Hvem venter jeg på?

Som i ved har jeg snakket om et stykke tid, at jeg venter på en ny kat. Så tænkte der nok var nogen af jer der var nysgerige og gerne vil se hvilken smuksak det er -lazykitty Her kan i så se ham hvis i kigger under killinger http://www.micharlo.dk Kan i forstå jeg glæder mig? Så nu er det bare og vente -felixsylvester

hmmm… hvad hedder katten ??? hehe . der er 5 katte derinde jo :stuck_out_tongue:

Ja der er 5 og alle uden navn endnu. og kan ik svare helt på hvem det bliver, opdrætter vil nemlig selv beholde en. Men det bliver enten den sorte eller den blå. Skal først over og besøge dem den 20. så personligheden, har jo også noget at sige så bliver der den endelige beslutning bliver taget.

De ser da vildt dejlige ud -love -love Det bliver da rigtig spændende [bigloony]

ej hvor er de nuser - glæder mig til at se hvilken en det bliver

Knuser

-forelsket de ser rigtig nuser ud…du må huske at vise frem når du har bestemt dig til hvilken en det bliver -forelsket

Åhh hvor spændende.

Tillykke med familieforøgelse :slight_smile:

Så kom der nye billeder af killingerne… [bigloony] -forelsket

Ja det er efter hånden ved at være tid til en update, Jeg har jo været nede og besøge killingerne og har nu skrevet kontrakt så her er smuksakken jeg venter på -forelsket
Uha der er langtid til uge 33

Jeg kan godt forstå du glæder dig til den lille lækkerhed kommer hjem til dig.

[b]Hej Vibeke

Du skal da ha et STORT TIL LYKKE med din lækre Duan Sardor -playkitty1[/b]

Tillykke med den smukke sag -forelsket -forelsket -forelsket ka godt forstå ventetiden er laaaaang :smiley:

Uha ja det er en skøn lille mis du snart får hjem. :smiley:

Først stort tillykke og ja der er længe at vente, men den er jo værd at vente på -felixsylvester