Hvilke egenskaber (hos din Partner)

Hvilke egenskaber vægter du hos din partner :?

Ville du acceptere utroskab :?

Jeg ville aldrig…

Min partner skal være klog, flittig og have samme holdning som mig til naturen og til religion. Og så skal han være pænt bygget, lissom jeg selv er. :slight_smile:

Selvfølgelig villle jeg aldrig acceptere utroskab. Og det skal han heller ikke ville acceptere. :slight_smile:

Min partner skal være mandig, klog, arbejdsom, have en god hygiejne, dygtig, og så skal han være i stand til at give mig den modstand, som jeg skal have, for ikke totalt at overtage styringen. Altså en smule dominerende. Han skal være i stand til at lærer mig ting, altså forklare ting, som jeg ikke allerede vidste i forvejn… Det sidste jeg tænker på er udseende, selvfølgelig betyder det noget, men det vigtigste for mig er faktisk at han er god ved mig, god ved dyr og KLOG… Kan simpelthen ikke HAVE dumme mænd :ups: Faktisk er jeg ret kræsen, det er helt utroligt jeg har fundet en mand, som kan indfri mine krav :ups: Og utroskab er helt klart et No go… Fra både min side, og min kærestes side…

for mig er utroskab når man forråder kærligheden… for mig er sex ikke lig med kærlighed, så utroskab for mig er ikke hvis PP har sex med en anden, men hvis jeg er i tvivl om det er mig han har lyst til at komme hjem til…

så hvis han har et one night stand med en tilfældig… i dont care… sålænge han i øvrigt tænker sig om med beskyttelse ect… det er jo mig han har giftet sig med og mig han har valgt… det ændrer et one night stand jo ikke på

derudover så skal min mand være som PP - flittig, ekstremt motiveret, aktiv og underholdende… jeg vil hellere pille unoder ud af PP, for han har de ting han skal have…

men hvis han bare fattede at jeg HADER den der sætning “jamen hvad vil du gerne??” :doh: tag dog en beslutning… jeg følger bare med… jeg gider ikke bestemme alting…

[quote=Battlestar;237025]for mig er utroskab når man forråder kærligheden… for mig er sex ikke lig med kærlighed, så utroskab for mig er ikke hvis PP har sex med en anden, men hvis jeg er i tvivl om det er mig han har lyst til at komme hjem til…

Hvor er det bare smukt skrevet og hvor er jeg enig

så hvis han har et one night stand med en tilfældig… i dont care… sålænge han i øvrigt tænker sig om med beskyttelse ect… det er jo mig han har giftet sig med og mig han har valgt… det ændrer et one night stand jo ikke på

:wehuu: Nemlig

derudover så skal min mand være som PP - flittig, ekstremt motiveret, aktiv og underholdende… jeg vil hellere pille unoder ud af PP, for han har de ting han skal have…

men hvis han bare fattede at jeg HADER den der sætning “jamen hvad vil du gerne??” :doh: tag dog en beslutning… jeg følger bare med… jeg gider ikke bestemme alting…[/quote]

He he den kan jeg heller ikke lide… og når man spørger hvad har du lyst til at spise i afte… og de så svare, hvad han du lyst til

Jeg vil ikke finde mig i utroskab og det skal min partner helder ikke. I mine øjne er det sådan at hvis man har valgt hinanden så har man valgt hinanden.

Jeg kan godt li at min partner er omsorgsfuld og rummelig over for mennesker. Så er det vigtig for mig at vi har den samme tro. Der ud over er jeg glad for at vi både har fælles interesser og individuelle interesser :slight_smile:

Hvis jeg skulle anskaffe mig en ny mand (har lige set efter hvad jeg har skrevet på denne uges dosmerseddel, og nej, der stod ikke: Ny mand - helst i mørke farver … :tihi:), så skulle det være en der respekter mig, mine følelser og holdninger.

Og så skal han være helt og aldeles forgabt i mig og mine katte :tihi:

Utroskab har jeg heldigvis aldrig været udsat for, så ved ikke hvordan jeg ville reagere … tror det ville komme an på hvor højt jeg elsker ham, om jeg kunne tilgive det :?

Jeg ville aldrig accepterer utroskab… Det er i min verden helt uacceptabelt.

Egenskaberne skal være som dem min mand har; ærlighed, respekt, familien betyder mest, godt med humor, arbejdende, kende mig og aflæse mig og hjælpe til når der er behov, løfter selv sin røv fra stolen og klarer sig selv, støtte sin familie, elsker at være sammen med sine børn, en aktiv far og ægtemand der også selv ved hvad han vil have og ved hvor han står. En der gør hjemmet trygt for alle, og det skal selvfølgelig også gå den anden vej… Og selvfølgelig er skønt udseende :smiley:

Der er nok flere ting jeg ser som gode egenskaber, men disse er i hvert fald dem jeg lige husker nu -lovelove

Jeg accepterer heller ikke utroskab…
Det så jeg førhen igennem fingre med og fik kørt mig selv totalt ned. Så det er bare ud af vagten hvis der er utroskab.

Bortset fra det;
Hvordan min mand skal være… lige præcis lige som min Simon!!! :wehuu:

Utroskab er for mig noget, som skal sættes i relation til den situation man er i lige nu.
Det er da bestemt ikke noget jeg bifalder - langt fra da! Men lever man i et familieliv og har børn at tage ansvar for, ja så synes jeg man skal tænke sig rigtig godt om, før man lader et sidespring ødelægge alles liv. Et lykkeligt parforhold indbyder jo i sig selv sjældent til sådan noget, og ulykkelige parforhold er man ofte 2 om…
Jeg mener helt klart, at man i visse situationer får den bedste fremtid ud af situationen, hvis man tilgiver, bearbejder, lærer og kommer videre fremfor at smække med døren, og blindt acceptere singleliv på egen og børns vejne.

