Hvad sker der?

Jeg har lige læst nyhederne fra tv2 :uha:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-22670255.html?forside

Bagbundet en 4 årig dreng .!!..Hvad er der sker med vores lille fredelig andedam . :?

Gæt hvorfor jeg har planlagt at få en kæmpehund…
Sørgeligt men sandt,så var det i høj grad med i overvejelsen,at han vil blive en stor hund…

Ja det er SÅ forfærdeligt. Jeg har selv en datter på 4år og var ved at tude da jeg hørte det i nyhederne på tv2 :frowning:

Jeg håber så inderligt at de væsner bliver fanget og kommer ind og sidde et sted med store voksne mænd der selv har små børn. Resten kan i tænke jer til hvad jeg håber sker:mad:

jeg har sagt det meget meget længe.
jeg aner ikke hvad fanden det er der sker med vores samfund, folk bliver mere og mere kolde og kyniske og der er mange der ikke har respekt for andet levende end dem selv.
jeg syntes vores samfund blir mere og mere sygt:sorry:

Det der er så bekymrende er deres afstumpethed , der er slet ikke nogen stopklods :S For hvad man udsætter andre for :lynogtorden:

[QUOTE=SineGry;189158]Ja det er SÅ forfærdeligt. Jeg har selv en datter på 4år og var ved at tude da jeg hørte det i nyhederne på tv2 :frowning:

Jeg håber så inderligt at de væsner bliver fanget og kommer ind og sidde et sted med store voksne mænd der selv har små børn. Resten kan i tænke jer til hvad jeg håber sker:mad:[/QUOTE]

ham der slog et spædbarn ihjel på Roskildevej fordi han kørte som en sindssyg har også en laaaaaaaaaang tid imøde som “somebodys bitch” for der ses ikke med milde øjne på vold/drab på børn i fængslerne… det er år med intensive lektioner i hvordan man IKKE behandler børn!!

det er vel for så vidt ikke urimeligt

Nu kender jeg tilfældigvis en som sad inde sammen med Peter Lundin da han blev banket godt og grundig.

Der var slet ingen der så det :fløjte:

Jeg mener helt sikkert at der skal tages meget hårde hånd om forbrydelser hvor der er mennesker involveret. Desværre syntes jeg at de slipper alt for billigt som det er nu :frowning: