Hvad sker der med min mail

Jeg har problemer med min mail. Det vil sige der er flere af dem fra min mailliste der har kontaktet mig og sagt de har fået mail fra mig med en udenlandsk hjemmeside. Mailen er sendt mens jeg slet ikke har været på nettet. Alligevel står den som afsent i min udbakke. Nu har jeg forsøgt at sende en advarsel om at folk ikke skal åbne mailen men nu kan jeg slet ikke sende noget:ked:

Hvad skal jeg dog gøre??? Jeg vil ikke være skyld i at folk får virus og jeg har jo slet ikke sendt noget som helst:(

Slet din mail med det samme! og kør så anti-virus på din pc

Du - eller altså, din 'puter - har fået virus … igang med anti-virus programmet!

Så er jeg igang med anti-virus programmet.

Hvad menes der med at slette min mail… Mener du alle de mail der ligger der inde eller selve mailadressen.

Håber da lidt at jeg kan beholde mailen, for det er den bedste måde at kommunikere med mine studiekammerater for skolens net virker næsten aldrig.

Nu er det lykkes at sende en mail rundt om at folk ikke skal åbne den falske mail.

:s:S:S

Æv, hvor er det bare ærgerligt… kender du dette gratis program - det er super effektivt :

http://onecare.live.com/site/da-dk/tryscanner.htm?mkt=da-dk

:inlove: