Hvid klump ved tissemanden?

Sad lige og kælede med Mr.Weasley… Og der opdagede jeg at der stak noget hvidt ud af området ved tisseren…
Det var tydligt at hans område var irriteret :S For han ville slet ikke lade mig komme til og hvæsede…

Jeg fik så endelig, med lidt tvang, “åbnet” op, og fik den hvideklump ud.

Kan det have været et stykke grus som var kommet ind omkring selv tisseren?.. eller skal vi lige forbi dr.dyr engang? Tænker måske en form for betændelse?..
Det var ikke oppe i selv tisseren, men omkring/på den…

Ja, det kan godt være noget grus, der er kommet derind - og det er ikke alle katte, der er lige omhyggelige med holde sig rene i privat-områderne … Hold øje med den og om nogle dage, hvis ikke irritationen fortager sig, eller hvis der kommer mere ‘snask’, så ville jeg nok smutte til dyrlægen og få det checket.

Tak :slight_smile: det vil jeg gøre…

Der kan også opstå det problem, især ved semi- og langhårskatte, at en smule hår vikler sig rundt om “fyren”. Det både irriterer og kan skabe betændelse, så det er altid godt med mellemrum lige at tjekke, at alt i de nedre regioner er, som det skal være.

Jeg tjekker ofte på Hermie, da hun har “klumper” med sig… Men lillemanden er jo korthåret… Han er sikkert bare en gris:) men holder øje med ham:)