Hvem vil have kylle?

Ja, her er så lidt billeder af mit lettere bizarre forsøg, på at få misserne til at få smag for kyller. Den lille kylle er stadig ikke spist, men man kunne godt lege lidt med den :høhø:

Sidder rundt om madskålen med kylle…

Se mine fine bisser, mon de kan flænse kylle?

Snus snus…

HAPS!

Snif snif…

Hmm, det med kylle er vist ikke noget for mig…

Lille Coco kan også fange kylle…

Ellers skal Valentin nok vise hvordan man gør :wink:

Nu har jeg altså gjort et ihærdigt forsøg, men tror bare ikke det med kyller er noget for mine katte. Som I ser ville de gerne lege med den, men den ligger stadig på gulvet i katteværelset og ingen har spist af den endnu…

OBS! Ingen katte kom til skade under leg med kyllingen… Dog led kyllingen en smule overlast :tihi:

Hold da op…go påske siger jeg bare:uha:

Hehe, ej de skal da nok lære det :slight_smile:
-sjove billeder :tihi:

Gode billeder, men lur mig om ikke den lille kylle pludselig er ædt eller ihvertfald halvspist.
Sådan var det her og ingen ville sige hvem der havde gjort det, så næste gang smed jeg to kyller og de blev så til tre og fire. Så vær tålmodig og se hvad der sker.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;357894]Gode billeder, men lur mig om ikke den lille kylle pludselig er ædt eller ihvertfald halvspist.
Sådan var det her og ingen ville sige hvem der havde gjort det, så næste gang smed jeg to kyller og de blev så til tre og fire. Så vær tålmodig og se hvad der sker.
Knus Elin[/quote]

Hehe, vi afventer og ser. Indtil videre får den bare et par poteslag ind imellem, når nogen går forbi :wink:

hvis jeg må komme med godt råd til Jer:

Dump den dumme kyller i kattebakken, det er der den hører hjemme iflg min mening.
Dette gør jeg selv når min mor prøver at få mig til at spise sådan noget underligt mad.

Hilsen

Cæsar

Dejlige billeder. :smiley: Og sikke smart med snor/gavebånd om fusserne så man kan lege med misserne. - Mine vil også helst de svinger rundt, jeg kan bare ikke lide at røre ved dem, så det er brgrænset her hjemme. Men det der skal prøves med de næste.

Her skifter det meget om de spiser dem eller ej. Nogle gange smutter de ned på 0,5 uden leg. - Andre gange gider de end ikke kigge på dem. Suk

Er det ikke lidt… Makabert det der? Ja undskyld mig

Tja, måske :tihi: Jeg prøver jo bare at lære dem nogle gode madvaner :høhø: Og du er da velkommen til at hoppe udenom emnet, hvis det ødelægger din appetit :tihi: Måske jeg skulle have advaret imod stærke billeder…? :ups:

Har heldigvis spist :stuck_out_tongue: er bare ikke noe jeg har oplevet før :?:høhø:

Der er mange der bruger daggamle kyllinger, som supplement. Det er godt for tænderne. Men det kan være lidt af en udfordring at få dem til at spise det, når de er vant til tørfoder. Så alle kneb gælder :tihi: Jeg fik faktisk tippet med snoren i en anden tråd herinde :slight_smile:

OT. Men hold da helt ferie hvor er han godt nok bare smuk ham den sorte :wehuu:

Tak for de søde ord, han er også bare min kæmpe krammebjørn :inlove:

Hvor er de søde :wehuu::wehuu::wehuu:
Jeg tænkte også, at mine skulle ha’ lidt godt i påsken og købte nogle kyller, men de er ikke synderligt interesseret i dem. Jeg bandt også den lunede kylle i en snor og den fik da nogle dask, men heller ikke mere.
Så klippede jeg maven op, så blommen kom ud, det hjalp nu ikke det store. Til sidst klippede jeg den i mundrette stykker og så åd den ene da også noget.
Men den vagte desværre ikke den store begejstring, som jeg havde håbet :frowning:

Smukke katte og dejlige billeder. Bare jeg går i køleskabet på en bestemt måde eller ind i stuen som om jeg ska hente fadet med optøede kyllinger kan få mine til at styrte rundt i iver for at stå i forreste line når de der lækre sager bliver serveret. Mine hankatte spiser dem i 3 tyk. MEN de har alle fået dem fra små af. Det hjælper på det. Der er også perioder hvor de ikke gider dem.

