Hverdagslivet hos Tha Ghettocatz - (Billedspam)

Vi har besluttet os for at give jer et indblik i vores dagligdag her i ghettoen…

Vores ene madmor og Alvin holder rådslagning om hvordan de skal gribe sengeredeningen an:confused::muhaha: (bær over med rodet - den anden madmor er i er gang med at male soveværelset):dokdok:

Man tjekker at kappen er pæn og ren:gruble:

Godkendt og derfor er madmor gået i gang med at lægge sengetøjet på:what:

Det skal ligge helt glat… Så jeg hjælper lige lidt til…
Hilsen Alvin:slem:


Jeg vil lige sikre mig at du er klar over at JEG er den VIGTIGSTE i din mands liv.:cool: :fatdetnu:Mange hilsner Amanda


En blanding af racer:høhø::high5:


Vi er the redneck:p


Jeg nyder det rene sengetøj - Hilsen Dicthe:respekt:


Vi leger indmellem gemmeleg :tihi:, men indimellem er de andre lidt lang tid om at lede efter mig :sover:… Mange hilsner McQueen


En vigtig tjans er at studere vores øjenlåg indefra i flere timer om dagen:godnat::gruble:


Vi skal også holde menneskekillingen ved selskab - her spiller vi nintendo. Hilsen JJ (Lovely):rundtosset:


Vi skal besøge vores naboer…:håndtryk:

Som de har spærret inde i et bur:fængsel:

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om de paparazzifotografer:S:?. De varmeste hilsner
fra Bumle:foto:

I mens er jeg i gang med at jagte de mus, der helt sikkert gemmer sig inden i den kasse.:gruble:

Jeg kan lugte musen… Hvor er den:?

Hey stop så med at kalde mig blond… Der er en mus derinde siger jeg…:mad::venter:


Hey nabo… Du har tabt noget ud af døren… Jeg samler den lige op for dig…:øhmm:

Det er sværere end jeg troede…

Men… jeg vil altså gøre det…:muhaha2::muhaha:


Jeg har taget tjansen med at se efter menneskekillingen:venner:

Ind I mellem underholder jeg også min madmor:storrespekt:
I skal også lige høre det nyeste:sladder:
Vi får vores helt egen glas Bailey

Og hun er allerede begyndt at sende os billeder via madmor:hjerte:

Og lige et sidste et…:rock:

Og Hrönn vi nægter udtale os årgangen :p:sladder:

Mange varme hilsner Tha Ghettocatz

:slight_smile: hvor ser det bare hyggeligt ud :slight_smile:

Tak for kigget. Det ligtner en rigtig dejlig forkælelses-ghetto at bo i. :smiley:

Dejlige billeder, smukke misser og text med humor :slight_smile:

Haha, Nethe - som dine Catz dog kan formulere sig :slight_smile: De er lækre er de :slight_smile: Tak for kigget :slight_smile:

Her hygges der bestemt:tihi: :hjerte: Cats og Conni

Tak for kigget :slight_smile: skønne katte og barn :slight_smile:

sweeeeeeet :rock:

Tak - tak siger vi… Det er så sjovt at være ghettocatz… Specielt når vi besøger dem der er i fængsel

Jamen de ser jo ud til at leve en fyrstelig tilværelse, selv om de skal hjælpe lidt med de huslige pligter :slight_smile: Synes bestemt der er et par stykker jeg genkender :hjerte:

Ja nogle af dem genkender du :slight_smile: og specielt den sidste… Vi glæder os til hun kommer… Hilsen fra os catz…

Og nej nej… vi hjælper kun til når vi gerne vil… Og sengeredning er sjov…

Sikke en masse herlige billeder :smiley:

Men jeg mistede lidt overblikket :uha: Hvor mange katte er der egentlig? :smiley:

åhhh sikke en masse dejlige billeder… og ret mange ret så gode at alvin… han er så smuk…
også Jade <3 smukke tøs.

og så de andre… åhh så gode billeder og ja skøn tekst…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;794176]Sikke en masse herlige billeder :smiley:

Men jeg mistede lidt overblikket :uha: Hvor mange katte er der egentlig? :D[/QUOTE]

Der er en, to tre mange… :-p

HERLIGT!!!

Tusind tak for kikket…nød hvert billede :thumbup::thumbup:

Det ser rigtig hyggeligt ud :smiley:

Dejlige missere :hjerte:

[QUOTE=Nethe;793675]V

Vi er the redneck:p
[/QUOTE]

Heyyyyy… Brian har fået Hang Arounds :thumbup:

Ja og vi arbejder på at finde den helt rigtige “røde” farve, så vi kan blive fuldgyldige medlemmer af the redneck fladsnudebanden :wink:

Åhhh uldmavser! Elsker, når misserne sover så trygt, at de ruller om og nærmest spinder i søvne.
“Tha Rednex”, det er da fedt, måske kan der blive plads til et senior-medlem - lidt som De 3 Musketerer og så ham bondeknolden (i Frankrig er Gascogne lidt som Mols var i DK, mon nogen overhovedet kender molbohistorierne i dag :?) :thumbup: