Hvem herinde skal til Slagelse på søndag?

Jeg spørger, fordi vi overvejer at smutte en tur over storebælt og kigge, og så vil vi jo få mest ud af det, hvis vi nu samtidig kunne møde en masse skønne kattegale - og også helst få lov at nusse deres misser :muhaha:

Så kan I ikke lige vinke i denne tråd, hvis I skal til Slagelse og har lyst til at møde Flemming og jeg :smiley: :kryds:

åhh jeg ville sådan ønske jag havde tiden, men jeg skal holde børnefødselsdag af 2 omgange lørdag og søndag… hvis det ikke havde været tilfældet havde et par af mine også været meldt til

Det var da ærgerligt, men hvis du bor i Middelfart, så får vi nok chancen for at rende på dig en anden gang. Middelfart er jo ikke så langt fra Vejen, og det er mest herovre på denne side af bæltet (det store), at vi tager på udstillinger :slight_smile:

jeg har kun en udstilling fastlagt pt og det er JYRAK’s udstilling i middelfart i juni og der er desværre lang tid til endnu… men overvejer også Grinsted i maj, så ja muligheder er der da :stuck_out_tongue:

Jeg regner med at kigge forbi både lørdag og søndag :rock: … har mindre en ½-times kørsel (medmindre de har sat stærekasser op på strækningen :ups:), så det skal udnyttes :thumbup:

Uha ja farlige stærekasser :smiley: ufine metoder er det. Jeg regner også med at kigge forbi begge dage, jeg bor kun 20 min fra Slagelse. Søndag er jeg der hele dagen, hvis jeg kommer for min chauffør skal have kat med.

Kan I ikke alle sammen tage KatteGale t-shirts på, så man kan kende jer? :tihi: Jeg er ikke så god til at rende og prikke folk på skulderen og spørge om de ikke er den og den person :S

Jeg skal udstille Søndag. jeg har ingen kattegale t-shirt, men har orange og gule bur gardiner, hvor der står DK Davisi på…

Jeg kommer søndag, men “kun” som steward :slight_smile:

Jeg har i dag fået mail om at jeg skal gå hos Karl Preiss, jeg kender ham ikke, men håber da at han er flink :smiley:

Karl Preiss…
er noget af de sødeste :wehuu:
og en rigtig sympatisk dommer.

Det kan du godt glæde dig til. :slight_smile:

Vi kommer søndag.

Jeg har heller ingen Kattegale t-shirt.
Jeg har grå burgardiner.
Helt enkle - uden “noget”; da jeg ikke er opdrætter;
I skal være hjertelig velkomne.
Vi har 3 katte med.
2 maine cooner + 1 norsk skovkat.

De må både nusses og kysses smiler

Mange hilsner
Mona

Jeg vil nu også gerne møde jer, der ikke har katte med :slight_smile:

Og Mona, dig vil jeg helt sikkert gerne møde, og jeg vil også meget gerne nusse dine smukke katte :smiley:

Vi kommer med ham her;

Dog er han i sommerfrisure nu :smiley:

og ham her:

Og vi har nok lyseblå burgardiner og jeg har langt krøllet rødligt hår og Jakob er karset og har lædervest på :smiley:

Jeg kommer også med en hvid skovkat (ungdyr) og en sort smoke maine coon (kastrat). Mine burgardiner er nemme at kende: det ene er meget meget lyserød og det andet er meget grønt;).

Mette kan i ikke lige lade Jerry blive hjemme :tihi:
Denne gang må vi lige få hilst ordentlig på hinanden…

Men kan I så ikke allesammen sætte sådan et KatteGale burkort på jeres bure? -tihi Vi skal jo have noget at gå efter!

[QUOTE=Vibeke J;106010]Mette kan i ikke lige lade Jerry blive hjemme :tihi:
Denne gang må vi lige få hilst ordentlig på hinanden…[/QUOTE]

Nah det er jeg ikke meget for - kan I ikke blive hjemme -høhø Aii det bliver da fedt med noget konkurrence ikke? Og så kommer Mona jo også med blå Mettepige :inlove: Men jeg regner nu ikke med det helt store - dommerpanelet er ikke min kop the :smiley:

Og ja denne gang skulle der være tid til at hilse ordentligt - og forhåbentlig ingen forvekslinger i papirerne :tihi:

Nah vi sætter aldrig de der skilte på - du må gå efter lyden og kattene :tihi::tihi::tihi:

Vi har skilte på burene med kattenes navne;

Castle Rock Bad Seed

Cherry Galore
:ok:

Nå, men det blev ikke i dag, vi kom nogen steder alligevel, jeg har ligget med mavepine det halve af natten :frowning:

Jeg kom heller ikke afsted i dag :frowning:

For det første, så sov jeg frem til klokken 12 :cool: og så var mine ben helt smadrede efter besøget i Slagelse i går … så jeg har holdt mig i ro i dag.