Hvad tegner i?

Ja, det gør jeg også altid! :smiley:

Nu er der jo kommet flere billeder af malerier i tråden, så vil jeg da også være med. :yah:

[quote=Eife;463424]Camilla - Min mor maler, udstiller og sælger en del billeder, og det er hovedsageligt nøgne kvinder, med fiksering på deres bagdel -tihi Så jeg vil i hvert fald gerne se dem?
Ved ikke hvad I andre siger? :slight_smile:[/quote]

Jeg vil også se! Kom med dem Camilla! :smiley:

Hvor er det nogle seje tegnere der færdes her :slight_smile:

Det er godt nok mange år siden jeg har haft en blyant i hånden. Det er egentlig ret ærgeligt man ikke holder det ved lige.

Noget af det sidste jeg lavede er det her…fra 2000

Jeg fik også begyndt på at male lidt med oliemaling, men jeg fik kun lavet et par stykker. Det kunne ellers være ret cool at blive rigtig sej til det :slight_smile:

Hvor er I da utrolig talentfulde!!
wooow :thumbup:

:besvimer: Hvor er I gode!!

Hold da helt fast hvor er det nogle fantastiske billeder I maler/tegner allesammen.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Miss Buick;463437]Hvor er det nogle seje tegnere der færdes her :slight_smile:

Det er godt nok mange år siden jeg har haft en blyant i hånden. Det er egentlig ret ærgeligt man ikke holder det ved lige.

Noget af det sidste jeg lavede er det her…fra 2000

Jeg fik også begyndt på at male lidt med oliemaling, men jeg fik kun lavet et par stykker. Det kunne ellers være ret cool at blive rigtig sej til det :-)[/quote]

Med det talent skulle du da se at komme i gang igen

:D:D:D

[quote=Miss Buick;463437]Hvor er det nogle seje tegnere der færdes her :slight_smile:

Det er godt nok mange år siden jeg har haft en blyant i hånden. Det er egentlig ret ærgeligt man ikke holder det ved lige.

Noget af det sidste jeg lavede er det her…fra 2000

Jeg fik også begyndt på at male lidt med oliemaling, men jeg fik kun lavet et par stykker. Det kunne ellers være ret cool at blive rigtig sej til det :-)[/quote]

Med det talent skulle du da se at komme i gang igen

:D:D:D

Hihi, jamen okay så får I da lov at se et par stykker :stuck_out_tongue:

Det er nogle gamle billeder, det er faktisk længe siden jeg har malet andet end katte og hunde, for det tager simpelthen så lang tid om at male de andre motiver - jeg går nemlig meget i detaljer!

[quote=Maria Amanda;463432]Nu er der jo kommet flere billeder af malerier i tråden, så vil jeg da også være med. :yah:

[/quote]

WAUW hvor er de flotte! :thumbup:

-what hold da kaje de er fine :thumbup:

[quote=Camilla;463457]Hihi, jamen okay så får I da lov at se et par stykker :stuck_out_tongue:

Det er nogle gamle billeder, det er faktisk længe siden jeg har malet andet end katte og hunde, for det tager simpelthen så lang tid om at male de andre motiver - jeg går nemlig meget i detaljer![/quote]

Super fede billeder :slight_smile:

Ihh hvor er det en hyggelig tråd, man får jo lige genopfrisket sine gamle billeder :slight_smile:

Jeg fik lige gravet mit første oliemaleri frem :smiley: Så simpelt så det ikke kan gå galt :smiley:

Hvor er I dygtige, sikke en masse flotte tegninger og malerier.:slight_smile:
Bare det var mig som kunne sådan :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Mange tak! :smiley: Og i lige måde da! Du har en helt speciel stil - Rigtig fedt! :thumbup:

Ih, hvor er de fede.

Maria Amanda - jeg er helt vild med din stil, har altid været lidt misundelig på dem der kunne male sådan -tihi Min er ret anderledes, burde måske få scannet nogle af tegningerne ind, men billederne viser det nu også meget godt :slight_smile:

Camilla - Tak, de er rigtig fede. Sikken nogle detaljer! Jeg kan huske hvor længe det tog at få tungen på min tiger heelt rigtigt, så de må godt nok have taget lang tid!! Imponerende :slight_smile:

Jeg ser mig selv som ret dårlig… :slight_smile: Her er nogle af mine “bedste”…

Og hvor er i andre da vildt gode!!!

Ih, tusind tak Eva! :wehuu:
Jeg kan til gengæld rigtig godt lide DIN stil. :smiley: Jeg måtte da også lige vise din tiger til kæresten - Den er helt vildt flot! :thumbup: