blush:

Skam dig :astonished: i morgen er der en speciel event i anledningen af deres udstilling med Gasolin. Vi kan desværre ikke nå den :pleading_face: men uhhhh hvor ville jeg gerne :slight_smile:

Hov, har glemt at følge op :slight_smile:

Vi var afsted weekenden, hvor jeg skrev op til.

Vi var forbi Vikingeskibsmuseet, men gik ikke ind, da det godt nok var pebret, når vi ikke vidste, hvor længe Birk ville være med på den. Så vi hyggede på havnen i stedet.

Domkirken var desværre kun åben i 45 min mens vi havde mulighed for at besøge den, men de blev udnyttet til fulde! Jeg har snakket om den kirke i årevis, og endeligt! Vi skal helt sikkert tilbage engang.

7 Synes om