Hvem har brug for en nullerputseng

Når man kan få lov til at bruge mors gamle printer :tihi:

Altså, det ER de mest åndsvage steder de katte kan finde på at lægge sig -LOL-LOL

Hvor sødt :slight_smile:

Katte er altså skøre…

Haha, du skulle lige slutte den til og trykke på “scan” - hvor er han fiiiiiiiiin:hjerte:

Haha Nunuu dit skøre kræ :wehuu:

Altså, det er da kun katte der finder sådanne steder at ligge, små tosser er de ind i mellem. :tihi:

Sødt billede!! :slight_smile:

*LOOOL Altså toosede Nunuu:tihi::tihi::tihi:

Sødt billede :smiley:

-tihi Han er for dejlig -lovelove Han hygger sig rigtigt der - sikke en smuuuk kat

Årh, hvor er det dog en smuk og dejlig misling, du har! :inlove: -love :hjerte:
Og det er sjovt, som de gerne vil ligge på noget glat, som på glaspladen dér :tihi:

Jeg er bange for at han stikker af hvis jeg tænder den, den lyder nemlig som et maskingevær :tihi:

Han ligner nu ellers en der bobler godt igennem-høhø:hjerte::hjerte::hjerte:

Herlig billede af en sød misser :hjerte:

Det er et sødt billede af en sød mis på en printer. Jeg synes nu nok du godt kunne give ham et tæppe at ligge på. Jeg har lagt et tæppe på min printer, så mis kan ligge blødt:p:p
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;134222]Det er et sødt billede af en sød mis på en printer. Jeg synes nu nok du godt kunne give ham et tæppe at ligge på. Jeg har lagt et tæppe på min printer, så mis kan ligge blødt:p:p
Knus Elin[/quote]

Faktisk er jeg ved at prøve at skille den ad fordi jeg vil se om jeg kan fixe den så den virker igen. Det er jo slet ikke meningen at den skulle bruges til katteseng.

PS jeg havde lagt et blødt håndklæde hen over, men det har han selv raget på gulvet -høhø