Hankat, kastrat, er fundet i Rødvore,hans øretat. nr DFZ016
Ejeren har desværre ikke rette sit telefonnr. :S så vi har lidt svært ved at
finde hende.
Mail er dog sendt.
Hvor er han bare dejlig - håber, at han finder hjem
.
.
.
.
.
.
.
Mine øjne glemte næsten at se på katten, fordi der er den mærkeligste Alien-fod med på billederne… :høhø:
Hvor er han bare dejlig - håber, at han finder hjem
.
.
.
.
.
.
.
Mine øjne glemte næsten at se på katten, fordi der er den mærkeligste Alien-fod med på billederne… :høhø: [/QUOTE]- Amen Tut, det er jo bare et par super-seje “Five Fingers”-sko.
Jeg for, at Rex finder sin ejer igen. Man kan da håbe på, at ejer til næste gang husker, at rette sine oplysninger i tilfælde af nyt telefonnummer eller adresse.
[QUOTE=Maibrit;625129]-
Jeg for, at Rex finder sin ejer igen. Man kan da håbe på, at ejer til næste gang husker, at rette sine oplysninger i tilfælde af nyt telefonnummer eller adresse.[/QUOTE]
Det ville være meget rart hvis folk blot huskede at gøre dette.
[QUOTE=Maibrit;625129]- Amen Tut, det er jo bare et par super-seje “Five Fingers”-sko.
Jeg for, at Rex finder sin ejer igen. Man kan da håbe på, at ejer til næste gang husker, at rette sine oplysninger i tilfælde af nyt telefonnummer eller adresse.[/QUOTE]
Kontakt folkeregistret
En af mine killingekøbere fandt også en mis engang hvor baglandet var ÈT stort rod…men med lidt Sherlock-arbejde, en stor portion stædighed og kløgt, fandt vi skam ejer
Jeg har talt med èn der havde Heidi’s nye telefonnummer
Katten har efter hans udsagn været borte omkring 1 år
I kan få hendes nummer på PB…jeg har prøvet at ringe
[QUOTE=cæsar;625361]Rex er nu på Inges kattehjem, da hende der “ejet” ham siger at hun havde solgt ham, men kan ikke huske til hvem. Hun ville ikke selv have ham igen.
Hvis der er nogle der leder efter en sød og utrolig meget kælen kat, så sidder han derude og venter :-)[/QUOTE]
Trist, meget trist, når folk løber fra deres ansvar.
Men Rex er sådan en smuk harlekin, så mon ikke han har en rimelig chance for et nyt hjem.
[QUOTE=cæsar;625361]Rex er nu på Inges kattehjem, da hende der “ejet” ham siger at hun havde solgt ham, men kan ikke huske til hvem. Hun ville ikke selv have ham igen.
Hvis der er nogle der leder efter en sød og utrolig meget kælen kat, så sidder han derude og venter :-)[/QUOTE]
Mistroisk, som jeg efterhånden er blevet, tror jeg snarere, at hun selv ville af med ham og satte ham af et sted for at spare pengene ved at sætte ham på et internat.
Se min mittemand herhjemme… Efterladt i en fremmeds garage :S …
Tilgengæld, ville jeg ikke leve en dag uden ham idag:)
Hvem har ikke altid manglet en misser til at gnidenæse med om morgnen?.. Til at holde en beskæftiget, med alle de narrestreger han finder på… At holde Sparta beskæftiget… Når man om aften skal dække sig til med dynen for ellers bliver man æltet i småstykker
Er sikker på at et eller andet sted i danmark, sidder en familie, hvor Rex, giver dem ligeså meget som Weasley har givet mig… Det er bare et spørgsmål om tid:)
Det var mig som fandt ham ude foran min dør for snart en måned siden.
Jeg tilbragte en hel dag i vore fælles have sammen med ham og en veninde, da jeg ikke kunne tage ham ind huset grundet jeg har andre katte og man ved jo ikke om Rex -nu døbt Po Pletski havde en sygdom.
Vi hyggede gevaldigt meget ude i haven og Po løb ikke væk, men kom hen og puttede med os på græsplænen og så var jeg solgt… Han var jo så kærlig og tillidsfuld - det har jeg aldrig oplevet med nogen andre katte.
Da jeg ikke var interesseret i at få en kat mere - havde i forvejen 3 katte - så afleverede Po på Inges Kattehjem så de kunne prøve at finde en ny ejer til Po.
Po var desværre ikke særlig glad for at være på kattehjemmet og lå mest og gemte sig i kattebakken.
Da jeg havde aftalt med kattehjemmet at de skulle ringe til mig efter en måned hvis ingen vil have Po, ringede de efter 14 dage da Po var meget ked af at være derude, så jeg tog ud og hentede Po for 14 dage siden og nu er han flyttede ind hos mig.
De andre misser tog godt imod ham - især min lille perser som synes han var meget interessant.
Så endnu engang endte historien lykkeligt - men kan stadig være forundret over at man kan anskaffe sig et dyr unden at tage ansvaret for det.