Hvem er jeg?

Jeg hedder Hanne, er en ung kvinde 1960… Jeg har en svaghed for dyr… specifik Kattedyr…
Jeg har altid haft katte omkring mig, lige så langt tilbage jeg kan huske.

Den første kat jeg havde, da jeg flyttet hjemmefra var en blå perser…
Jeg fladt for den hellige Birma i 1990, og en smuk blå dreng starte mit opdræt…
Jeg havde opdræt af denne skønne race ind til en slem krise i mit liv ramte mig, det skete i 1997…
Hvor jeg valfte at finde nye hjem til mine skønne katte… da, de ikke var tjent med en madmor der ikke var hjemme ret tit på grund af jeg var i behandling…
Da jeg fandt mig selv igen og viste hvad jeg ville med mit liv… Faldt jeg for en ret så smuk norsk skovkat, jeg havde en smuk huskat i fovejen, jeg købte denne skønne røde dreng, med henblik på at han skulle katereres… Men næh nej, det blev han ikke… en gang opdrætter altid opdrætter…

Så jeg tog fat i denne skønne hobby igen… denne gang med skovkatte, at der så er kommet et par cooner ind, tja… elsker dem lige som skovkatten

Mit opdræt hedder Tukenja…
Jeg bestræber mig på at opdrætte racetybiske katte med et dejligt og mildt sind…
Mine katte går sammen med mig, vi deler seng, og sådan noget… tit også mad…
katten og jeg har en hund…
vi bor på landet i et dejligt hus, katten har en løbegård, så de kan komme ud og får lufte pelsen…
vi tager indimellem på udstilling…

det var lidt om mig og mine dyr

-gruppekram og -pote velkomstknuzzer til dig Hanne og dine skønne missere…

findes der noget bedre end at spise jordbær med fløde sammen med sin mis - katten spiser fløden og man spiser sine jordbær hurtigere og hurtigere og HURTIGERE for at få blot en lille plet fløde inden alle jordbærrene er slikket rene… -fløde

en velsignet verden at leve i … -love

-velkommen til dig også og til mange sjove og spændende stunder i de forskellige fora !! [smilie=hate-tunz.gif]

hejsa hanne og et kæmpe kæmpe stort velkommen til dig skal der helt sikkert lyde herfra osse

Hej Hanne og -velkommen til dig osse

Stort velkommen til dig, Hanne - Du som har hjertet på det rette sted -engel

Jeg håber, at vi alle får hyggelige timer sammen herinde.

Velkommen Hanne - det ville være helt forkert med sådan et forum her uden dig. Så hvor er det dejligt, at du er her -blomst -blomst -blomst

Hej din dejlige Rapand. -ROCK

Stort Velkommen, vi er heldige at have dig her. -bananer

Skønt at se dig herinde også :wink:

Stoooort velkommen :wink:

sikke d en dejlig velkomst. -bananer Fra alle jer skønne mennesker… -gruppekram

Stort velkommen Hanne

Jeg har ivrigt fulgt dig og dine debatter og jeg er HELT sikker på at du er et aktiv at have herinde!!

Kh Annette

[oregonian_bear9.gif] [3d-cat–playing.gif] -bravo

[oregonian_bear9.gif] Hej Hanne, dejligt at se dig her…

Hej Hanne et stort -velkommen herfra også.

Velkommen til dig Hanne, dejligt at “se” dig herinde -blomst

-balloons Hej Hanne…

Velkommen søde Hanne -møzkram

Godt du ville være med, for det ville slet ikke være det samme uden dig -blomst

Hej din dejlige Rapand.

Stort velkommen og knus

Hej Hanne…tak fordi du også er her…

velkommen til -hopla

Hej Hanne
En meeeeeget forsinket hilsen til dig. Er lidt underligt at sige velkommen til en der kom først, men det har jeg vist gjort til mange [bigloony] -velkommen