Men igen, jeg bifalder ikke utroskab, bemærk jeg skriver visse situationer!
:slight_smile:

Jeg har allerede den bedste partner, man kan tænke sig, og jeg behøver ikke at tage stilling til utroskab, for jeg ved, at det er ikke noget, jeg behøver at være nervøs for.

Normalt vil jeg heller aldrig kunne tilgive utroskab, men jeg tror, at man skal se meget på omstændighederne, såfremt man skulle blive udsat for dette.

De egenskaber jeg bifalder mest hos Flemming er hans evne til at støtte mig, hans humor, hans store kærlighed til dyr, hans ærlighed, respekt, loyalitet og mange andre ting! Jeg kunne ikke have en bedre kæreste, og jeg stoler 200% på ham!

Gensidig respekt :slight_smile:

Nej det ville jeg ikke og for mig er humor den vigtigste ingrediens

KH

:inlove::inlove::inlove:

Nu leder jeg ikke ligefrem efter en partner - men skulle han stå på måtten en dag - så er jeg da ikke afvisende.

:høhø:

Man skal blot huske på, at man selv skal være et helt menneske - man kan ikke forvente, at partneren udfylder et hul man har i livet - for det kan ikke lade sig gøre… tror jeg.

Men HUMOR er og bliver et must for en evt patner her… alt det andet kan man lære ham op til, men har man ikke den samme form for humor - så kan jeg ikke forelske mig.

:inlove::inlove:

Jeg forstår ikke helt om denne tråd handler om hvad man vægter hos sin partner, eller om man vil acceptere utroskab? :?

det tyder på at det er det mange folk tænker mest på når det handler om hvad de vægter hos deres partner…

min terapeut ville sige at det er fordi mange mere end noget andet er bange for svigt hvis de virkelig knytter sig til hinanden…

:inlove::inlove:

Mon ikke, at det er begge dele ??

Og jeg kan så sige om utroskab :

Jeg har prøvet det begge veje, min kæreste var mig utro så jeg måtte flytte fra hus og hjem og INTET havde…

Og jeg har selv haft et forhold til en gift mand i længere tid…

INGEN af delene kan anbefales…

-surrender-surrender-surrender

Mon ikke, at det er begge dele ??

Og jeg kan så sige om utroskab :

Jeg har prøvet det begge veje, min kæreste var mig utro så jeg måtte flytte fra hus og hjem og INTET havde…

Og jeg har selv haft et forhold til en gift mand i længere tid…

INGEN af delene kan anbefales…

-surrender-surrender-surrender[/quote]

enig - det med de gifte mænd kan ikke anbefales… de kan hverken finde ud af det eller lade være… min erfaring siger de er temmelig rund på gulvet… og de har jo ikke den affære fordi de vil forlade kone, børn og hus og mercedes…

hvilket får mig til at tænke på…

80% af alle mænd har/er gået til prostituerede siger statistikken… hvad enten det er for sex eller for smæk eller hvad det nu måtte være… i de tilfælde kan man være overbeviste om at der ikke er tale om noget der kan ødelægge forholdet, for den prostituerede kan næppe kende ham igen hvis hun mødte ham på gaden… og manden har ubetinget ikke noget forhold til den dame der har givet ham det han ledte efter…

hvordan har i det egentlig med det ??? er det utroskab for jer ?

for mig ville det ikke være det… for der er jo ikke nogen forbindelse mellem min mand og den dame… så jeg ville være ret kold i rumpetten ( et tænkt eksempel: jeg kan ikke se noget forkert i at en dame lægger numse til hvis han gerne vil give smæk eller dominere - for det ville jeg ikke kunne levere ægte) … men hvad med jer andre ?

[quote=Battlestar;237862]enig - det med de gifte mænd kan ikke anbefales… de kan hverken finde ud af det eller lade være… min erfaring siger de er temmelig rund på gulvet… og de har jo ikke den affære fordi de vil forlade kone, børn og hus og mercedes…

hvilket får mig til at tænke på…

80% af alle mænd har/er gået til prostituerede siger statistikken… hvad enten det er for sex eller for smæk eller hvad det nu måtte være… i de tilfælde kan man være overbeviste om at der ikke er tale om noget der kan ødelægge forholdet, for den prostituerede kan næppe kende ham igen hvis hun mødte ham på gaden… og manden har ubetinget ikke noget forhold til den dame der har givet ham det han ledte efter…

hvordan har i det egentlig med det ??? er det utroskab for jer ?

for mig ville det ikke være det… for der er jo ikke nogen forbindelse mellem min mand og den dame… så jeg ville være ret kold i rumpetten… men hvad med jer andre ?[/quote]

:inlove: :inlove: :inlove:

Uha-da-da… jeg har meget at sige om utroskabens ansigter… men dem melder jeg først ud med, hvis der oprettes en tråd i hulen…

:inlove:

[quote=Therese;237863]:inlove: :inlove: :inlove:

Uha-da-da… jeg har meget at sige om utroskabens ansigter… men dem melder jeg først ud med, hvis der oprettes en tråd i hulen…

:inlove:[/quote]

Det står dig jo frit for, at oprette den selv :fløjte: