Hvilke flyselskab tillader

Hej
er der nogen der ved hvilket flyselskab der tillader kat i kabinen fra Finland, Helsinki og hjem til Danmark.

Jeg har lige snakket med Norwegian da de har meget billige flybilleter , men de tillader kun kat i kabinen om det er fra Norge eller Sverige.

Jeg har tidligere fløjet med kat i kabinen med Finnair, Blue1 og SAS.

præcis som camilla siger. de er vist allesammen star alliance medlemmer s og dyre- interessen for at rejse til finland er desværre lille og dermed er der ingen konkurrence på prisen.

Baltic Air. Flyskifte i Riga - men de er billige :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;589333]Baltic Air. Flyskifte i Riga - men de er billige :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Susanne om jeg skal skifte flyver i Riga eller andre steder, ja så er jeg lost og ender nok nede i Afrika. :slight_smile:

Vi kører da bare derop Joan - ingen problem :høhø:

Hahahaha - nej, nej, det kan slet ikke lade sig gøre :slight_smile: Der er så godt skiltet, og du får allerede ved indcheck i Billund sandsynligvis at vide hvilken gate du skal finde i Riga, og de er altid tydeligt markerede så vi allesammen kan finde rundt :slight_smile: Tro mig, det er SÅ meget lettere end du frygter :slight_smile: Havde vi sendt dig gennem Heathrow eller O´Hare i Chicago, så kunne jeg have bekymret mig liiiidt, men Riga tror jeg ikke på at du kan blive væk i :slight_smile: Det er i øvrigt også umuligt at komme på det forkerte fly - de checker dit boarding pass inden du slippes ombord, og er du det forkerte sted, så skal de nok sørge for at du ikke kommer længere.
VH
Susanne

Flyver jeg med kat - så er det non-stop

Og så er min oplevelse at katten er mindre stresset i lasten end i kabinen …

Jow Lis - men når man bor i Jylland kan man bare ikke altid vælge at flyve non stop… Og jeg er enig i, at de faktisk rejser fint som fragt, men kan sagtens forstå dem der ikke tør overlade sin kat til det. Husker stadig med al ønskelig tydelighed da nogen i Norge fik sin kat sat op på kuffertbåndet af lufthavnens personale ved indcheck, kassen med katten forsvandt på båndet, kassen gik i stykker og katten var væk i flere dage! Og det er selvfølgelig absolut undtagelsen, at noget så tåbeligt kan finde sted - men det ER en stor mundfuld at overlade sin kat i andres varetægt nogle gange. Jeg skal i hvert fald ikke nyde mere af at gøre det i København efter jeg så mine 2 kasser blive fragtet rundt stående yderst på en truck…
VH
Susanne

ja det ville være sjovt , sådan en tøsetur.

Jeps - det kunne det nemlig - Og Mette er med på ideen