Hvalpe tid :D

Lad os starte med Far og mor :slight_smile:

også, hvalpe spam:)

Nok for idag <3 :smiley:

SUK Hvor er de bare dejlige! suk hjerrte brist ej :wehuu:

Hov, nu får man også pludselig lyst til at have hund igen - farligt site:surrender1:

De er super skønne:hjerte:

FØJ jeg finder dig så ganske ond :wehuu::dokdok::sorry::besvimer::klapper::woohoo::GRR:

jeg ER mere hundemenneske end katte menneske - derfor finder jeg det upassende at ødelægge denne katteside med hundespam…NOT blive ved eller jeg “slår” dig :thumbup: håber du forstår min syge humor?

guddommelig forældre og de babyer - jamen dog hvor er de bare smukke. Smukke som deres far kan jeg se. Er moderen en ægte Síbirian Husky?

Hvor gamle er de “grimme” hvalpe på billederne? min mand må ikke se de billeder, så skal vi diskutere “det at få en hund” igen…jeg holder nemli igen og han VIL have en nu…

Hilsen Heidi

Nårh :wehuu:
Hilsen Lisbeth

[quote=Con Meo;518151]FØJ jeg finder dig så ganske ond :wehuu::dokdok::sorry::besvimer::klapper::woohoo::GRR:

jeg ER mere hundemenneske end katte menneske - derfor finder jeg det upassende at ødelægge denne katteside med hundespam…NOT blive ved eller jeg “slår” dig :thumbup: håber du forstår min syge humor?

guddommelig forældre og de babyer - jamen dog hvor er de bare smukke. Smukke som deres far kan jeg se. Er moderen en ægte Síbirian Husky?

Hvor gamle er de “grimme” hvalpe på billederne? min mand må ikke se de billeder, så skal vi diskutere “det at få en hund” igen…jeg holder nemli igen og han VIL have en nu…

Hilsen Heidi[/quote]

hehe :slight_smile: Moderen er blandet med samojede. mor var ægte husky, far blandet med samojede og husky.
De er fra den 30.nov. dvs 22 dage gamle :slight_smile: :smiley:
Og jeg synes mere end gerne du burde vise din mand dem :wink: Så kunne i være de første til at komme og vælge liiige netop jeres hvalp ud af 9 stk :):smiley:

Åhhh gud nej jeg er foreeeeeeeeeeelsket :wehuu::wehuu::wehuu: Denne lille fyr måtte meget gerne flytte her hjem.

Jeg lovede ellers mig selv ikke at kigge og hold op jeg skulle ha vist mig fra min stæke side men næ nej nu sidder jeg her og :savle::savle::savle:.

[quote=Troldegaarden;518166]Åhhh gud nej jeg er foreeeeeeeeeeelsket :wehuu::wehuu::wehuu: Denne lille fyr måtte meget gerne flytte her hjem.

Jeg lovede ellers mig selv ikke at kigge og hold op jeg skulle ha vist mig fra min stæke side men næ nej nu sidder jeg her og :savle::savle::savle:.[/quote]

Så vidt jeg ved er ingen af hvalpene afsat :wink:
Så han er lediig, just for you :wehuu:

Og jeg lover at jeg at jeg vil blive ved med at poste billeder herinde :wink:

[quote=Blunky;518169]Så vidt jeg ved er ingen af hvalpene afsat :wink:
Så han er lediig, just for you :wehuu:

Og jeg lover at jeg at jeg vil blive ved med at poste billeder herinde ;)[/quote]

Puha Blunky det er så fristende men pengene er desværre ikke til at brødføde en hund lige nu. Om to år ser det langt bedre ud så jeg vil drømme om huskyen indtil da.

Du kan tro jeg vil blive ved med at nyde dine billeder.

:wehuu: :wehuu: :wehuu:
Hvor er de bare lækre! Ih altså, og de forældre. Jamen, de er jo gudesmukke!

Åh gud, de er smukke og dejlige. Totalt cute og klumpedumpe også :hjerte:

[ame]Anne Marie Bush - Feel U (Official Music Video) taken from the movie Every Day - YouTube
hvalp fra sidst kuld ca. 1.50 inde i sangen :smiley:

Sikke en flot vaps…!

Det er nogen flotte hvalpe din søster har der… Puh jeg er glad for at jeg ikke vil have så stor en hund. Ellers havde jeg VIRKELIG været fristet… Jeg vil ha en huuuuund…!

[quote=Barky;518964]Sikke en flot vaps…!

Det er nogen flotte hvalpe din søster har der… Puh jeg er glad for at jeg ikke vil have så stor en hund. Ellers havde jeg VIRKELIG været fristet… Jeg vil ha en huuuuund…![/quote]

Hende her var the ugly duckling, som ingen ville have :smiley: Men nu har hun bare fundet det perfekte hjem hvor hun er elsket og lever livet som den movie star hun er :slight_smile:
Jeg var såå tæt på at selv vælge hende :smiley:
Nu er der i dette kuld 2 som kommer til at ligne hende her:)

oh DEAR hvor er de kære - jeg er jo totalt smeltet!! :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

hvor er de bare dejlig, sikke et held vores hunde kvote er brugt op

MVH
Gitte

…Smelter da helt :wehuu:

Så er den første hvalp afsat :wink:
Nu skal i snart skynde jer :smiley:
Hvalp 1 på første billede er væk nu :smiley:

Nuiiiii hvor er de da bare nuser alle sammen :wehuu:

Kan vi snart klare mere? :smiley:
Jamen, så kommer der lige nogen flere billeder om 2 sek :wink: