Hvide trolde

Så fandt jeg ud af det med billeder…
så nu kan jeg vise mine små trolde frem…

Her er Aqulia’s hvide skovtrolde
Snow Prinsess

Snow Queen

snowfleke enste dreng

Så nu er det min tur til at drille Lone… da det jo er Aqulias killinger… na na na naaaaee

-savle -savle -savle -savle -savle -forelsket -savle -savle -savle -savle -savle

-sorry hvis de blev helt snasket til -upssa

hvor er de bare smukke…

helt fantastisk smukke…

Hvor ser de dejlige ud -love

De er godt nok dejlige Hanne :slight_smile:

behøver jeg at kommentere katten på det øverste billede (og hendes søskende)
savle savle -forelsket

Så smukke - og så hvide -forelsket

Ihhh, hvor ER de skønne, nogle rigtige smuksager -love -love -love -love

kæft jeg bliver aldrig klogere [smilie=hate-wall.gif] -vred motocanaglia_nonegiusto

ej hvor er de dejlige. GIV MIG GIV MIG GIV MIG !!!

Årh jeg er forelsket. -love -love -love -love -love -love -love -love

Ihhhhh Hanne,sidder her og bliver smask -forelsket

[bigloony]

-savle -savle -savle -savle -savle Hold da op nogle lækkre misser, de er lige til at savle over

SÅ Lykkes det Hanne Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiii [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Og hvor er e bare dejligeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Jeg VIL have en støtte hus…jeg VIL have en hvid trold fra DIG…JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIIIIIIIIIIIIIL

*SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK -love -love -love -love

Hvor er de bare yndige Hanne, og gid… jeg stadig opdrættede NFO, så var der absolut ingen tvivl om hvem jeg havde i kikkerten -kat2 -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis
-lovelove -lovelove -lovelove

Hanne det er forbudt at spamme -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle

DYBT SUK!!!

HANNE!! Har jeg ikke sagt det, ikke flere billeder af de over skønne dejlige hvide trolde -love -love -love -love -forelsket -forelsket -forelsket

Nøjjjj hvor de ser skønne og meget meget lækre ud -kat4 -katcry -catsleep

La´sku da lige vær´me´det der.

NÅ.

Det er eddermame feje tricks at sætte den slags billeder ind.

Skam sig at friste svage sjæle.

Hilsen Dorte der ikke kan lide hvide katte, og som synes de dåååååmme og græææææmme og som håber at i tror på hende.

Hanne er døv… men hvis hun nu tager brillerne på, kan hun måske læse, at det er forbudt at spamme med dejligheder