Hvem er KKH?

Ja lidt af svaret kan i få herinde i denne tråd. Jeg er blevet gjort opmærksom på af en anden bruger herinde, at i intet ved om mig, så det må jeg hellere råde bod på. :stuck_out_tongue:

Jeg hedder Karina på diverse offentlige papirer, men kan nu bedst lide at blive kaldt Kia, som min nevø yndede at kalde mig da han var mindre og fandt det for svært at sige mit navn. :tihi:

Jeg bor på en nedlagt landejendom med min mand og vores til tider (min mands børn bor her ikke fast) store børneflok af dine, mine og vores børn.

Vi er de lykkelige ejere af 3 skønne katte og 2 dejlige vuffere. Jeg venter en ny udstillingsmis til august, men venter lidt med at afsløre hvem det er endnu. Men skøn og dejlig, det er han ihvertfald. :wehuu:

Jeg besøger disse fora, for at suge en masse viden til mig omkring alt katterelateret. Og så nyder jeg også en sludder for en sladder. :tihi:

Tak for præsentationen Kia :slight_smile:

Må da også lige skynde mig at sige velkommen igen selvom jeg jo ved at du var med til at starte op herinde :velkommen:

:velkommen:…selvom du jo har været her længe:tihi:

Tak skal i have, ja tænkte også bare på at hive min gamle præsentation op, men den passer ikke så godt mere. :wink:

ja , rart endeli at få lidt at vide om diglol
haha jeg ved da godt noget om den misling, men jeg siger intet
kæmpe velkommen til dig

[quote=Johnny;186311]ja , rart endeli at få lidt at vide om diglol
haha jeg ved da godt noget om den misling, men jeg siger intet
kæmpe velkommen til dig[/quote]

taakkk Johnny, du var jo totalt uvidende om hvem jeg var -høhø Og ja du kan da godt finde ud af at holde på en hemmelighed :stuck_out_tongue:

Velkommen hertil, selvom du har været noget tid. -tihi -velkommen -velkommen

:velkommen: tilbage …

:kram: