Hvad tegner i?

Ja, som spørgsmålet lyder :slight_smile: Hvad tegner i og er i gode til det?:slight_smile:
Jeg er ekstremt dårlig til at tegne, dog synes jeg at jeg kom godt fra dette :slight_smile:


ej hvor er det godt. du må da gerne prøve at tegne mine unger hvis du vil øve dig.
jeg er selv ekstrem dårlig til at tegne, og har måtte erkende det aldrig bliver tegning der skal være min nyeste hobby, selvom jeg elsker at sidde og nusse med blyant og papir. men ja mine børn tegner bedre end mig:(

Mine andre tegninger ligner noget som er blevet lavet af en fra 2klasse (no offense :slight_smile: )
Jeg vil gerne prøve at tegne dine børn :slight_smile: Men så skal jeg lige have skaffet en printer. Fordi, tror ikke jeg kan gøre det med billederne på computeren :slight_smile: også helst i sort/hvid

Hæhæhæh…

Det her er hvad jeg tegner:

og den her har jeg vist nok vist herinde før…

Den slags spas…
Hvis jeg har en kuglepen eller blyant, så tegner jeg buske og landskaber med dårlige proportioner…

Dog var jeg engang ret god til at tegne PoKeMoN’s … :høhø:

Synes din tegning er rigtig fin - DOg synes jeg det er ærgeligt med øjnene . at de er sorte :slight_smile:

Men ellers rigtig flot! :slight_smile:

jeg tegner mest fugle og blomster. kan godt forsøge at lægge nogle af dem ind. Hvis jeg altså kan finde dem!:tihi:

[quote=Barky;463284]Hæhæhæh…

Det her er hvad jeg tegner:

og den her har jeg vist nok vist herinde før…

Den slags spas…
Hvis jeg har en kuglepen eller blyant, så tegner jeg buske og landskaber med dårlige proportioner…

Dog var jeg engang ret god til at tegne PoKeMoN’s … :høhø:[/quote]
Du kunne altså godt ha tegnet en albino…griner

Ja, for det er jo svært… :høhø:

her er mit forslag til nem måde at male en albino på…-LOL
men ja så stopper tegnegenet også her.
men sy, strikke osv er jeg nu lidt bedre til

Svaner;

Kolibri;

Kolibri dedikeret til min ven Richard;

Jeg elsker at tegne og male! :smiley:
Jeg har desværre kun lige de hér tegninger liggende på computeren:

Men de viser meget godt min stil - Jeg tegner hovedsageligt fantasy og dyr.

Blunky, din tegning er rigtig god, men hvis du vil give øjnene mere sjæl, så visk en lille prik ud i hvert øje, så du får højlyset med - Det gør tegningen mere levende. Prøv det - du vil blive overrasket over effekten. :ok:

[quote=Maria Amanda;463319]
Blunky, din tegning er rigtig god, men hvis du vil give øjnene mere sjæl, så visk en lille prik ud i hvert øje, så du får højlyset med - Det gør tegningen mere levende. Prøv det - du vil blive overrasket over effekten. :ok:[/quote]
Fuldstændig rigtigt - det gør en enorm forskel. :ok:
Jeg tegnede en del tidligere, nu er det 3-d grafik på computeren.

Dine er kanongode! Rigtig rigtig flot! :wehu::wehu:

Tusind tak! :smiley:

Jeg tegner primært portrætter og primært med blyant, en sjælden gang sniger der sig en akvarel ind.

Jeg har et album liggende på min hjemmeside her: http://www.1001kat.dk/tegnealbum/

Et par eksempler:

Det er efterhånden flere år siden jeg sidst har kunnet samle mig om at tegne, men det klør i fingrene for at fatte blyant og papir igen, så jeg håber snart der sker et eller andet magisk så jeg får en af mine favoritsysler tilbage :slight_smile:

Jeg tegner ikke så meget, men maler billeder af katte - og vuffere!

:slight_smile:

Jeg har også malet andre billeder, men de indeholder bl.a. nøgenhed, så ved ikke om det er så passende at vise :tihi:

Ihh hvor er de utrolige flotte alle sammen :smiley:

Jeg havde først lavet nogen andre øjne, men min billedkunst lærer brokkede sig over dem, så måtte lave dem om :slight_smile:

men er godt tilfreds med billede :smiley:

Hvor er i dygtige alle sammen, WOW siger jeg bare :rock:

Jeg tegner også, dog ikke så meget længere. Jeg har bare ikke lige nogen af dem på min computer, men jeg maler også, og der har jeg et par billeder af nogen af dem.
I øvrigt så maler jeg som regel helst med fingrene -høhø
Og er også vild med at male de der små warhammer figurer (min kæreste og hans venner spiller et lignende spil, jeg maler figurer for dem). Edit: Nårh jo, pointen med at fortælle det her var at jeg elsker at sidde og nusse med detaljer, og i den størrelse så tager det alligevel ikke såå mange timer…

Camilla - Min mor maler, udstiller og sælger en del billeder, og det er hovedsageligt nøgne kvinder, med fiksering på deres bagdel -tihi Så jeg vil i hvert fald gerne se dem?
Ved ikke hvad I andre siger? :slight_smile:

Forresten - hvis man har et eller andet med sin tegning og billede som ikke er heeelt rigtigt, men man har svært ved at sætte en finger på, så er et rigtig godt trick at holde det op foran et spejl og se spejlbilledet, så synes jeg i hvert fald meget nemmere at jeg finder fejlen :slight_smile: