Hvem vil bytte?

:kryds::kryds::kryds:

Hej, det er mig - Silke.

Er der nogen, der vil bytte med mig ?

Hvis du har en lille stikling af en katteurt - helst den lavtgående race - så vil jeg godt bytte med lidt katteguf.

:slight_smile:

Min mor kan godt lide blomster - og hun har mange forskellige - men jeg har ikke nogen, der er min egen.

:S

Og jeg har læst, at katteurt er rigtig dejlig at tage morgenbad i - så hvis jeg kunne prøve det, ville det være dejligt.

:kryds:

Jeg har nogle frø til sådanne nogle, så hvis du gider have tålmodighed til de vokser op, så sender jeg gerne nogle.:slight_smile:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Iiiiiih altzå, hvor er du sød.

Måske kan du bare sende frøerne til min mor - så kan hun selv så dem ??

Hun skal alligeveller snart i gang med sin årlige såning af chili- og peberfrø…:prut:

Husk at skrive til min mor, hvaffor nogen guffer hun skal sende som bytte.

:wehuu:

Silke

Silke kan du ikke få din mor til at sende en PB med din adresse, så sender jeg frøene hurtigst muligt.:slight_smile:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jow… kalder lige på hende :

MOOOOOOOOOOOOAR; kom lige !
:inlove::inlove::inlove::inlove:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

I dag har jeg fået brev fra Mig og Mille T !!!

:wehuu:

Med masser af frøer, så min mor kan så en hel skov af katteurt til mig.

Tusind tak, du er en sød katteven.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Silke

Hej Silke :slight_smile:
Min moar siger, at der er noget, der hedder Urtegartneriet, der har masser af gode frø!
Både til Baldrian (mååååms! :savle: ), men også til alm. katteurt og en anden slags katteurt (Nepeta Mussini), der skulle være særligt god, den hedder selvfølgelig noget med mus :savle:
Så her skal der også såes frø snart - jeg glæææder mig!
Stort, blødt, be-tuffet potedask fra
Gia :pote:

[quote=MiSi;146694]Hej Silke :slight_smile:
Min moar siger, at der er noget, der hedder Urtegartneriet, der har masser af gode frø!
Både til Baldrian (mååååms! :savle: ), men også til alm. katteurt og en anden slags katteurt (Nepeta Mussini), der skulle være særligt god, den hedder selvfølgelig noget med mus :savle:
Så her skal der også såes frø snart - jeg glæææder mig!
Stort, blødt, be-tuffet potedask fra
Gia :pote:[/quote]

:wehu::wehu::wehu:

Hej Gia.

Hvor er det godt at vide den slags - sådan noget fortæller min mor mig ikke noget som helst om.

:pote::pote:

Jeg tror, at hun kunne være lidt bekymret for hvad mine små poter kom til at bestille sådan et sted :tihi:

Lige nu er hun ikke hjemme, så nu går jeg ind og lurer.

Tak Gia…

:wehuu:

:wehuu::wehuu:

Nu har jeg vært inde og lure - hold da op, min mor ville gå shop-amok i den butik - så jeg siger det lige til hende.

Og jeg lægger lige et vink er det ikke det, det hedder ??

www.urtegartneriet.dk

:pote::pote::pote::pote:

Mijauo fra

Silke

Den bedste katteurt, Nepata Musini (staude) er uhyre svær at stiklingeformere og endnu vanskeligere at frøformere, så det er næppe den du har fået frø af.

Den er lav, blågrønne små blade og blå blomster. Kan klippes ned eftr første blomstring, kvitterer med en ny mindre blomstring

[quote=Lis Dahlstrøm;146723]Den bedste katteurt, Nepata Musini (staude) er uhyre svær at stiklingeformere og endnu vanskeligere at frøformere, så det er næppe den du har fået frø af.

Den er lav, blågrønne små blade og blå blomster. Kan klippes ned eftr første blomstring, kvitterer med en ny mindre blomstring[/quote]

:):slight_smile:

Den katteurt, jeg har fået frøer til hedder :

NEPETA CATARIA.

:wehu:

Silke

Hej.

Nu er det første gang jeg skriver herinde (min mor er endelig væk fra computeren) og jeg har straks snuppet den og har bestilt en masse frø til mig og de to andre. Jeg har været så snart at bestille nogle chili frø også, for så tror mor bare at hun selv har bestilt men glemt det. Så 1000 tak for det gode link.

Knus og nus på maven fra Vagn

[quote=MisssMQrn;146728]Hej.

Nu er det første gang jeg skriver herinde (min mor er endelig væk fra computeren) og jeg har straks snuppet den og har bestilt en masse frø til mig og de to andre. Jeg har været så snart at bestille nogle chili frø også, for så tror mor bare at hun selv har bestilt men glemt det. Så 1000 tak for det gode link.

Knus og nus på maven fra Vagn[/quote]

:tihi::tihi::tihi:

Hæ-hæ, hvor er du bar smart, Vagn - og nu kan du tro at din mor bliver glad.

Jeg kan oz kun sidde her, når mor ikke er hjemme - for hun sir, at der er mange grimme-grimme ting i nettet, som jeg ikke må se…æv.

:pote::pote::pote:

Silke