Hvem skal spille banko kl 20

Hvem skal spille Banko i aften…

Vi skal helt klart og vi plejer at sidde med mine forældre og skælde ud når det er de forkerte tal der kommer, men i aften vil vi nok kun være os to med 20 plader fnis

Jeg er nemlig helt vild med deres måde at samle numre… Jeg synes det var så sjovt da da de skulle finde nummre i 12000 flødeboller og deres præmie for at finde flest nummre var 12000 flødeboller… Ligesom dem der skal aflever ting i en kurv, hvor de løber hen over bananer eller maling… Jeg har ikke deltaget i dem alle, men jeg gør et stor forsøg på at kunne…

Men jeg krydser fingre for mig selv og de andre kattegale som vil deltage i aftens banko

Her kan i hente plader hvis i ikke har gjort det endnu

forresten husk at det er gratis at spille…

Jeg har set det én gang - og det er simpelthen for latterligt til at jeg gider bruge min tid på det :sorry:

Men jeg glæder mig så over, at have Krøniken næsten for mig selv :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;359959]Jeg har set det én gang - og det er simpelthen for latterligt til at jeg gider bruge min tid på det :sorry:

Men jeg glæder mig så over, at have Krøniken næsten for mig selv :-)[/quote]

Jeg må også tilstå at mine venner og bekendte normalt siger at jeg ingen humor har og havde det ikke været banko havde jeg også hadet den som pesten. Jeg hader komedier, stand-up og folk der forsøger at få folk til at grine, så at jeg finder dette morsom synes jeg er meget underlig.
Men af en eller anden grund elsker jeg det… måske er det fordi det er det værste jeg nogen sinde har set, men jeg er også opvokset med at min mors hobby var banko.
Vi måtte under ingen omstændigheder spille med hende da det var HENDES hobby. Men nu sidder vi og spille denne form for banko med hende og vi har alle gerne ville spille med hende for at opleve hende. Jeg må så tilstå at min ene storebror og mig bestræber os på at kunne gøre det med hende, for det er dejligt endelig at se hende spille

jeg syntes så heller ikke om bingo banko, det er squ en tand for latterligt til min smag og jeg plejer ellers nok at ha masser af humor osv, men det der er squ for plat

Mig, min mor, moster og kusine skal spille i aften. :slight_smile:

Synes det er ganske sjovt. Dog lidt plat ind i mellem, men det gievr et godt grin største delen af tiden. :smiley: