Hvilke boder til Jyrak-udstilling? Jeg søger et insekt

Min datter og jeg købte lidt kattelegetøj på Jyrak-udstillingen i Århus, men slet ikke nok, har det vist sig. :høhø: Jeg købte nemlig kun en enkelt Yeowww-insekt, og sådan nogle kunne vi godt bruge flere af.

Så… Hvem var det, der havde bod lige til venstre, når man kom ind i hallen? Kan I mon hjælpe? Google har ikke været til megen hjælp.

Der var blandt andet dem fra Pelsbørn…

Ann-dorit fra mysterycoon var der også :slight_smile:
http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-front.htm

Det er kun Ann-Dorit, som sælger Yeowww! produkter.

Og jeg kan hilse fra drengene og sige, at dem kan man aldrig få nok af, :wink:

Tusinde tak for hjælpen. :tak:
Det må være Ann-Dorit, jeg skal have fat på. :ok:

og blot til din oplysning at hvis dine er, som Theodor, nogle gumlegøjer, så kan selv stærk kanvas ikke stå distancen… :dokdok:
Fyldet er helt vildt småt smulder og et dyr der er tømt og leget med fylder hele som i hele stuegulvet…:doh:

Bortset fra den lille detalje så er mine også helt vikde med dem. Klart pengene værd! :’)

De kan købes via Ebay :slight_smile:
http://www.ebay.com/itm/Lady-Krinkle-/172486887838?hash=item282905099e:g:3hEAAOSw241Yeopi

På den igen… Vi mangler Yeowww-ladybubs. :pleading_face:
Men det eneste sted jeg kan finde dem er hos cdon, som ikke sælger dem enkeltvis, men derimod i en hel spand til knapt 3000 bobs. :grimacing:
Er de virkelig helt umulige at få fat på?

Prøv lige at forestil dig lykken, hvis du hældte en hel spand ud på gulvet :tihi:

:grinning_face_with_smiling_eyes:
… Men min bankdame ville nok være knapt så begejstret. :grimacing:

Men! Det ser ud til at jeg har fundet en løsning. Stadig dyr, men knapt så meget. :slight_smile:

2 Synes om

De har dem hos agrosam - ved ikke om de har ladybug, men det kan du jo ringe til dem om

Hvor kan man nå at blive forvirret, når man kommer til at læse i sådan en gammel tråd uden at opdage, at den er gammel :rolleyes:

1 Synes om

Jeg blev også lige lidt forvirret i starten :hoho:

1 Synes om