Hvad synes I ? En der er intra i pjevsepigen

Der er en der er interesseret i Pjevs,men jeg er meget i tvivl om det skal være hende
Er det mig der er en pylremor ?

http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=6629

Var det mig sagde jeg nej… min mavefornemmelse er ikke god…

Det bedste råd jeg kan give er at lytte til din mavefornemmelse

Så er det ikke bare mig,jeg troede jeg var blevet åndssvag
Jeg har bare fået det værre og værre
Men jeg troede det var fordi Pjevs betyder så meget for mig

Det kan jeg så ikke svare på GG
Men jeg kunne ikke drømme om at sælge en kat til en jeg ikke havde “mavefornemmelsen” for…
Så ville jeg hellere beholde dem selv, selvom manden nok ik var helt med på det GG

Heeey do!

Jeg vil jo gerne give hende det bedste hjem

Laila det er IKKE dig der er pylret… nu taler jeg lige ud af posen sådan rigtig Regitze-agtigt som min kæreste ville sige

hun virker sød og uden tvivl velmenende, men min mavefornemmelse siger omgående stop… at man ikke ved at der er regler ect for katte der skal indføres i sverige - den er da helt gal… + at hun slet ikke virker spids nok … som om hun ikke rigtig ved hvad hun skal foretage sig… og 7-9-13 - at hun ikke har bil og ikke kan lide sat køre i tog - hvordan pokker kommer hendes dyr så til dr. dyr hvis de bliver syge…

hos mig ville det være en omgående show-stopper

hun er sød nok men jeg ville nok placere Pjevs et andet sted…

Knus og -pote dask

Det kan jeg godt forstå Laila… mavefornemmelsen… den går man ikke gal med… den er SÅ vigtig.

Vi vil jo vores dejlge små “kræ” dte bedste -høhø

Anette det er nemlig det

Miss T Det var også det der med togturen osv der slog mig,og det med hun ikke vidste om de ville blive neutraliseret

Laila det er IKKE dig der er pylret… nu taler jeg lige ud af posen sådan rigtig Regitze-agtigt som min kæreste ville sige

hun virker sød og uden tvivl velmenende, men min mavefornemmelse siger omgående stop… at man ikke ved at der er regler ect for katte der skal indføres i sverige - den er da helt gal… + at hun slet ikke virker spids nok … som om hun ikke rigtig ved hvad hun skal foretage sig… og 7-9-13 - at hun ikke har bil og ikke kan lide sat køre i tog - hvordan pokker kommer hendes dyr så til dr. dyr hvis de bliver syge…

hos mig ville det være en omgående show-stopper

hun er sød nok men jeg ville nok placere Pjevs et andet sted…

Knus og -pote dask[/quote]

Kan lige tilføje her Laila.
Du ville aldrig tilgive dig selv, hvis du hørte de var blevet stoppet i tolden, og Pjevs aflivet af de svenske myndigheder, fordi reglerne ikke er overholdt

Stol på din mavefornemmelse, Laila, min siger det samme.

Karen Det ville jeg aldrig tilgive mig selv
uuuh jeg får det skidt nu igen

hvis det er tilfældet - så er du i virkeligheden allerede nået frem til beslutningen -love og helt sikkert den rigtige…

Godt Pjevs har dig som mor nu så hun kommer det helt rigtige sted hen… -pote knus

Nogle tænker sig ikke om, en ting er vi har ret åbne grænser, men bliver man stoppet, og dyrene ikke har overholdt kravene, ja så bliver de altså aflivet…

har taget på en del show i Sverige, og er kun stoppet en gang, men havde vi ikke haft styr på tingene, uha det vil jeg slet ikke tænke på -bleg

du skal som alle de andre siger stole på din fornemmelse, for gør du ikke det vil du tænke over det i lang lang tid, hvis du derimod ka gøre dit til at pjevs får et godt hjem og du i dit indre tror på det er et godt hjem, så har du ihvertfald dit på det rene

Nu har jeg skrevet til hende det ikke er hende der får hende
Det er ligesom en byrde er væk fra mine skuldre.

Åh, det var godt for dig Laila, så ved du du har truffet det rigtige valg.
Du finder sikkert et dejligt hjem til hende. Hun er jo en charmerende lille tøs at se på :slight_smile:

Så skal du ikke spekulere på det mere. Og den rette skal nok dukke op, det vil ikke være til at bære, at sende hende ud af døren med en skidt fornemmelse.

Tro mig hun er charmerende meget endda [smilie=hate-tunz.gif]

ja hun ser bare så lækker og skøn ud, jeg håber bare så inderligt at der snart viser sig et rigtig godt hjem til hende