Hverdagen med en kanonkugle

… Eller bare blandede billeder :tihi:

Kanonkuglen er flad til tider :hjerte:

Lidt tv-hygge med Rune

Anden gang den fantastiske hængekøje er i brug - jeg synes de skulle tage sig sammen :venter:

Dårlig kvali… Men er han ik bare nuuuuuttet :inlove:

Bjerggeden og fåret kan stadig puttehygge…

… Selvom der er lidt mindre plads i kurven efterhånden :tihi:

Fælleshygge på alles yndlingsstol :hjerte:

Nobby tager som altid livet afslappet…

… når han ikke lige er i gang med sin nye hobby som hacker :høhø:

Efterhånden har drengene dog overbevist mig om, at jeg er verdens kedeligste menneske :ked: :tihi:

Her kan I også se trekløveret. Det er lidt sjovt, at de tre nærmest altid ligger i nærheden af hinanden :slight_smile: Så ja, Louis er for længst blevet til ‘en af de store’ :tihi:

Den anden dag havde vi en hyggestund på gulvet :hjerte:

Muffe lå og så yndig og bepelset ud :wink:

Nobby havde til alles overraskelse valgt det let overraskede look :høhø:

Louis gjorde sig nuttet og uskyldig med foldede poter…

Og Hugo havde bare SLET ikke tid til at sidde stille! NUUUUUUUS MIG NU, DAME!

Han kunne dog sidde stille lidt :wink:

Og kollapsede da det akutte tilfælde af nusmignu var overstået :hjerte:

Grunden til jeg endte på gulvet var, at Hugo IGEN var forsvundet ind under skamlen. Fik fanget ham, da han kravlede ud :tihi: Til fanklubben er der et klip af Nobby til sidst :wink:

//youtu.be/F9d7dysz8Ds

Nobby doven bamse :inlove:

Hvor er de bare søde allesammen! :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Så blev jeg sørme lige i helt godt humør over dine dejlige katte og pragtfulde billeder - og dine kommentarer er guld værd.

Jeg er ikke sikker på, at det kvalificerer som putning? :? Det ligner nærmere et krammeoverfald??? :gruble::klapper:

Meget dovent dyr :tihi:

Mange tak :smiley:

Det er jeg virkeligt glad for at høre :slight_smile: Er dejligt, at billederne kan give lidt glæde til andre! Mange tak :blomst:

Nåh ja, men de lå stille, så det må være i kategorien putning :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lykke;1261276]
Nåh ja, men de lå stille, så det må være i kategorien putning :p[/QUOTE]

Muffe kunne jo have mistet bevistheden pga. iltmangel? Jeg kan ikke se, hvad der er hoved og hale på ham i den bunke. :tihi:

Mobber de den rødhårede, eller gider han bare ikke være sammen med dem? :slight_smile:

Hvis du ikke kan se hans hale, så må du hellere i Louis Nielsen :høhø: :stuck_out_tongue:

Mit bud er, at han ikke har samme behov for selskab som de tre andre. Han leget vildt med Louis og bliver vasket af Muffe og Nobby, så der er ikke noget der. Han kan da også finde på at lægge sig i nærheden af de andre, men det er slet ikke udtalt som med de andre, der nærmest søger hinanden.

Nu ved jeg hvorfor Nobby har det udtryk. Han prøver at finde ud af om han har noget på næsen eller ej. :stuck_out_tongue:

:klapper:

Det let overraskede look !! :klapper::klapper::klapper: Det er da en underdrivelse, der vil noget.
Det er virkelig nogle skønne katte I har :hjertehop: og dine små søde kommentarer bringer altid et smil frem. Tak for kigget.

Skønne billeder af jeres dejlige flok :wehuu:

De er bare så skønne hver og én! Og så må jeg lige igen nævne, at du virkelig har nogle smukke katte :wehuu:

[QUOTE=DK Lindvig;1261316]Det let overraskede look !! :klapper::klapper::klapper: Det er da en underdrivelse, der vil noget.
Det er virkelig nogle skønne katte I har :hjertehop: og dine små søde kommentarer bringer altid et smil frem. Tak for kigget.[/QUOTE]

Med det vi er vant til at se hos Nobby, så er det bare let overraskelse :tihi:

Tak for de søde ord :blomst:

Mange tak :smiley:

Mange mange tak, Nanna! Vi synes også selv, at vi har været meget heldige, med dem vi har fået lov at få med hjem :hjerte: