Kan han ha’ været i nærheden af noget så han er kommet til at lugte forkert? Eller er der sket et elelr andet de er blevet forskrækkede over som de så forbinder med Lucky? Sært at de er dem allesammen… Stakkels Lucky.
Jeg ville nok holde øje med om det var en forbigående grille hos madammerne, og ellers forsøge mig med nogle dages Zylkene-kur til dem allesammen, bare for at se…
Jeg tror du skal finde svaret i gåturene - det kan ændre utrolig meget på en kat, på godt og ondt, at komme ud på den måde.
Mange katte har det faktisk rigtig skidt med så begrænset udgang og trives bedre med slet ikke at komme ud.
[QUOTE=Vivi_Fletcher;687812]Jeg tror du skal finde svaret i gåturene - det kan ændre utrolig meget på en kat, på godt og ondt, at komme ud på den måde.
Mange katte har det faktisk rigtig skidt med så begrænset udgang og trives bedre med slet ikke at komme ud.[/QUOTE]
Du må lige forklare lidt bedre mht. begrænset udgang… Forstår ikke helt, hvad du mener
Nej nej de har fri adgang til naturen, men jeg går ture med dem hver dag De følger med som en flok hunde Lucky har til nu siddet i indkørslen og kigget efter os, men går nu med
Jo en eller anden har haft poterne for langt fremme, men der har været fred og ro siden, så derfor har jeg ikke lagt mere i det… argh jeg synes de er dumme idag
Er det fuldmåne eller sådan noget?
Her har vi lige isoleret Creamy, hun er gået i selvsving mens vi har været hos dyrlæge med Greven.
Hun virker vred, men i virkeligheden er hun ude af sig selv af angst.
Igen.
Går de frit ude ? Snakker vi fertile katte her eller kastrater ?
Katte er som os andre - bliver de stressede på en eller anden måde - så går de efter de nærmeste og ikke sjældent efter den der dårligst kan forsvare sig.