Hvad tænker folk dog på....to svigtede killinger - m/billeder

Jeg har valgt Prefix’et DAGLIGDAG…for det ER snart en daglig ting i mit liv.:surrender1:

Hvad får nogle uanstændige “mennesker” til i nattens mulm og mørke at stille en hjemmelavet trækasse med tråd i en skolegård indeholdende to killinger.
Børnene fandt den i formiddags hvor den var stillet lidt til en side.
To hankillinger på omkring 15-17 uger sad i den…godt klemt sammen for pladsen var mere end ringe.
De er ens…hvide og med vanmønster i sort mellem ørene.
Konditionsmæssigt ser de ok ud og de er undersøgt grundigt. De har orm og lopper og ellers er der ikke synligt noget i vejen med dem.
Sultne var de, men de er jo også sikkert stillet hvor de blev fundet engang iaftes og uden mad. Dog var der en lille skål med vand i kassen, men man har åbenbart ikke syntes de skulle have en med foder:doh::doh:
Jeg bliver nødt til at bande for at få luft…SATAN og HELVEDE. Den slags mennesker skulle ristes over en sagte ild og dernæst lægges under en ko med løs mave:mad:
Nu sidder de to smukke mislinger hos mine dyrlæger og de bliver til Simba’er i næste uge.
Hvis nogen kan huske hvordan Freddie (Simba 23) så ud…præcis sådan ser disse ud.

Forøvrigt er sagen meldt til det lokale politi, og der er taget billeder af både misserne og kassen.
eg har talt med den ene af mine dyrlæger om vi måske burde lave en artikel i lokalavisen om at den slags lyssky adfærd IKKE er iorden.

…glemte at skrive (jeg kan undskyldes for jeg er bare så rasende over sådan en opførsel)
Det er to SÅ kærlige og søde og sociale og rolige mislinger. De missehilsede d.v.s. kned kinder sammen med mig og de var mere end snakkesalige.

Jeg kan godt li’ dit forslag til straf! Hvad TÆNKER folk dog på? AAAAAARGH!

Håber i finder ud af hvem der har sat dem der :dokdok: … så de kan få et “klask” :grrrierdumme:

For sådan nogle ******************* er det at blive stegt over sagte ild og lagt under en ko med tynd mave for let en straf! De skulle have præcis samme behandling OG låses inde i en isolationscelle hvor man smider nøglen væk! Og lidt til oveni. britta jeg kan mega godt forstå at du er rasende, gal, hysterisk, etc. Dem der satte de killinger der har hverken hjerne, hjerte, rygrad eller guts.

Så kom der billeder af både hvidemislingerne og røde-malte
De er videresendt til Birthe

Føj for :doh::doh::doh:

Hvad sker der for folk :gal:

Dejligt der bliver taget hånd om dem nu, håber et billede og en artikel i avisen kan medvirke til at de findes og kan få en passende straf

Igen må man bare mangle ord, for sådan en opførsel :frowning:

Ja har selv stået i lign. situation og forarges mere og mere over folk. Har jo selv lige nu to katte rendene som egentlig ikke var en del af planen/ min flok. Men der er desværre så mange uønskede katte i DK, det er trist

Tja, man kan undres over at folk er ressourcefulde nok til at kunne snedkerere en kasse - men ikke til at få sin hunkat fixet! Måske nogen har siddet på slangen til deres iltapparat på et tidspunkt…!
VH
Susanne

Jeg har slet ikke ord for de ting jeg føler, når jeg igen og igen og igen læser om de her ting. Hvad er det for et samfund vi lever i og hvad er det for mennesker vi er omgivet af? Det bliver bare værre og værre efter min mening. Så også tråden med den smukke 10 år gamle Malte, der nu heldigvis er kommet midlertidig under dine vinger - men hans brors skæbne er uvis :S

Tak for dit kæmpe arbejde, håber der findes gode løsninger for dem alle. :kryds:

Mvh
Yvonne

Hvor er de skønne :love2: !!! … dem skal der nok være nogen der vil have :thumbup:

Ja, jeg er heller ikke så nervøs for der ikke kan findes et hjem til de to smukke missedrenge, MEn jeg Er for Malte den Røde.
Folk fokuserer på han er 10 år og det er såmænd også forståeligt nok…de glemmer bare at en mis på 10 år sagtens kan blive 20 og en killing måske KUN 4 år.
INTET er sikkert når vi har med levende væsener at gøre.
Hvem kender ikke artiklen fra en norsk avis hvor nogle mennesker købte en gård hvor der boede en mis på 16 år. De tænkte JA den bliver jo nok ikke vores længe…MIS blev 32 år, så de havde den lige så længe som hvis man er heldig hvis ens nyanskaffede misling på 12 uger dør som 16-årig…noget der er fint og absolut acceptabelt

[QUOTE=kamikaze;979410]Ja, jeg er heller ikke så nervøs for der ikke kan findes et hjem til de to smukke missedrenge, MEn jeg Er for Malte den Røde.
Folk fokuserer på han er 10 år og det er såmænd også forståeligt nok…de glemmer bare at en mis på 10 år sagtens kan blive 20 og en killing måske KUN 4 år.
INTET er sikkert når vi har med levende væsener at gøre. […][/QUOTE]

Sådan en gammel kat er ikke det ringeste, man kan få - den har nemlig personlighed. Snehvide var 8 år, da vi fik hende for 4 år siden, og hun er så pjattet og fjollet som nogen ungkat. Og selv om vi ikke kan forvente, at hun holder 16 år her hos os, så er hver eneste dag med hende en gave.:hjerte:

Bum bum bum… Er der ikke noget med at Finn Frode mangler en kat nu? :pose:

JUUUBLE
Simba 45 & 46 har fået et nyt hjem. Imorgen bliver de gjort til Simba’er og Fredag kommer de ud i deres nye hjem…sammen

[QUOTE=kamikaze;981255]JUUUBLE
Simba 45 & 46 har fået et nyt hjem. Imorgen bliver de gjort til Simba’er og Fredag kommer de ud i deres nye hjem…sammen[/QUOTE]

Sikken en skøn og dejlig nyhed - så mangler der bare, at nogen falder for smukke Malthe

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Det var dejligt at høre :thumbup: at det igen … igen … igen … igen … igen er lukkes dig at finde et hjem til de hittemislinger ! :thumbup:
Godt gået Brita :smiley:

Der arbejdes intenst på Malte-drengen. Flere har spurgt hvor han er med billede og date på hittekattehjemmesiden, så det arbejdes der på
Men jeg kan ikke nå mere end jeg gør. Der skal jo også laves burgardin, julekalendre (lige nu sidder jeg og pakker små pakker ind)…og så er der jo lige mine egne mis der skal køsses på…og mit arbejde

[QUOTE=kamikaze;981255]JUUUBLE
Simba 45 & 46 har fået et nyt hjem. Imorgen bliver de gjort til Simba’er og Fredag kommer de ud i deres nye hjem…sammen[/QUOTE]
Hvor er det en dejlig opdatering :slight_smile:

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan folk kan få sig til at gøre sådan noget?! Håber de skyldige bliver fundet og straffet for det!