Hvilke godbider elsker din(e) katte?

Hej:).

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i giver jeres katte af godbidder og lækkert når de skal have noget “ekstra godt”.

Her hjemme er de helt pjattede med fryse tørrede kyllingestykker fra “thrive” og så sticks fra Lidl med kanin og kylling.

Hvad får jeres kat til at:savle:?

Vådfoder… Så tror jeg nok lige at der kan råves højt ude i det lille køkken… Så er jeg nok lidt for langsom til at hælde op… Heheh! :smiley:

thrive og miamor sticks… de vil dræbe for de godbidder :slight_smile:

De er ret vilde med “pinde” fra Aldi.

Men INTET slår den tørrede islandske fisk!

Aldi-pindene…

Og råt kød - nærmest hvad som helst…

Og cocktailpølser…

Og Whiskey synes at alt hvad der kan stjæles fra en tallerken er guf! Den anden dag var det en ristet pølse fra min tallerken - men den var jo stadig kropsvarm, så jeg skal da lige love for den skulle slås ihjel først.

Tikko vil bare gerne kæles bag ørerne og have vådfoder…

Må jeg spørge hvilke varianter af Thrive du har prøvet og hvilke er den største succes:)? Her hjemme har vi kun prøvet dem med kylling(de har så også kun boet her i 2 dage:tihi:) og de går bare rent hjem:). Kunne godt tænke mig at prøve nogle af de andre også. Kan godt lide konceptet, altså at det “bare” er kylling, fisk osv.:rock:

Her er de Sticks fra Aldi, alle varinter, noget knas fra wiskas, i de der lilla pakker der er formet som kattehoveder, rejer og tun

To af mine går helt agurk, når de får disse fra Zooplus

FISKEFRIKADELLER! Og kun de billige fra Fakta! :yatta:

Sticks/pinde fra Aldi, men det er SLUT efter de selv stjal og spiste både pinde OG indpakning (jeg har skrevet en tråd om dette).

Charley har været syg i små 14 dage efter og jeg har lige fået en regning fra dyrlægen på godt 6000,- -what men det dækker også 3 besøg, 2 dage med røntgen, 1 dag med kikkert undersøgelse, div blodprøver, medicin mv.

Og han er kommet 100% på toppen igen :):):), præcist mandag morgen kl 03:26, hvor han vækkede os og skulle kæle, sutte på finger og spinde højt og inderligt :wehuu:.

:slight_smile:

[quote=danpia;433221]Sticks/pinde fra Aldi, men det er SLUT efter de selv stjal og spiste både pinde OG indpakning (jeg har skrevet en tråd om dette).

Charley har været syg i små 14 dage efter og jeg har lige fået en regning fra dyrlægen på godt 6000,- -what men det dækker også 3 besøg, 2 dage med røntgen, 1 dag med kikkert undersøgelse, div blodprøver, medicin mv.

Og han er kommet 100% på toppen igen :):):), præcist mandag morgen kl 03:26, hvor han vækkede os og skulle kæle, sutte på finger og spinde højt og inderligt :wehuu:.

:)[/quote]

Hej:)

Jeg har godt fulgt lidt med i din tråd, puha altså, de katte de er simpelthen lige som børn ind i mellem:ups:. Det bare super dejligt at han har det godt igen:inlove:.

Mine elsker Miamor snackpinde :hjerte: som jeg købte efter råd i [ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=17737”]denne tråd[/ame]

Charlie er helt vild med godbidder/foder fra Ziwipeak - allerhelst skal det bare være tørre godbidder, så spiser han det meste. Bailey derimod er ikke helt så kræsen og vil gerne have både frisk kød og tørre godbidder. :slight_smile:

Det samme her. :slight_smile:

Jeg har prøvet med alle mulige “sundere” godbidder, men dem gider de ikke at røre.

[quote=Tea;433613]Det samme her. :slight_smile:

Jeg har prøvet med alle mulige “sundere” godbidder, men dem gider de ikke at røre.[/quote]

Samme her, men jeg har valgt at være ligeglad med om det er sundt, de får jo ikke så meget af gangen og heller ikke mange gange om dagen.

Her er Miamor snackpinde et hit.:thumbup:
Alle former for råt kød.:thumbup:

Tun får de også engang imellem og de elsker det, ligesom de gør makrel i tomat, især hvis de kan “stjæle” det fra os når vi spiser :tihi:

Ligesom hundenes stænger fra Lidl og Aldi er et hit, altså hvis man kan komme til at hugge det fra hundene:høhø: og det er ikke så nemt fra de to “pittbull” vi har :tihi:
Hilsen Lisbeth

Her i huset er alle fælles om Thrive med kylling. Vi har været alle varianter igennem - også dem til hund - og det er kylling, der er hittet, så det er lettest bare at have én slags. De kan for øvrigt med fordel købes på www.swallowhealthydiet.co.uk i større mængder end på Zooplus (og dermed lavere kg-pris :thumbup:).

Det var vist mig, der introducerede Miamor-sticks’ene i den gamle tråd - de spises lystigt af Fanny og Sander.

Galliano fik nogle Poppy & Cod godbidder med, sidst jeg bestilte Thrive og dem elsker han som den eneste. Han er også meget begejstret for tørrede kyllingerhjerter, som jeg satser på at købe et lille lager af, næste gang jeg er i Malmø :slight_smile:

Ellers har jeg ostepasta, multivitaminpasta, makrelguf på tube (igen Galliano :fløjte:) og kattemalt i huset som regel.

Må så nok indrømme, at der bestemmer jeg altså, hvad mine katte skal spise - og ikke skal spise. De får ikke stænger fra ALDI!
Jeg har fundet andre ting, de er blevet glade for. Plejemisserne er meget glade for Miamor, mens mine egne får Dokas, for tiden hhv. and og lam (findes også på Zooplus).
Nicole plejemis kan dertil tage livet af godbidder, der minder om dem Charlotte Oeh. viser - bare med ligesom fiskekødsstrimler i, i stedet for hele små fisk. Det er nogle relativt store godbidder (og hårde) for mine små katte!
Amira elsker gærtabletter - de forvinder også inde hos plejemisserne.
Og Deena spiser gerne Thrive rejer, som jeg ellers kun har, fordi jeg fik dem ‘gratis’ på Zooplus.
Jeg er nu ikke så god til at huske at give godbidder (hverken til katte eller heste eller noget - så det er ikke mig, der spolerer opdragelsen :høhø:)… Kattene bliver jo også glade for mad.

Whiskey kan så godt lide pizza… Havde lidt glemt det da vi forlod bordet for lige at tømme opvaskemaskine. Det næste jeg ser er Whiskey, der slikker på pizzabakkerne og spiser småresterne… Og han spiser altså alt - en da lå der en jalapenos, og jeg regnede med at han så var kureret… Men næ nej, han så lidt spøjs ud, og fortsatte så med at slikke på pappet.

Skal loige siges at det ikke er noget der sker ofte - vi får måske pizza 4 gange på et år, og det er ikke hver gang han når at slikke bakker. Jeg var bare lige uopmærksom…

Samme kat spiser så også gerne pommesfritter, kogte grønne bønner, alt rådt kød og ukogte røde pølser, spegepølse… ALT.

Han levede “vildt” en periode, og tror han gik i skraldespande…

De elskede pindene fra aldi og snacken fra whiskat…