Hvad sker der lige for mine hysteriske kællinger?

:S Sidder simpelthen med en stor knude i maven :S

Min lille flok har hidtil fungeret så skide godt, og Lucky er endda begyndt at komme med på nogle af vores gåture.

Men her i eftermiddag er det som om mine piger er blevet besat af fanden selv :frowning:

De har ikke ladet Lucky få to minutters ro, og uanset, hvem han henvender sig til bliver han afvist og hvæst ad.

Er der andre der har oplevet noget lignende? Det er synd for ham!

Sådan nogle dage har mine også, men det går heldigvis over igen.

Er det kun i dag?

Kan han ha’ været i nærheden af noget så han er kommet til at lugte forkert? Eller er der sket et elelr andet de er blevet forskrækkede over som de så forbinder med Lucky? Sært at de er dem allesammen… Stakkels Lucky.

Jeg ville nok holde øje med om det var en forbigående grille hos madammerne, og ellers forsøge mig med nogle dages Zylkene-kur til dem allesammen, bare for at se…

Men jeg håber sandelig det går over igen

Mine har ligesom en dag, hvor de lige skal føle hinanden på tænderne, og når de har gjort det, er de bedstevenner igen.

Jeg tror du skal finde svaret i gåturene - det kan ændre utrolig meget på en kat, på godt og ondt, at komme ud på den måde.
Mange katte har det faktisk rigtig skidt med så begrænset udgang og trives bedre med slet ikke at komme ud.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;687812]Jeg tror du skal finde svaret i gåturene - det kan ændre utrolig meget på en kat, på godt og ondt, at komme ud på den måde.
Mange katte har det faktisk rigtig skidt med så begrænset udgang og trives bedre med slet ikke at komme ud.[/QUOTE]

Du må lige forklare lidt bedre mht. begrænset udgang… Forstår ikke helt, hvad du mener :slight_smile:

Jeg forstår det sådan, at de er med ude i sele :?

Nej nej :slight_smile: de har fri adgang til naturen, men jeg går ture med dem hver dag :slight_smile: De følger med som en flok hunde :slight_smile: Lucky har til nu siddet i indkørslen og kigget efter os, men går nu med :slight_smile:

Men var der ikke også noget med, at Lucky havde en flænge i hovedet den anden dag? Så måske er det ikke helt nyt, at de er efter ham?

Jo en eller anden har haft poterne for langt fremme, men der har været fred og ro siden, så derfor har jeg ikke lagt mere i det… :frowning: argh jeg synes de er dumme idag :frowning:

Åh ja jeg havde glemt Lucky’s flænge… Hm. Måske har han hævnet sig og nu hævner det sig? (nej så langt tænker katte nok ikke)

Tror måske de er blevet bange for noget og har fået forbundet Lucky med det…

Ja… jeg ved i hvert fald ikke hvad pokker der går af dem… men nu putter Lucky hos mig, så omsorg skal han nok få :wink:

Er det fuldmåne eller sådan noget?
Her har vi lige isoleret Creamy, hun er gået i selvsving mens vi har været hos dyrlæge med Greven.
Hun virker vred, men i virkeligheden er hun ude af sig selv af angst.
Igen.

Jeg håber snart de falder til ro, allesammen. :kryds: :kryds:

Kys Lucky på næsen fra mig. :hjerte:

Går de frit ude ? Snakker vi fertile katte her eller kastrater ?

Katte er som os andre - bliver de stressede på en eller anden måde - så går de efter de nærmeste og ikke sjældent efter den der dårligst kan forsvare sig.

Hvad end det var, er det ovre idag… I dag har de alle sammen leget for vildt sammen, så lille Rose væltede min standerlampe :lol:

Det var da dejligt, - ja ikke at standerlampen væltede:tihi:, men at de har leget så godt allesammen. :slight_smile:

Ja :slight_smile: de har simpelthen været ligeså søde i dag, som de var stride i går… Har opgivet at forstå de misser :slight_smile:

Skønt at høre. Og nej, katte SKAL man ikke kunne forstå…