Camilla - Diego fattede heller ikke noget de første 5-10 gange, hvor Jako så endte med at spise dem alle -tihi Han legede også bare med den lidt.
Men så blev det til at han spiste vinger og ben, og så hovede og det meste af kroppen og nu spiser han næsten en hel kylle helt selv -høhø
Jeg bruger også snor i benet - og når jeg ikke gider lege med mere plejer jeg at binde den i ameturet ude på badeværelset, så kan han selv lege (det var sådan han fik spist hovedet første gang) og tygge i den - og jeg kan skylle af bagefter :smiley:

Men dejlige billeder, totalt sejt hvor Valentin gaber - og også liiiige viser lille Coco “hvordan man gør” -engel

[quote=Eife;358024]Camilla - Diego fattede heller ikke noget de første 5-10 gange, hvor Jako så endte med at spise dem alle -tihi Han legede også bare med den lidt.
Men så blev det til at han spiste vinger og ben, og så hovede og det meste af kroppen og nu spiser han næsten en hel kylle helt selv -høhø
Jeg bruger også snor i benet - og når jeg ikke gider lege med mere plejer jeg at binde den i ameturet ude på badeværelset, så kan han selv lege (det var sådan han fik spist hovedet første gang) og tygge i den - og jeg kan skylle af bagefter :smiley:

Men dejlige billeder, totalt sejt hvor Valentin gaber - og også liiiige viser lille Coco “hvordan man gør” -engel[/quote]

Hehe, der skal nok bare flere gange til så :tihi: De vil i hvert fald gerne lege med den. Den lille kylle har da fået nogle dask, så den bløder lidt ud af hovedet… :S Men nu er den altså smidt ud, for gider ikke have den liggende derinde hele natten. Valentin havde da også fjer ud af munden, så han må nok have bidt/slikket på den :wink:

:slight_smile: Ja, jeg synes egentlig også billederne blev ret gode, selvom man føler sig lidt sær over at stå med en død kylling dinglende fra en snor i den ene hånd og et kamera i den anden… :ups:

Ja, hvor smart… :s:S …så kattene rigtigt kan få munden og poterne skåret op.

Voksne mennesker burde altså kunne tænke så langt, at gavebånd der kan skære som bare F*****, det hænger man ikke op som kattelegetøj

[quote=Felis;358042]Ja, hvor smart… :s:S …så kattene rigtigt kan få munden og poterne skåret op.

Voksne mennesker burde altså kunne tænke så langt, at gavebånd der kan skære som bare F*****, det hænger man ikke op som kattelegetøj[/quote]

Og så røg den gode stemning lige… Tak for opsangen Felis, du forstår da som ingen andre, konsekvent at være negativ. Det er blødt papir, ikke metal, så slap dog lige af…

[quote=Felis;358042]Ja, hvor smart… :s:S …så kattene rigtigt kan få munden og poterne skåret op.

Voksne mennesker burde altså kunne tænke så langt, at gavebånd der kan skære som bare F*****, det hænger man ikke op som kattelegetøj[/quote]

Nej, det har vi andre altså også for længst tænkt os frem til, og vi kan faktisk godt finde ud af at bruge snor eller andet blødt :muhaha:

[quote=Camilla;358038]Hehe, der skal nok bare flere gange til så :tihi: De vil i hvert fald gerne lege med den. Den lille kylle har da fået nogle dask, så den bløder lidt ud af hovedet… :S Men nu er den altså smidt ud, for gider ikke have den liggende derinde hele natten. Valentin havde da også fjer ud af munden, så han må nok have bidt/slikket på den :wink:

:slight_smile: Ja, jeg synes egentlig også billederne blev ret gode, selvom man føler sig lidt sær over at stå med en død kylling dinglende fra en snor i den ene hånd og et kamera i den anden… :ups:[/quote]

Ja, mine får altså også begrænset deres udfoldelsessteder når de har sådan en der, jeg holder dem typisk til badeværelse og gang, det er nemmere at gøre rent der (kan ikke lukke af mellem køkken og stue, ellers var det også fint med køkkenet).

Men at lade den ligge i et par timer til dem er nok en meget god idé.

Sært eller ej, så kan jeg godt lide resultatet… :ok: