Hvem mangler?

Don mangler

Vildmis mangler

Mulle mangler…

Og din gård ville være fed i skagensgul.

Har jeg vundet noget???

Jeg tør ikke gætte…men Findus er der og Simba 14 ligeså og ham leverpostej-delemissen (han og jeg delte leverpostej så Anne ikke fik noget) :tihi:…er der også.
Skagengul er fin og en mere sart gul der hedder strandgul er også flot OG en grå er meget in blandt husfarver p.t. og den ER også flot…lys transitgrå hedder den måske

[quote=alleos7;195776]Don mangler

Vildmis mangler

Mulle mangler…

Og din gård ville være fed i skagensgul.

Har jeg vundet noget???[/quote]

Niks:tihi:…eller jo, retten til at komme og hjælpe mig med at male:rock:

[quote=kamikaze;195948]Jeg tør ikke gætte…men Findus er der og Simba 14 ligeså og ham leverpostej-delemissen (han og jeg delte leverpostej så Anne ikke fik noget) :tihi:…er der også.
Skagengul er fin og en mere sart gul der hedder strandgul er også flot OG en grå er meget in blandt husfarver p.t. og den ER også flot…lys transitgrå hedder den måske[/quote]

:wehu:Godt set…:klapper:

Jammen Brita…jeg troede ellers, at du ville være eksperten udi sorte misser:tihi:

Slet ingen der gider lege:venter:

Eller er det foooor svært:tihi:…et bette hint mere er, at det drejer sig om to damer og en herre…oooog der er en som har to rigtige…men jeg siger ikke hvem:fløjte:

Det er FOR svært. Selvom jeg har hilst på alle pletterne så kan jeg ikke komme med et bud.
Nu var det også ham leverpostejstjæleren der var mest på :tihi:
Han er noget af det fedeste kat jeg har oplevet (ikke fænomæssigt) men i adfærd…sej mis og helt uden skrupler :rock: lige efter mit hovede :ok:
Men jeg skal gerne sy en nullerputseng til den der rammer rigtig :pote:

Don mangler.
Mulle mangler
Missy mangler…

Vandt jeg så nu???

Det er svært :venter:

Don, Vildmis og Shady :?

Jeg gætter på Don, Shady og Missy

[quote=Stine A;196386]Det er svært :venter:

Don, Vildmis og Shady :?[/quote]

pssst Vildmis er en han :wink:

[quote=alleos7;196381]Don mangler.
Mulle mangler
Missy mangler…

Vandt jeg så nu???[/quote]

he he jep, jeg tror også det enten er ovenstående eller Don, Shady og Missy - dog er jeg alligevel kommet i tvivl om Missy er på det ene billede, men jeg er blevet enig med mig selv om at der altså bare ikke er nok hvidt, så hun må mangle…altså jeg synes godt nok ikke det er let :tihi:

:wehu::wehu:Der er fundet en vinder:wehu::wehu:

-band-band-band

Vinderen er…

:puuuuust:NEVADAISY for svaret Don, Shady og Missy

:fantatisk:

[quote=alleos7;196381]Don mangler.
Mulle mangler
Missy mangler…

Vandt jeg så nu???[/quote]

Sorry Dorte, et rigtig godt bud…men Mulle og Shady ligner hinanden ret meget…de er også mor og datter-høhø

[quote=anne p;196435]:wehu::wehu:Der er fundet en vinder:wehu::wehu:

-band-band-band

Vinderen er…

:puuuuust:NEVADAISY for svaret Don, Shady og Missy

:fantatisk:

[/quote]

-what
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :wehu::wehu:
Det var da heldigt - det må være min heldige uge

[quote=Nevadaisy;196441]-what
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :wehu::wehu:
Det var da heldigt - det må være min heldige uge[/quote]

Og det var Missy’s far (Vildmis) du var ved at forveksle hende med men du har fuldstændig ret, der er ikke hvidt nok…:rock:
Flot klaret…for det var ikke nemt:tihi:…der er kun mig i hele DK som kan se forskel på dem…ikke engang Mark havde den fjerneste anelse selvom han har set de fleste af dem blive født-høhø

Hvilket gevinst kunne du tænke dig:?..skal Brita finde symaskinen frem eller skal Gitze sende dig nogle bløde t-shirts…

[quote=anne p;196444]Og det var Missy’s far (Vildmis) du var ved at forveksle hende med men du har fuldstændig ret, der er ikke hvidt nok…:rock:
Flot klaret…for det var ikke nemt:tihi:…der er kun mig i hele DK som kan se forskel på dem…ikke engang Mark havde den fjerneste anelse selvom han har set de fleste af dem blive født-høhø

Hvilket gevinst kunne du tænke dig:?..skal Brita finde symaskinen frem eller skal Gitze sende dig nogle bløde t-shirts…[/quote]

Jeg vil også godt indrømme at det var 70% ren gæt :tihi: Det er sjovt med de mænd, Nikolaj har også svært ved at kende forskel på killingerne (3 blåmaskede) og jeg forstår det ikke, de er da SÅ forskellige :?-høhø
Jeg vil gerne have Brita finder symaskinen frem :slight_smile: og tusind tak -kramerDet var sjooooovt :thumbup:

[quote=Nevadaisy;196446]Jeg vil også godt indrømme at det var 70% ren gæt :tihi: Det er sjovt med de mænd, Nikolaj har også svært ved at kende forskel på killingerne (3 blåmaskede) og jeg forstår det ikke, de er da SÅ forskellige :?-høhø
Jeg vil gerne have Brita finder symaskinen frem :slight_smile: og tusind tak -kramerDet var sjooooovt :thumbup:[/quote]

:tihi: Ja det var lidt morsomt.

Mon ikke Brita har en sommerkollektion i nullerputsenge…vi må høre hende ad, så du kan vælge hvilken du vil have-høhø

Hanne…jeg har en fornemmelse af du kommer til Middelfart her om et par uger…kan du ikke bare komme hen i min hittekattestand og vælge en nullerputseng.
Hvis IKKE du kommer til Middelfart sender jeg den (hvad du nu ønsker dig…jeg har bl.a. lyseblå fleece)

Tak til dem, som deltog…det var sjovt:tihi:…det gør jeg nok igen, hvis jeg kan hitte på noget nyt at gætte om:rock:

Også tak til jer med forslag til, hvilken farve gården skal have…tror jeg holder fast i Skagensgul:ups:…nu skal jeg så bare beslutte, om det hele skal være gult eller om staldene skal være hvide med gule udhæng:S…og hvis der er nogen, som æææælkser at male, skal de være meget velkommen:thumbup:

Nu vil jeg lige finde ud af, hvornår der er udstilling i Middelfart…har jeg fri, så kommer jeg nok lige et smut forbi, så jeg kan gå amok i Britas stand:ups:…oooog måske Nissens har den sorte skønhed med igen:savle:…han alene er turen vær:wehuu:

[quote=kamikaze;196619]Hanne…jeg har en fornemmelse af du kommer til Middelfart her om et par uger…kan du ikke bare komme hen i min hittekattestand og vælge en nullerputseng.
Hvis IKKE du kommer til Middelfart sender jeg den (hvad du nu ønsker dig…jeg har bl.a. lyseblå fleece)[/quote]

Jo det er bare fint :slight_smile: Men sender dig lige en PB