Hvem spiller hvad på FB?

:slight_smile:

Spiller du spil på FB - så se med her, hvis du mangler naboer.

Jeg spiller Caste Ville hver dag og mange af mine naboer er vist flyttet - for de beder ikke om materialer mere :tihi: og svarer heller ikke, når jeg sender anmodninger :cool:

Jeg spiller også Candy Crush - og noget mere sjældent Gardens Of Time…

Kom glad og spil - det er snart den mørke tid, hvor vi tilbringer meget tid inden døre. :inlove::inlove:

Jeg spiller kun Scrabble på fb. Orker ikke alle de andre spil, som jeg ustandseligt får invitationer til.

Jeg spiller intet på FB, gjorde det tidligere, men syne det til sidst tog for meget tid…

Angry Bird :muhaha: - og en gang imellem poker

Jeg spiller lidt forskelligt, og er vist en af de formodede flyttede naboer :wink:

Men det er i perioder, jeg pludselig får “fluen” og spiller :slight_smile:

Jeg er en af dine naboer der er flyttet. I hvert fald for en tid. Jeg kan pludselig få lyst til at spille, og så spiller jeg meget en periode. Men efter en tid når jeg et mætningspunkt, hvor jeg bare ikke kan fordrage at spille, og så stopper jeg for en kortere eller længere tid. Denne gang er det vist for en længere tid, og alle spil er sat på ignore listen, så jeg ikke bliver oversvømmet af diverse invitationer og forespørgsler. Jeg ryddede også op i mine naboer, og har slettet alle jeg kun tilføjede pga spillene.

[QUOTE=DK Sugieh;976875]Jeg spiller lidt forskelligt, og er vist en af de formodede flyttede naboer :wink:

Men det er i perioder, jeg pludselig får “fluen” og spiller :)[/QUOTE]

:ihhaltsåå:

Søde TT - du er altså stadig på min venneliste, og var bestemt ikke en af dem jeg sorterede fra :inlove:
Og hvem ved - måske er jeg i fuld gang med at spille igen, før du ved af det. Som du selv siger, er det den mørke tid vi går i møde, og så kan det være rigtig hygsomt at sidde og spille på FB :smiley:

[QUOTE=solveig;976888]Søde TT - du er altså stadig på min venneliste, og var bestemt ikke en af dem jeg sorterede fra :inlove:
Og hvem ved - måske er jeg i fuld gang med at spille igen, før du ved af det. Som du selv siger, er det den mørke tid vi går i møde, og så kan det være rigtig hygsomt at sidde og spille på FB :D[/QUOTE]

:):slight_smile:

Tak, Solveig… jeg håber, at du får lysten tilbage - det ville være så hygsomt…

Og der er allerede gået en rotte i fælden - nu er der én jeg fik lokket tilbage :wehu::wehu::wehu:

CafeWorld. HVER dag.

Indimellem andre spil, som forskellige bubbleshooters og sådan - men ikke noget man skal regne med jeg sender ting tilbage til :wink:
Det er klart at jeg tjekker requests i spillene NÅR jeg spiller dem, men CafeWorld er det eneste jeg med garanti er inde på hver dag :slight_smile:

Jeg spiller Mousehunt og farmville2 hver dag.

Jeg spiller Mystery Manor hver dag. Før spillede jeg Farmville, men det kørte jeg træt i.

jeg spiller også CV men på zynga.com:slight_smile: det er meget nemmere med naboer osv. i øjeblikket er det dog lidt begrænset da min egen pc ikke kan køre det, så jeg spiller når jeg besøger min mor;P
MVH Rikke