Hvem kommer i Middelfart?

jeg ville egentlig gerne høre hvem der er sikre på de kommer, hvem i tager med og hvilken dag i kommer, hvis ikke i kommer begge dage.

kan ikke helt hitte ud af hvem der kommer udfra ‘Åbent udstillig Middelfart’ tråden. :ups:

håber ikke det blot er mig der er dum:tihi:

Jeg kommer :slight_smile:

Jeg har tilmeldt disse 3 katte:

Alta, Norsk Skovkat, gruppe 4, klasse 9

Heartbreaker, Norsk Skovkat, gruppe 7, klasse 9 og til farvebedømmelse

Anton, huskat

Vi kommer om søndagen med Mercedes og Bugatti :slight_smile:

Vi kommer søndag med Oda & Bettemand og har lokket svigermor med med hendes to piger Devil & Sister (fra vores sidste kuld) :slight_smile:

Jeg kommer lørdag og søndag med både Diego og Jako.

Der står skilte på toppen af deres bur med deres navne (Don Juan og Jamanako) og der ligger nok også et skilt hvor der står Eva K fra kattegale :slight_smile:

ill be there med min lille lilla skrigprins - pinhead af egen avl. lilla orientaler ungdyr

Jeg sender katten og bliver selv hjemme. :slight_smile:
Skal arbejde hele weekenden :frowning:

http://www.kattegale.dk/forum/album.php?albumid=122&pictureid=1709

Jeg kommer med både Qaiser og Zeus om søndagen…

Hvis alt går som det skal, så rykker Qaiser op i klasse 4 – Grand International Premier… Weeee…[cat01.gif]

Jeg kommer lørdag og har 2 katte tilmeldt :thumbup:

Jeg kommer begge dage med Gilbert

[quote=SineGry;195574]Jeg kommer begge dage med Gilbert
[/quote]

det har jeg fundet ud af søde Sine, og jeg glæder mig til at møde jer begge og nusse pelsen af ham :wehuu:

jammen jammen jammen når de andre måte skrive og sætte billeder ind, så vill jeg da også:wehuu:

Jeg kommer Søndag med

I Am Legend…som skal op i kontrolklasse

Og
Chicabee Canoosia…som selfølig har smidt sin krave :mad:

[quote=Chicabee;195581]Jeg kommer Søndag med

I Am Legend…som skal op i kontrolklasse

Og
Chicabee Canoosia…som selfølig har smidt sin krave :mad:
[/quote]

Kommer du kun søndag Camilla?

Legenden er han ikke en wehnert? :ups:

du skal da være velkommen til at oprette en tråd med dejlige dejlige billeder af Gilberten. jeg skal nok savle en hel masse over dem:ups::wehuu::wehuu::wehuu:

Plejer du egentlig ikke at have bur ved siden af Hanne? for så hænger du på mig begge dage:p

[quote=Mette Stevnsborg;195586]Kommer du kun søndag Camilla?

Legenden er han ikke en wehnert? :ups:[/quote]
Ja jeg kommer kun søndag…har ikke rigtig nogen der er i showkondition :S

Jo Legend er en Wehnert Pimse

[quote=Chicabee;195598]Ja jeg kommer kun søndag…har ikke rigtig nogen der er i showkondition :S

Jo Legend er en Wehnert Pimse[/quote]

Hrmmm mon Aviaya om et års tid helt tilfældigt skulle et smut til skanderborg og dumpes hos Pimsen :fløjte: :fløjte: :fløjte: :fløjte: :fløjte: :fløjte:

Det må du forhandle med Sw om…jeg har jo hænderne bundet på ryggen -høhø

Hov forresten jeg kommer også kun søndag :slight_smile:

Ja det er det du har:) nej jeg håber :kryds: meget på at X it holdes åben 1år endnu. Kunne så godt tænke mig nogle dejlig chokoknapper, og han er bare gudesmuk:wehuu: