Hvem vil have mig?

Jeg har her til morgen været hos dr. dyr for at få Remonce chippet og hører så med et halvt øre at de har fået en kat ind som går til aflivning hvis ikke de finder en der vil have den. Så lovede lige at poste her i håb om at der er nogen der kan give en hånd med. :kryds: Da der ikke er plads på internatet.

Det drejer sig om en sort/hvid dreng på ca. et år. Han er ikke fikset og ikke mærket. Men han har helt klart været familie kat. Super kælen og gider bestemt ikke sidde i sit bur. vil meget hellere nusse med hvem der nu gider.

Dylægen vil gerne fikse ham hvis vi finder et sted til ham.

Nogen der kan hjælpe? Evt. med et midlertidligt hjem indtil et andet bliver fundet. Jeg kan ikke så godt selv have ham i lejligheden.

Det eneste billede jeg har ligger på min mobil så hvis nogen ønsker et billede så send en pb. så kan i få et billede på mms.

Han befinder på Randers dyrehospital og jeg kører gerne med ham, dog ikke for langt.

Prøv at ringe til
Ørsted katteinternat
Bæklund Kattehjem
Odder katteinternat
og se om ikke de vil have en kastreret hanmisser.
Få dine dyrlæger til at kastrerer ham…så er I langt i processen og chancen for en af de ovennævnte vil tage ham er meget større.

Jamen som så ofte før vil jeg skrive:

Hvis han er kastreret, dyrlæge-tjekket og renlig, kan du aflevere ham her…

Jeg er ikke klar over hvor langt du mener er forlangt at køre, men jeg bor i 6500

Ikke ret langt fra Haderslev, Åbenrå, Vojens.

[quote=alleos7;273412]Jamen som så ofte før vil jeg skrive:

Hvis han er kastreret, dyrlæge-tjekket og renlig, kan du aflevere ham her…

Jeg er ikke klar over hvor langt du mener er forlangt at køre, men jeg bor i 6500

Ikke ret langt fra Haderslev, Åbenrå, Vojens.[/quote]

:kryds::kryds::kryds:

Og jeg sidder så bare og håber, at det ikke er for langt at køre.

Hvis det er et spørgsmål om penge til benzin - spytter jeg gerne i kassen.

:inlove:

hey tak til britta for svar!

Jeg ringer til dyrlægen med det samme og aflyser aflivningen:thumbup:

Tusind tak for tilbuddet alleos:wehuu: Hvor er det stort af dig!
Jeg kører gerne ned med ham!

Jeg har ham lige ude på bud andre steder, men hvis ikke det lykkedes og du vil tage ham er det jo skønt! Folk skal jo lige tænke.

Ellers har jeg faktisk fundet et sted han kan være midlertidligt. men kun et par uger.

Hvor er i skænne tak for hjælpen.:høhø:

[quote=TineL;273423]hey tak til britta for svar!

Jeg ringer til dyrlægen med det samme og aflyser aflivningen:thumbup:

Tusind tak for tilbuddet alleos:wehuu: Hvor er det stort af dig!
Jeg kører gerne ned med ham!

Jeg har ham lige ude på bud andre steder, men hvis ikke det lykkedes og du vil tage ham er det jo skønt! Folk skal jo lige tænke.

Ellers har jeg faktisk fundet et sted han kan være midlertidligt. men kun et par uger.

Hvor er i skænne tak for hjælpen.:høhø:[/quote]

:kryds::kryds::kryds:

Jeg synes nu bestemt, at du skal tage imod det her tilbud fra alleos7 - man ved, hvad man har - men ikke hvad man får.

:):slight_smile:

Hvor er det dejligt at der bliver fundet en løsning så missen kan få et nyt hjem :slight_smile:

Jeg synes nu bestemt, at du skal tage imod det her tilbud fra alleos7 - man ved, hvad man har - men ikke hvad man får.

:):)[/quote]
Jeg er bestemt enig. Men min onkel ville lige tænke over det da han hørete om den stakkels dreng!

Jeg vender tilbage så snart jeg hører fra ham.

[quote=TineL;273602]Jeg er bestemt enig. Men min onkel ville lige tænke over det da han hørete om den stakkels dreng!

Jeg vender tilbage så snart jeg hører fra ham.[/quote]

:tak::tak::tak:

Tusind tak, du har gjort en lille kat en stor tjeneste - giv dig selv et kram fra mig.

:knuser:

Hej til jer der har fulgt lidt med kommer der lige en opdatering.

Knægten er klar ved dr. dyr i eftermiddag, men jeg venter til i morgen tidlig med at hente ham så jeg slipper for at få en helt bedøvet kat med hjem.

Så får han lige lov at overnatte hos min mor et par dage til min onkel når igemmen beslutningsprocessen :stuck_out_tongue:

Hvis alt går galt med min onkel, så håber jeg alleos står ved sit tilbud og så får knægten lov til at flytte syd på:thumbup:

Jeg siger mange tak til folk for opbakningen!

[quote=TineL;273937]Hej til jer der har fulgt lidt med kommer der lige en opdatering.

Knægten er klar ved dr. dyr i eftermiddag, men jeg venter til i morgen tidlig med at hente ham så jeg slipper for at få en helt bedøvet kat med hjem.

Så får han lige lov at overnatte hos min mor et par dage til min onkel når igemmen beslutningsprocessen :stuck_out_tongue:

Hvis alt går galt med min onkel, så håber jeg alleos står ved sit tilbud og så får knægten lov til at flytte syd på:thumbup:

Jeg siger mange tak til folk for opbakningen![/quote]

:tak::tak:

Dejligt med en lille update, jeg håber på at alt ordner sig til det bedste for ham …

:hjerte::hjerte:

Hey Tine, har du sat ham på ww.vildkat.dk?
Hvis du ikke kender det, så prøv at tage et kig: Formidling af neutraliserede katte fra hjem til hjem - det er et super site, som har hjulpet mange katte til nye, gode hjem.
Jeg har fået begge mine (s)kattebasser via vildkat.dk :thumbup:

Godt der blev fundet et hjem til ham, jeg var lige ved at sige i måtte komme her med ham, men kan pt. desværre ikke have en mere…

Bare trist med alle de katte der trænger et godt hjem, ville gerne rede dem alle men det kan desværre ikke lade sig gøre…