Hvilke flyselskaber accepterer "Pet in cabin"

Det er også det, der fremgår af deres hjemmeside http://www.norwegian.com/dk/Kundeservice/Rejseinformation/levende-dyr/

Jeg hiver lige den her op igen.

Er der nogen der ved om det skal være en IATA godkendt transportkasse når katten skal rejse som håndbagage? Eller om man gerne må anvende f.eks. en sturdi eller andre bløde tasker? Flyselskabet angiver det ikke specifikt for håndbagage men kun for cargo. Men vil ikke tage risikoen hvis flere har erfaring med den skal være IATA godkendt.

[QUOTE=Panthera;926896]Jeg hiver lige den her op igen.

Er der nogen der ved om det skal være en IATA godkendt transportkasse når katten skal rejse som håndbagage? Eller om man gerne må anvende f.eks. en sturdi eller andre bløde tasker? Flyselskabet angiver det ikke specifikt for håndbagage men kun for cargo. Men vil ikke tage risikoen hvis flere har erfaring med den skal være IATA godkendt.[/QUOTE]

Du må gerne anvende en blød taske, og de er ikke super pernitne med målene på bløde tasker, da de som regel kan trykkes lidt sammen.

Jeg har altid rejst med bløde tasker - det er langt lettere at håndtere :slight_smile:

Jeg har også købt en blød taske, så det håber jeg også er godt nok… Alle andre transport tasker fyldte for meget, når han skal med i kabinen.

Jeg skulle bestille en rejse for min mor igår hos norweigian og der kunne man vælge om man ville have dyr med :slight_smile:

Ja, du kan sagtens have dyr med, men de kan kun flyve som pet in cabin, hvis man flyver indenrigs - ellers ryger de i cargo :slight_smile: