Hvem vil med til Ree Dyre-Park v/Ebeltoft

Vi er 3 kattetosser (vi var 4) men én har lige meldt afbud. :frowning:

Vi skal sove i telt midt på savannen den 7/8. august i REE DYREPARK v/Ebeltoft.

Vi ankommer til Ree Dyrepark om lørdagen, når de åbner kl. 10.00 hygger os hele dagen.
Om aftenen skal vi grille.
Vi får en stor grill-pakke + kaffe + te - incl. lækkert morgenmåltid næste morgen m. juice/kaffe/te kr. 275,-

Om søndagen tager vi hjem til aften…

Vi får det bedste telt på hele Savannen…
Det koster kr. 3.600 til fire.
D.v.s. kr 900,- til hver.

Jeg håber, at et medlem på Kattegale er frisk på den.
Jeg lover, at vi får det sjovt…og at det bliver spændende.:dracula:

Vi får rundvisning + safaritur.
Vi får også lov til at se sandkattene, som ellers skjuler sig.
Jeg skulle gerne kunne fedte mig til, at vi må besøge geparderne. :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;411350]Vi er 3 kattetosser (vi var 4) men én har lige meldt afbud. :frowning:

Vi skal sove i telt midt på savannen den 7/8 august i REE DYREPARK v/Ebeltoft.

Vi ankommer til Ree Dyrepark om lørdagen, når de åbner kl. 10.00 hygger os hele dagen.
Om aftenen skal vi grille.
Vi får en stor grill-pakke + kaffe te - incl. lækkert morgenmåltid næste morgen m. juice/kaffe/te kr. 275,-

Om søndagen tager vi hjem til aften…

Vi får det bedste telt på hele Savannen…
Det koster kr. 3.600 til fire.
D.v.s. kr 900,- til hver.

Jeg håber, at et medlem på Kattegale er frisk på den.
Jeg lover, at vi får det sjovt…og at det bliver spændende.:dracula:

Vi får rundvisning + safaritur.
Vi får også lov til at se sandkattene, som ellers skjuler sig.
Jeg skulle gerne kunne fedte mig til, at vi må besøge geparderne. :)[/quote]

tjaaaa, havde der været plads til 2 ku fru tonya og lille jeg godt deltage i sådan et fint arrangement, det ville vi syntes var toppen af poppen

Jeg vil gerne med! :thumbup: meget gerne enddag hvis en anden ikke har meldtr sig? :brist:

Super-godt Helene.
Du skal være så hjertelig velkommen.

Det vil jeg glæde mig til…:hjerte:
Jeg sender dig en PB.

Ærgeligt at man har planer den weekend - lyder ellers helt vildt spændende og hyggeligt! :yah:

Men i må få en rigtig god tur jer der skal afsted! :thumbup:
Og så må i fortælle en masse herinde og poste billeder… ik? :yatta:

Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse i skal ha’.
Jeg kan se, at den ledige plads allerede er optaget og kan desværre heller ikke den week-end, men det lyder rigtig godt.

Vi skal også snart derop, men overnatningen foregår i et sommerhuse, ikke i parken. Den er ellers rigtig fin, vi var der for 2 år siden og glæder os til gensynet.

Hvis i får tid, så und også jer selv en tur i skandinavisk dyrepark, som ligger i nærheden; der er bla isbjørne, som har et dejligt stort anlæg og ismaskine.

Ha’ en fantastisk tur
:slight_smile:

Det kunne have været så hyggeligt, men kan desværre ikke forlade Buster mere end max 12 timer.
Men måske vi er nogen der kunne slutte os til jer den ene af dagene???
Jeg skal arbejde lørdag, men er interesseret søndag.

