Hvad skulle det til for - kat dræbt under indbrud

Har lige set denne artikel om en indbrudstyv, der havde slået en families kat ihjel.

Han skulle godt nok bures ind og nøglen smides væk - en ting er at bryde ind i folks private hjem rode rundt og stjæle deres ting (ubehageligt nok), men at det skal gå ud over en stakkels kat :mad::gal:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-47166670:indbrudstyv-slog-kat-ihjel.html?rss

Har lige set artiklen i Århus Stiftstidende.
Sikke en afstumpet tyv, den kat har da ikke gjort ham noget…

[QUOTE=louiseogbuster;763470]Har lige set artiklen i Århus Stiftstidende.
Sikke en afstumpet tyv, den kat har da ikke gjort ham noget…[/QUOTE]

Nej den har ikke … bliver bare så sur over at der er nogen der kan gøre sådan noget :frowning:

Føj, hvor makabert… Jeg forstår simpelthen ikke hvad der sker for folk - narko eller ej!!! Det er skrækkeligt :frowning:

Det er simpelthen også min største frygt - at der bliver indbrud og tyvene så enten mishandler kattene eller får lukket dem ud.
Ganske forfærdeligt.

Min kollega havde indbrud kort før jul og midt på dagen. Deres hund var længe om at komme sig, hvis den hørte en fremmed mandestemme pep den og krøb langs gulvet. Så ingen tvivl om at den også er “blevet sat på plads”. Og det gør mig bare så harm. Tag tingene - de kan i de fleste tilfælde erstattes - men lad mine dyr være!

jeg blev så tosset da jeg læste artiklen, stakkels stakkels uskyldige mis og endnu mere har jeg ondt af familien og det syn der ventede dem da de kom hjem, den oplevelse ønsker jeg ikke for nogen. det er jo enhver dyre-ejers mareridt det der.

forresten så ligger der en tråd i hulen osse om samme emne

Han/tyven skulle låses inde og nøglen smides væk ! stakkels kat !!!

[QUOTE=Johnny;763525]

forresten så ligger der en tråd i hulen osse om samme emne[/QUOTE]

Ja det så jeg ligenu, vi var åbenbart enige om at det var så chokerende at det skulle deles

Farvel, stakkels kat. -riprip Må den, der gjorde dette mod dig, blive genfødt som en mus.:mad:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os.

ja puha, var så bare meget i tvivl om hvor jeg skulle smide linket, det er bare så frygteligt og jeg får tårer i øjnene ved tanken om hvilken rædsel den stakkels kat har gennemgået. det er bare vores allesammens mareridt der her er blevet til virkelighed