Hvem giver mig en kat i julegave :D

ej det var vidst bare ønsketænkning. På det seneste er mine drømme om en Aby, hellig Birma eller en Ragdoll gået fuldstændig i selv sving, også selvom jeg ved at der ikke er råd til flere katte lige nu og her…

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal være glad eller prøve at få mine følelser i snor. Kæresten herhjemme har sagt til mig, at han regner med at vi indenfor det næste halve år har fundet det rigtige sted at bo sammen, og vi ligeså stille og roligt kan begynde nu og se efter noget.

Pt. bor jeg jo i den dejligste ungdomsbolig, men i længden er den desværre for dyr, specielt når man ikke kan få boligstøtte, da den er for lille.
Jeg ønsker mig så gerne et hus eller lejlighed med have, hvor der er plads til kattene og et’ soveværelse så kæresten og jeg kan begynde at sove sammen, uden han skal smækkes over på sofaen.

Hvis der er nogle der har set et hus eller kattevenlig lejlighed til leje mellem Skive og Viborg, så kom gerne med et bud. Vi snakker højst en husleje på 4000 kr i månenden :slight_smile:

Nok den samme som giver mig en kat i julegave - nemlig ingen :tihi:

Jeg må bare spare sammen, når jeg kan :slight_smile:

Det bliver dejligt, når i kan flytte sammen i noget større, og det synes misserne sikkert også :slight_smile:

det er bare så svært at finde et sted hvor man må have kattene med. De er jo vant til at komme udenfor i haven. Mijv har tidligere været friløber. Og så er det bare generelt svært at finde nogle steder hvor man må holde kat og så til prisen… Jeg har set en lækker en, den er bare dyre end hvad jeg har råd til

http://www.boligportal.dk/lejebolig/3_værelses_lejlighed_Skive_1055080.html

Tror nu også det bliver svært at finde noget til 4ooo hvis der er alt incl

[QUOTE=Mijv;755635]det er bare så svært at finde et sted hvor man må have kattene med. De er jo vant til at komme udenfor i haven. Mijv har tidligere været friløber. Og så er det bare generelt svært at finde nogle steder hvor man må holde kat og så til prisen… Jeg har set en lækker en, den er bare dyre end hvad jeg har råd til

http://www.boligportal.dk/lejebolig/3_værelses_lejlighed_Skive_1055080.html[/QUOTE]

Din lækre lejlighed i linket er heller ikke noget for dig:

HUSDYR TILLADT
Nej

Men held og lykke med projektet
:slight_smile:

hvis vi kan få boligstøtte til er de 4000 kr ikke alt inklusiv. Med boligstøtte og alt det der, regner vi med alt inkl. på godt de 5.000 kr.

[QUOTE=danpia;755674]Din lækre lejlighed i linket er heller ikke noget for dig:

Men held og lykke med projektet
:)[/QUOTE]

jeg havde håbet at jeg kunne overtale dem alligevel :stuck_out_tongue:

Så fandt jeg endelig noget, men kæresten nægter at flytte til Jebjerg sammen med mig.

jeg vil osse ha en misling i julegaven, men har fået at vide at den misling ikke vil være under træet , men derimod i træet.

Du kunne da godt få en voksen aby - ved at betale transportudgifterne. Meeen, ikke til en lejlighed hvor man ikke må have kat -. og så tror jeg det vil blive alt for vanskeligt at sætte en voksen kat sammen med dine -. og så ville jeg nok heller ikke have det godt med så stram en økonomi, selv en sund og rask kat kan blive syg.

Nemmerli’ - så skal man bare ha kræet inden juleaften - så er det opfyldt :stuck_out_tongue:

Jeg forventer ikke at der ligger to bimser til mig under træet i år… men man ved selvfølgelig aldrig :tihi:
Ville nok glo en pæn del hvis der gjorde :høhø:

Jeg er helt enig med dig Lis. Det er også specielt økonomien og mine boligforhold jeg tænker på, derfor skal jeg ikke have en ekstra kat, men desværre mener mit hjerte det jo noget anderledes, selvom jeg er over ud lykkelig for de to jeg allerede har.
Havde jeg stået i din situation havde jeg heller ikke solgt en kat til mig, men jeg håber da at det langt ud i fremtiden kan komme på tale, hvis jeg skal have en aby, at købe igennem dig eller KKH :slight_smile:

Forresten må jeg godt have en’ kat her ifølge mit boligselskab. Jeg har fortalt at jeg har to (sagde jeg i forbindelse med at få tilladelse til at indhegne min have) og viceværten ved også at jeg har to katte. Han er ligeglad :slight_smile: Han er verdens bedste vicevært, og har lige fældet et træ til mig, som jeg skal have ind i haven engang med møg og besvær. :slight_smile:

Jeg forventer ikke at der ligger to bimser til mig under træet i år… men man ved selvfølgelig aldrig :tihi:
Ville nok glo en pæn del hvis der gjorde :høhø:

hov, sry for dobbelt post

:hjerte::hjerte:

Jeg ønsker mig også et par bimser i julegave… men Silke siger :

NEJ TAK !!

:ihhaltsåå:

Jeg ønsker mig også et par bimser i julegave… men Silke siger :

NEJ TAK !!

:ihhaltsåå:[/QUOTE]

Silke er den klogeste af jer to :klapper:

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Ja… og derfor lytter jeg også til hende…:wehuu::wehuu:… hun er en gammel kone på snart 12 år, og hun har INGEN ønsker om selskab af et par frække yndlinge :slight_smile: