Hvem vil eventuelt hjælpe med transporten

En sød pige har taget en højdrægtig missepige til sig. Jeg har en masse ting og sager til hende bl.a. 15 kg tørfoder, en dåse KMR-modermælkserstatning, en masse poser vådfoder fra Hill og et gavekort…MEN…
Da jeg bor i det dunkle jylland og andenpart bor på Sjælland har vi ligesom et problem.
Men HVIS nu en eller anden venlig OG behjælpelig sjæl skulle en bette smut til Østjylland inden for de nærmeste dage…læs: juli, august…så kunne vi måske mødet et sted, og lave en lille transaktion -høhø .
Jeg kan mailes på
[email protected]
hvis en eller anden skulle kunne hjælpe.
Tingene VAR gjort klar OG taget med til Odderudstillingen, men andenpart fra Sjælland som havde lovet at hente tingene, dukkede aldrig op. -mai
Brita

Måske der er en behjertet sjæl fra Sjælland der kan tage det med fra Horsens udstillingen.
Marina

Jeg skal faktisk til Køge i morgen, så hvis du kan komme her til mig med det, vil jeg meget gerne hjælpe med at tage det til sjælland. :smiley:

Øhhh misforstod lidt, men vil da gerne tage det med til østjylland når vi kører fra Køge -høhø

ÅH hjælp…det var en kort tidsfrist…men utroligt flot tilbud.
Jeg vil se OM jeg kan få fat på den søde pige på sjælland imorgen tidlig…problemet er hun jo også skal skaffe transport, da hun ikke er mobil.
ÅH havde jeg dog bare lavet indlæget for et par dage siden.

Marina…jeg har tænkt i Horsent-udstillingen da jeg lavede tråden. For jeg kan sagtens selv leverer det i HOrsens (kun 45-50 min. kørsel herfra).

Tak for tilbuddet…jeg skal nok kontakte (hvis jeg kan nå det) imorgen. Hører du intet var det fordi fristen var for lille -høhø
Brita

nej, nej
Fodret m.m. befinder sig på Farre Hedevej lidt syd for Hammel (som ligger 20 km nordvest for Århus)…og det skal transporteres til Sjælland omkring Næstved eller så tæt på som muligt.
Brita

Har sendt dig en mail med mit tlfnr. og hvis det ikke er en stor omvej, så henter/afleverer vi det gerne.

OK…mit problem er jeg måske ikke kan komme i kontakt med den sjællandske pige inden imorgen. OG selvom jeg mailer kan det jo være hun ikke ser den.
Har du en tidsfrist for hvornår det kan nåes…kan det ikke er det helt ok. Så vil jeg blot bruge tiden fra NU og til Horsensudstillingen på at finde en transportmulighed.
Det ER nemlig problematisk for pigen på sjælland har ikke bil og skal have fundet transport.
Vi kan ikke forlange I skal køre en omvej…det er for meget.
Brita

Vi kører herfra kl.12 da vi lige har et møde vi skal til inden.

Om vi tager motorvejen, eller drejer fra ved Ringsted og tager den over Næstved er ikke det store problem.

-thumbs jeg ringer HVIS jeg får fat på vedkommende OG hvis hun kan skaffe transport så hurtigt.
Brita

Hvis du får fat i hende, så behøver hun ikke tænke på transport. For min storebror bor i Skelby, så kører vi bare forbi der og får kaffen inden vi fortsætter til Køge.

TUSIND tak for hjælpen.
Pigen på Sjælland er kontaktet og hun står klar i eftermiddag.
Vi ses her kl. 12.15…så får i tingene.
-tak
Brita -pote

Ej hvor er det bare dejligt… bliver helt rørt… -love

Super sejt, hvor er det skønt at der kan amarbejdes -thumbs -thumbs
Jeg -jegkrydser -jegkrydser for at det lykkes denne gang -thumbs

-thumbs -thumbs -thumbs

Way to go

Enig -thumbs

JA, det er SÅ dejligt med al den hjælpsomhed. Og NU er fodret og de andre ting leveret til Karina som i skrivende stund er på vej til Sjælland.
Håber så det hele kan gøre gavn for hittemissemor, hittemissemor-ejer og de kommende hittemislinger. Efter hvad jeg fik at vide i telefonen tror jeg de kommer indenfor de næste 2-3 dage. -jegkrydser for det bliver nogle fine “mus” -forelsket
Brita

Ja så er jeg ankommet hos mine forældre, og fodret og tingene blev sat i hendes skur, da hun åbenbart ikke lige var hjemme.
Ville lige opdatere jer og så er det jo heldigt at de er med på noderne med en computer GG

-thumbs rigtigt fint.
Så må vi håbe der snart kommer nogle fine hittemissemislinger -forelsket
TUSIND tak for hjælpen, Karina -tak
Brita -pote

Det var da så lidt, nu sidder jeg bare og venter på min mor kommer hjem fra job. For jeg gider simpelthen ikke høre og se om de mange biler min far “redder” gennem hans job GG