[quote=louiseogbuster;413143]Det kunne have været så hyggeligt, men kan desværre ikke forlade Buster mere end max 12 timer.
Men måske vi er nogen der kunne slutte os til jer den ene af dagene???
Jeg skal arbejde lørdag, men er interesseret søndag.[/quote]

Der er et arrangement kun for os - det betaler vi jo for.
Men derfor er du velkommen alligevel…:slight_smile:

[quote=Mona Jensen;413177]Der er et arrangement kun for os - det betaler vi jo for.
Men derfor er du velkommen alligevel…:)[/quote]

Jo, men jeg tænker at i løbet af dagen bevæger I jer vel rundt i parken sammen med de øvrige gæster?
Tænker heller ikke at man skulle komme og invadere jeres lejr, men viste ikke at det var noget hvor der også var specielt planlagte ting i løbet af dagen.

[quote=louiseogbuster;413208]Jo, men jeg tænker at i løbet af dagen bevæger I jer vel rundt i parken sammen med de øvrige gæster?
Tænker heller ikke at man skulle komme og invadere jeres lejr, men viste ikke at det var noget hvor der også var specielt planlagte ting i løbet af dagen.[/quote]

Så vidt jeg kan læse mig til på hjemmesiden er der først arrangementer fra først på aftenen på ankomstdagen og intet efter morgenmaden på afrejsedagen, så det burde da kunne lade sig gøre at hilse på Mona og Co. et sted i parken :slight_smile:
Men jeg ved det selvfølgelig ikke, jeg går bare ud fra parkens egen beskrivelse af “Safari-pakken” :slight_smile:

[quote=louiseogbuster;413208]Jo, men jeg tænker at i løbet af dagen bevæger I jer vel rundt i parken sammen med de øvrige gæster?
Tænker heller ikke at man skulle komme og invadere jeres lejr, men viste ikke at det var noget hvor der også var specielt planlagte ting i løbet af dagen.[/quote]

Jeg kender Maria og Karsten Ree privat - så hvad de arrangerer for os, ved jeg endnu ikke…:slight_smile:

Karsten Ree har lige købt et næsehorn - som ingen ville ha’ :frowning:

[quote=Mona Jensen;413335]Jeg kender Maria og Karsten Ree privat - så hvad de arrangerer for os, ved jeg endnu ikke…:slight_smile:

Karsten Ree har lige købt et næsehorn - som ingen ville ha’ :([/quote]

åhhh det ku du da fint ha rendende på matriklen:p

Ree Park er annulleret.
To mere har meldt fra. -ihhaltsåå

[quote=Mona Jensen;413785]Ree Park er annulleret.
To mere har meldt fra. -ihhaltsåå[/quote]

Øv, hvor surt :ked:

Det var da surt Mona - nu havde jeg ellers lige aftalt med manden at vi skulle i Ree Park om Søndagen - nu kan vi så tage en hverdag i stedet - der er der ikke så mange mennesker som der er i weekenden :slight_smile:

Ja…jeg er rigtig ked af det. :brist:
Ree Park har fået et sort næsehorn - det eneste i verden.

God fornøjelse til jer begge…

Søde Mona :slight_smile:

Jeg er rigtig ked af at jeg var nødt til at hoppe fra! :ked:

Jeg havde virkelig glædet mig og planlagt turen til og fra i mindste detalje

Men som det er nu, med min far syg og indlagt kan jeg simpelthen ikke tager afsted :frowning: Der kører alt for mange tanker rundt og det eneste jeg kan tænke på er hvordan han har det lige nu… :blegne:

Hvis der bliver arrangeret en tur senere hen så vil jeg meget gerne med!
Det håber jeg der gør! vil virkelig gerne se et sort næsehorn :pote:

er det annulleret eller er der plads ?

for min mand har lige annulleret det arrangement jeg ellers skulle til den weekend, så jeg har fri :slight_smile:

[quote=Battlestar;414533]er det annulleret eller er der plads ?

for min mand har lige annulleret det arrangement jeg ellers skulle til den weekend, så jeg har fri :)[/quote]

Du skal være så hjertelig velkommen Gitze. :hjerte:
Jeg sender dig en PB.

Så mangler vi kun én.

håber virkelig at der bliver fundet en deltager mere til dette super arrangement som jeg ved Mona har gjort en masse ud af at få op at stå og det vil være synd og skam hvis det hele skal aflyses