Hvilken bærbar har du?

Det er nu ikke kun HP´s batterier som ikke holder, det er et generelt problem.
Den tidligere skod maskine jeg havde var en Fujitsu Siemens, den fik skiftet batteri 2 gange, på 2 år, og garantien skiftede kun det ene, jeg måtte selv lægge ud for det andet…
Men den pc fejlede så meget, at den var til rep, 10 gange på under 2 år, og da harddisken røg for 3 gang, så sagde jeg stop og købte en anden.
så ALDRIG mere FS til mig… [smilie=hate-boid.gif]

Ej spør du hende ikke lige hvor længe den holder, næste gang I ses? For man er jo nødt til at spørge folk fra virkeligheden. [bigloony] -engel[/quote] Jo det skal jeg nok -thumbs

Ja, det var også det jeg mente. Det stod nok ikke tydeligt nok. :slight_smile:

Tak. [bigloony]

Jeg har en MacBook, som jeg er superglad for. :slight_smile:

Jeg har lånt mig til en Mac Powerbook - og jeg er overbevist - den næste blærbare bliver helt sikkert en Mac -thumbs

Nu har jeg alligevel bestilt en Asus Eee PC 900 med Windows XP til 2500 kr. Sorry kan godt forstå hvis I er sure, nu alle jeres anbefalinger har være spildte.

Men prisen er bare så vigtig. Havde egentlig droppet at få råd til det, men fordi jeg opdagede at udgifterne til bøger til dette semester ikke blev så store, som jeg havde troet, fik et godt tilbud mig alligevel på krogen. Men hvis nogen spørger, var det selvfølgelig fordi jeg havde brug for at vise troskab til Bill Gates, nu hvor jeg hele natten har fjollet rundt med Chrome-browseren og faktisk er blevet lidt forelsket. :stuck_out_tongue:

Jeg må bare spidse mine fingre, og huske at komme i god tid til timerne, så jeg kan score een af pladserne med elstik [bigloony] .