Hvem fodrer efter kattens behov?

Jeg har altig været meget bevidst om hvordan jeg fodrer mine katte. En dag fik jeg flyttet et indlæg fra avl til generel snak om katte som omhandlede fodring af kat.

tænkte bagefter. Godt så. at fodre relevant og efter kattens behov har altså ikke noget med avl/opdræt at gøre.

Hvem er I enige med? mig eller admin som flyttede mit indlæg.

Næh, jeg synes da fodring er et helt generelt emne - det er vel ikke kun opdrættere, der forsøger at fodre korrekt? :slight_smile:

Jeg mener at det høre under generelt, da det jo vedrører alle katte ejer…

Det ved rør alle, almindelige katteejere vil vel også ders katte det bedste, huskatte som racekatte, så det skal ligge under generalt efter min mening.

[quote=Babette;404283]Jeg har altig været meget bevidst om hvordan jeg fodrer mine katte. En dag fik jeg flyttet et indlæg fra avl til generel snak om katte som omhandlede fodring af kat.

tænkte bagefter. Godt så. at fodre relevant og efter kattens behov har altså ikke noget med avl/opdræt at gøre.

Hvem er I enige med? mig eller admin som flyttede mit indlæg.[/quote]

Tja… to af de mennesker jeg kender, som ved mest om fodring af kat og hensyntagen til specielle behov hos kat, er faktisk ikke opdrættere…

Var det en betragtning udelukkende på fodring af den drægtige hunkat, så kunne det da tænkes at det ville være relevant at have en tråd i forum Avl & Opdræt… ellers kan jeg ikke se pointen… Sidst jeg tjekkede, var det da ikke kun avlskatte som fik mad :smiley:

Jeg læser stort set ikke i avl - jeg avler ikke katte…
Men jeg forsøger da at optimere mine kattes “spisevaner” - så sådan en tråd er da meget relevant for alle.

Så enig med admin :slight_smile:

Nej, men det lyder da som et glimrende sparetip:lys-ide:, som vi straks vil indføre her i huset:thumbup: - de kastrater æder os jo fra hus og have:høhø: Vi må nok hellere sørge for, at killingerne får mad - det ser sjusket ud med afmagrede killinger, når potentielle købere kommer på besøg:fløjte:
ironi, humor og hedeslag kan forekomme-surrender