Hvem har en guld-vandhane?

:inlove::inlove::inlove:

Nu er tiden så småt ved at være til at købe det sidste udstyr til badeværelset.

:klapper: :klapper: :klapper:

Jeg skal ud og købe vandhane én af dagene - og har forelsket mig i én af guld.

Jeg er til guld, der skal et spejl med guldramme op derude - og så synz jeg, at en guld-vandhane kunne være så fin.

:inlove::inlove:

Holder guldet lisså godt som de almindelige sølv/stål-farvede???

:?

Hvorfor ikke en hvid? Så skal den ikke skiftes, når/hvis du bliver træt af guldet :stuck_out_tongue:

Min søster havde “guld” vandhaner, og de holder ligeså fint som de sølvfarvede.

Men måske du kan blive gift med en rig oliesheik og få en ægte 24 K guld model …den tror jeg holder rigtig længe :høhø:

Har haft sådan en “guld” hane. Den holder fint :slight_smile:

:tak:

Det har jeg faktisk oz tænkt på - og der er et lille problem med guldhanen :

der er ikke slå om knap til bruseren, så hvis jeg vælger den skal jeg have lagt nye rør ind og lavet bruser for sig…

:øhmm::øhmm:

[quote=Chicabee;471292]Min søster havde “guld” vandhaner, og de holder ligeså fint som de sølvfarvede.

Men måske du kan blive gift med en rig oliesheik og få en ægte 24 K guld model …den tror jeg holder rigtig længe :høhø:[/quote]

:tak:

Jae… måske skulle jeg finde mig en oliesheik, han tænder helt sikkert på en lille bleg dansker…

:klapper::klapper::klapper:

Jeg vil hellere have mureren, som lige nu er på mit badeværelse og sætte fliser op…

:savle::savle::savle:

:tak:

Tak… den er faktisk rigtig flot, men som nævnt er der ikke til brus i den jeg har set - så det bliver nok en hvid - gidz ikke at have sådan en almindelig stålfarvet…

:inlove::inlove:

Jeg vil hellere have mureren, som lige nu er på mit badeværelse og sætte fliser op…

:savle::savle::savle:[/quote]
Ku du ikke komme til at snuppe et lille foto af ham :høhø:

-LOL-LOL-LOL-LOL
Måske… men virker det ikke en anelse provokerende at bede hans søde lille lærling om at forlade badeværelset, så jeg kan tage et billede ???

:øhmm: :rock: :gruble: :klapper: :cool:

[quote=Tante Tut;471297]

Jeg vil hellere have mureren, som lige nu er på mit badeværelse og sætte fliser op…

:savle::savle::savle:[/quote]

Saft susme godt han ikke kan se du skriver det…:klapper::klapper:

[quote=Tante Tut;471308]-LOL-LOL-LOL-LOL
Måske… men virker det ikke en anelse provokerende at bede hans søde lille lærling om at forlade badeværelset, så jeg kan tage et billede ???

:øhmm: :rock: :gruble: :klapper: :cool:[/quote]

Nej nej …det har han sikkert hørt mange gange før.
Kom nu…Tut…vi vil også se!!
Jeg har sådan en mand der tror han kan lave alt selv…så jeg må aldrig se lækre håndværker :klapper::klapper:

[quote=Sannela;471330]Saft susme godt han ikke kan se du skriver det…:klapper::klapper:

Nej nej …det har han sikkert hørt mange gange før.
Kom nu…Tut…vi vil også se!!
Jeg har sådan en mand der tror han kan lave alt selv…så jeg må aldrig se lækre håndværker :klapper::klapper:[/quote]

:heya::heya::heya:

Ser lige, hvordan jeg skal skal få den kringlet…

:yah:

:flag::flag::flag:

Sanela :

Ser lige, at Mizz Moon er kommet med på dit banner - hvor er det bare flot.

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Sanela :

Ser lige, at Mizz Moon er kommet med på dit banner - hvor er det bare flot.

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:[/quote]

Taaaaaak, søde Tut :hjerte::hjerte:
Jeg er ikke lige den store grafiker, men jeg syntes jo hun skulle med på den …med det samme!!!
For jeg vil ski ikke af med hende igen!!! :hjerte:

[quote=Sannela;471343]Taaaaaak, søde Tut :hjerte::hjerte:
Jeg er ikke lige den store grafiker, men jeg syntes jo hun skulle med på den …med det samme!!!
For jeg vil ski ikke af med hende igen!!! :hjerte:[/quote]

:ok::ok:

det er superflot !!!

Jeg kan godt lide, at poterne stikker udenfor :wehuu::wehuu:

Og selvfølgelig skal du ikke af med hende…

:):slight_smile:

Nu skal du ikke begynde at snakke udenom Therese, vi vil ha’ et billede af den murer :venter:

Du kan jo fortælle ham, at du laver en scrapbog over det projekt og at du tager billeder af alle de håndværkere der er indvolveret i projektet -engel

[quote=Skattekat;471363]Nu skal du ikke begynde at snakke udenom Therese, vi vil ha’ et billede af den murer :venter:

Du kan jo fortælle ham, at du laver en scrapbog over det projekt og at du tager billeder af alle de håndværkere der er indvolveret i projektet -engel[/quote]

:yah::yah::yah:

HAR lige spurgt dem for 3. gang og svaret er det samme :

Nej tak.

:uha:

Tror jeg fjerner kaffen og banankagen og den store slikskål, de har stående

-engel

HAR lige spurgt dem for 3. gang og svaret er det samme :

Nej tak.

:uha:

Tror jeg fjerner kaffen og banankagen og den store slikskål, de har stående

-engel[/quote]

Så må du altså spille med musklerne og true med ikke at lukke dem UD af din lejlighed, før billedet er i kassen … :muhaha:

:uha::uha::uha:

Jow, men… jeg tør ikke at være alt for agressiv - for de er kun halvejs med fliserne…

:høhø::høhø:

Måske, når de er helt færdige…

:heya:

:):):slight_smile:

Ku’ vi komme tilbage til emnet ???

:tihi:

Har ledt med lys og lygte i flere timer nu, efter et hvidt blandingsbatteri med slå-til-bruser-dut - og jeg kan bare ikke finde nogen ???

:?

[quote=Tante Tut;471387]:):):slight_smile:

Ku’ vi komme tilbage til emnet ???

:tihi:

Har ledt med lys og lygte i flere timer nu, efter et hvidt blandingsbatteri med slå-til-bruser-dut - og jeg kan bare ikke finde nogen ???

:?[/quote]

Er det sådan en Kjøwenhavner ting???

Vis mig lige hvordan sådan en ser ud …i sølv/stål og jeg skal hjælpe dig med at lede.
Jeg har sort bælte i internet handel :klapper: