Hvilken bog har du sidst læst

-forelsket Hej alle derude -forelsket

Hvilken bog har I sidst læst -
eller læser i øjeblikket??

Mange kærlige hilsner
Mona

Ken Follet: Uendelige verden, tyk sag - hammer god. Fortsættelse af Jordens Søjler

Lige nu læser jeg The cold moon af Jeffery Deaver…en thriller

Før den læste jeg Stieg Larssons Pigen der legede med ild. Glæder mig til at læse den sidste i udgaven.

Udover det kan jeg godt lide bøger skrevet af Martina Cool, John Grisham, Sue Crafton, James Patterson, Stephen King, Ken Follet, Stephen Clarke, Patricia Cornwall og mange mange flere.

Min farmaci-bog :S

jeg er i gang med den sidste af Nørretranders :slight_smile: den er faktisk rigtig god… liiiiidt letkøbt men nogle af overvejelserne er ok :slight_smile:

Shopahcolic og baby -tihi

hmmm, udøver mine kagebøger må det være Sofies Verden (tror jeg nok den hedder) - læser ikke så mange bøger som jeg gjorde før i tiden

Jeg har også næsten lige læst Ken Follet - synes han skriver rigtig godt :slight_smile:

Lige nu er jeg så igang med en af mine gamle-gamle bøger:
Ikke altid kaviar af Johannes Mario Simmel
Den handler om en mand, der uforvarende bliver rodet ud som hemmelig agent under 2. verdenskrig - og er egentlig meget sjov. Det var lidt en fejl, at jeg startede på at læse den - min hensigt var nemlig en anden bog af samme forfatter, men den må jeg jo så læse bagefter :slight_smile:

Jeg har sidst læst “Kvinden i buret” og “Fasandræberne” af Jussi Adler-Olsen. De får mine varmeste anbefalinger med på vejen!!! Det er thrillere af den virkelig gode slags -what

Faktisk var det min boghandler, der anbefalede dem. Han sagde, at de var så gode, at folk havde stået i kø efter to’eren. Han sagde til mig, at jeg kunne købe dem, læse dem, og hvis jeg ikke syntes om dem, ville han give pengene retur!! Sådan - det var da et salgstrick, der ville noget, og de var så gode, at jeg ikke kunne drømme om at returnere dem!

[QUOTE=Vivi_Fletcher;62075]Jeg har også næsten lige læst Ken Follet - synes han skriver rigtig godt :slight_smile:

Lige nu er jeg så igang med en af mine gamle-gamle bøger:
Ikke altid kaviar af Johannes Mario Simmel
Den handler om en mand, der uforvarende bliver rodet ud som hemmelig agent under 2. verdenskrig - og er egentlig meget sjov. Det var lidt en fejl, at jeg startede på at læse den - min hensigt var nemlig en anden bog af samme forfatter, men den må jeg jo så læse bagefter :)[/QUOTE]

Jeg elsker Johanne Mario Simmel .- han har skrevet mange gode bøger. Måske jeg skulle tage dem forfra - han skrivestil passer godt til mig.

Ih altså … så har vi også samme smag i bøger :smiley:
Har flere af ham, så du må gerne låne :slight_smile:

Ja jeg er begyndt forfra på en gammel kending

jeg er gået igang med dragonlance igen igen igen igen igen

“Jeg kører en omvej hjem gennem skoven”, “Det som ingen ved” og “Bringing light to Shadow”.

Desuden læser jeg om adfærd - lige nu Coppingers “Dogs”

Knus

Kom lige i tanke om, at det var Snemanden (tror jeg den hedder) som jeg læste sidst. -tihi

Det var rigtig god -thumbs -thumbs

Jeg er begyndt igen…igen på min yndlingsbog.
Kongens Fald…mums.
Spændende at høre-wehuu
hvad I læser og få inspiration.
Fortsæt endelig. -love
Kærligst Mona

jeg har en fast bog som jeg aldrig kunne undværet i de stunder hvor man sidder og er mest privat :slight_smile:

Jan Guillous Tempelridder trilogi + 4eren Arven efter Arn… de 4 bøger er GULD værd og hvis i kan så læs dem på svensk - det opper kvaliteten 25%

Jean M Auels Ayla “kvintologi” (eller hvad det nu hedder når man har 5 i rækken) er også ganske udemærket læsning for dem der er til unge stærke heltinder

og ikke mindst serien om Ramses d 2 - af Christian Jaqc - også en række med 5 bøger (de 4 første er de bedste)

jeg gider kun læse biografier og den sidste bog jeg læste var endnu et liv skrevet af jønke, blev færdig med den for 14 dage siden.
dog læser jeg ikke ret tit bøger, men når jeg gør kan jeg ikke slippe bogen igen før den er slut

Jeg har også læst samlige bøger fra Jønke , interessant læsning om HA erne og deres broderskab …

Ellers er jeg mest til engelske forfattere som Andrew Tayler , Regiald Hill , Robert Goddart samt mange andre :smiley:

Men Nordiske forfattere er bestemt heller ikke at kimse ad som Anna Holt , Helene Tursten ,Inge Lise Holm osv.-thumbs

Jeg er lige gået igang med Stieg Larsson’s Luftkastellet der blev sprængt, den sidste af bøgerne i hans trilogi… uhhh det er spændende, sindsygt spændende bøger… -uha - de to andre bøger hedder: Mænd der hader kvinder, og pigen der legede med ilden… De kan varmt anbefales… men man er bare så grebet - så der er næsten ikke plads til at foretage sig noget andet :stuck_out_tongue:

“Phantom of The Opera”, Susan Kay, var den sidste, jeg læste. Nej, jeg er ikke fan af den film og bog! -doh -upssa -tihi
Nu er jeg så igang med “En rejse gennem natten” af Kenneth Bøgh Andersen. :smiley: