Hvilke "tricks" kan jeres katte?

Som den pyldrede kattemor jeg er så har jeg snakket med dyrehospitalet igen igen igen igen…de mente at selvom Ninja er blevet tjekket igennem så vil de godt liiiiige se på hende igen, så vi skal igang med blodprøver og afføringsprøver nu her…puha puha puha min lille missepige…

Dog mente de ikke at der var noget problem i at hun bruger toilettet og ikke bakken, de sagde at hun nok bare har manglet en mor til at opdrage hende og at hun prøver mit toilet af fordi hun ser mig som “mor” og derfor kopierer min adfærd så meget som muligt…og nej jeg hopper ikke op i kattebakken ggg

Nåeh…
Men det er godt, at du tager hånd om det… Så HVIS nu lille Ninja fejler noget alligvel, at i kan få gjort noget ved det…

OG lille Ninja ender med at blive glad for bakken…

-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser for at det bare er en bagatel

ss takker, håber også selv det er en baggatel og at det løser sig, men nu efter jeg har fået tid til den bette så har jeg også prøvet at bruge deres katteparfume i bakken, og der har været lidt færre uheld siden, dog er der ikke rettet op på det endnu…

Krydser også fingre for at du finder hen løsning og hun intet fejler. -jegkrydser Dejligt du lige tager hende med til dyrlæge for en sikkerhedsskyld. -thumbs

Hehe, mit store problem da May og drengene var små og skulle begynde at bruge bakken, var, at nok satte de sig i bakken med alle intentioner, men rumpetten stak altså udenfor! -tihi -engel Men det fandt de nu ud af i løbet af den første uges tid. Så vidt jeg husker :slight_smile:

gggg ja det gjorde mine de “store” også i starten…

Ninja laver bare striber i kummen…(knap så charmerende ggg)

Hun har nok fra helt lille været vant til at tisse i jord, så prøv at lægge et lag havejord (ikke købejord i pose) oven på kattegruset. Det er en lugt, hun kender.

så bliver min udlejer vist ikke så glad for så skal jeg hen og grave i hans blomsterbed ggggggg

åh neeeeej, lars ville være sød ved kattene i går da han kom hjem og jeg var hos en veninde, så han delte sin burger med dem, det har så resulteret i at jeg skal gøre badeværelset rent for tynd mave i stor stil…øvøvøvøv…men positivt er det da at de har holdt sig til at gøre det derude, og selv den lille kat har kun lavet derude, så der er fremskridt med hende…hvorfor ved jeg så ikke, men det er sket efter han er blevet fast inventar herhjemme.